Gereedschap deel XI "Tool Time"

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje313

Guest
Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden/antieke/zelf-bedachte gereedschap dat je met de sleutelaars wilt delen!​

Gereedschap gerelateerde Links:

Handige topics wat betreft het gebruik van gereedschap:

images

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is toch ongelooflijk waar mensen mee aan komen zetten ? en de manier waarop...
mechanism heeft idd rare klanten hoor, ffs....

Setje nieuwe boren 13 t-m 32 mm, houder ervoor gemaakt en aangevuld met wat oude zooi die ik al had.
Staat nog lekker in huis bij de verwarming , bijna zonde /zielig om het in de koude schuur te zetten.

Foto-SPIFF4G6-G.jpg

Had nog twee plekjes vrij op de twee Wera schroevendraaier-houders. Net maar een bestelling geplaatst om deze op te vullen: inbus 4 en 5 uit dezelfde serie.

Wederom via Amazon. Om de €29 (verzendkostvrij) vol te krijgen, heb ik deze er nog maar bij gedaan - en hoop dat het wat is ;)
51bPSPoKvrL._SL1500_.jpg

Laatst bewerkt:
In de jaren 90 werd je hier mee doodgegooid op beurzen. 1e klas Russisch spul voor weinig.

Maar goed dat ik toen niet veel op beurzen rondliep dan ;)

Voor 50 euries leek het mij het proberen iig wel waard. Mooier/gemakkelijker is natuurlijk een set met meerdere beugels waarbij je geen stiften hoeft te wisselen, maar ik hoef mijn dagen ook niet met meten te vullen (gelukkig).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan