Gereedschap deel XI "Tool Time"

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje313

Guest
Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden/antieke/zelf-bedachte gereedschap dat je met de sleutelaars wilt delen!​

Gereedschap gerelateerde Links:

Handige topics wat betreft het gebruik van gereedschap:

images

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat had ik inderdaad ook gezien en dacht eigenlijk dat de hier geposte posts daar ook waren geplaatst.

Juist door dat daar een link naar hier staat wordt het er volgens mij niet bepaald duidelijker van :N
Omdat posts niet verplaatst kunnen worden was ik van plan om alles nog een keer in het Arduino-topic te zetten. Maar dat betekent, dat ik ook reacties van anderen onder mijn eigen naam moet kopiëren. En dat maakt het pas echt onduidelijk. Daarom heb ik er voor gekozen om in het Arduino-topic alleen een link te plaatsen naar dit topic. Voor wie op Arduino zoekt komt dan vanzelf hier terecht. Lijkt me duidelijk genoeg.

Omdat posts niet verplaatst kunnen worden was ik van plan om alles nog een keer in het Arduino-topic te zetten. Maar dat betekent, dat ik ook reacties van anderen onder mijn eigen naam moet kopiëren. En dat maakt het pas echt onduidelijk. Daarom heb ik er voor gekozen om in het Arduino-topic alleen een link te plaatsen naar dit topic. Voor wie op Arduino zoekt komt dan vanzelf hier terecht. Lijkt me duidelijk genoeg.
Nee, het wordt echt een zooitje zo.

Hier gereedschap, elders Arduino.

Zijn er bedrijven die produkten van Berner aan particulieren verkopen? (NL)
Heb al gezocht, maar kom telkens op dezelfde uit in België.

Berner is een directe handel.
https://shop.berner.eu/

Ze hebben derhalve geen dealer netwerk, waardoor de beschikbaarheid voor particulieren en kleinere ondernemers slecht is.

Zij moeten het hebben van grotere bedrijven waar hun vertegenwoordiger langs kan, in de hoop dat bepaalde prijzen niet vergeleken worden met de concurrent (net als Manutan eigenlijk.)

Berner is een directe handel.
https://shop.berner.eu/

Ze hebben derhalve geen dealer netwerk, waardoor de beschikbaarheid voor particulieren en kleinere ondernemers slecht is.

Zij moeten het hebben van grotere bedrijven waar hun vertegenwoordiger langs kan, in de hoop dat bepaalde prijzen niet vergeleken worden met de concurrent (net als Manutan eigenlijk.)

Kortom, product zijn alleen verkrijgbaar bij bedrijven waar een vertegenwoordiger langs komt?
Het zal dus lastig zijn om dit uit te vinden. Wellicht moet ik er eens een mailtje aan wagen.

Kortom, product zijn alleen verkrijgbaar bij bedrijven waar een vertegenwoordiger langs komt?
Het zal dus lastig zijn om dit uit te vinden. Wellicht moet ik er eens een mailtje aan wagen.
ff bij een paar automotive bedrijven langs gaan en vragen of ze er 1 door willen leveren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan