Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Gereedschap deel XI "Tool Time"

Dat was incl Mechanism
Maar zoals je weet is hij al bij jou besteld

Kak! Wil ik net band wisselen, springt die geleider die de band op de velg stuurt in stukken! Martell, ik heb die toen van jou over genomen... Hoe zit dat met garantie?
Wat is de juiste benaming van die dingen? Kan hier in de buurt hem nergens krijgen dus moet hem online zoeken.

Montagekop?

Garantie was tot aan mijn voordeur

Machine accessories

Heeft iemand toevallig enig idee wat dit voor gereedschap is? Liet een oudere man mij vandaag zien, is het enige ding in zijn gigantische verzameling antiek gereedschap waarvan hij niet weet wat het is.

Excuses voor de slechte foto's.

Het zal ongetwijfeld bedoeld zijn om iets mee te buigen, maar wat? Het zou super zijn als iemand wat achtergrond informatie kon geven!

Lijkt me een nog niet eens zo heel erg oud zelfknutselproject in het kader van buizen/leiding buiger ?

Dit is mijn laatst gekochte gereedschap (tooltje)
[afbeelding]
voor het voorwiel er uit te kunnen halen.

Exact hetzelfde tooltje gekocht bij Louis in Duitsland voor nét geen tientje, ook voor mijn voorwiel
te kunnen demonteren....echter het past niet!!!
Zelfs de kleinste maat is nog veel te groot! Gelukkig kon ik het terug brengen (na anderhalve maand!!)
En kreeg gewoon mijn geld terug.... op dat gebied (service) is het toch een hele goede zaak!!

Maar nu zit ik nog steeds met het "probleem" om mijn voorwiel te kunnen demonteren...
Iemand hier een idee? Volgens mij gaat het om een 14mm inbus, die dus nergens te krijgen is...

gr. Boud

Status
Niet open voor verdere reacties.