Gefrunnik aan mijn driewieler

Hoe vijje me spannetje??

  • Gaaf!

    Stemmen: 39 25,7%
  • Vet!

    Stemmen: 6 3,9%
  • Wreed!

    Stemmen: 4 2,6%
  • Stoer!

    Stemmen: 15 9,9%
  • pRKETPSKT!!

    Stemmen: 52 34,2%
  • Da!

    Stemmen: 7 4,6%
  • Njet!

    Stemmen: 20 13,2%
  • Wil ik ook!!

    Stemmen: 9 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    152
Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad! :} :} :}

Net even stiekem de nieuwe poelietrekker geprobeerd, en hij doet het. Krukastandwiel ligt er al weer naast, nu kan ik het hoofdlager beter ondersteunen bij het verder persen van de krukas. Morgen maar weer terug naar de man met de pers, moest ik wel gebak meebrengen. Kan natuurlijk altijd. 8-)
 
Op dinsdag 16 september 2003 07:59 schreef Ralfie het volgende:En hoor ik daar stiekem dat jij wel een rondje wilt inrijden?
He denk om mijn reputatie. :(
Ik op een Dnepr met zijspan nog wel hoe durf je. :?

Maar als het stiekum en in icognito kan dan heeeeeeeel graag natuurlijk. :9~

Wanneer kom je? 8-)
Weet ik veel druk druk enz. ;(
Moet ik hem zeker voor inrijden ook even snel opbouwen vermoed ik. :+
 
Op dinsdag 16 september 2003 23:48 schreef hplaverda het volgende:He denk om mijn reputatie. :(
Ik op een Dnepr met zijspan nog wel hoe durf je. :?

Maar als het stiekum en in icognito kan dan heeeeeeeel graag natuurlijk. :9~Weet ik veel druk druk enz. ;(
Moet ik hem zeker voor inrijden ook even snel opbouwen vermoed ik. :+
Of je nou op een Italiaanse of een Russische Harley rijdt, was nou het verschil/ :+
Het rookt allebei, maakt lawaai zat, en je blijft sleutelen! :9

Hee, Ralf, als het nou allemaal niet lukt, mag je bij mij in het bakkie..........als je durft })
 
Op dinsdag 16 september 2003 23:53 schreef slijtboutje het volgende:Of je nou op een Italiaanse of een Russische Harley rijdt, was nou het verschil/ :+
Ha nitwit :P

Ga eens op een echte laverda zitten> Als je durf 8-)

Dat is met niet te vergelijken en al zeker niet met een ..... (krijg het niet uit me strot maar je weet wel zo'n Yank.)

:+
 
Afgelopen weekend gespot in Sliedrecht: een heuse brikkige Ural/Dnepr met zijspan. Kleur poepbruin. Het ding staat al een aantal dagen op dezelfde plaats, dus of 'ie nou kapot is.... Wel gaaf om te zien :)
 
Zoo, vanmiddag mooi op tijd thuis uit het werk, dus een paar uurtjes geknutseld. Blok zit er nu in, bak ook (met dank aan de buurman, anders had ik mijn rug weer verrekt :P ). Zootje nog even vastzetten, en dan de cilinders erop, koppen erop, alles even nalopen, draadje prikken hier en daar en dan moet ie het doen.

5 smogtober lijkt nu wel weer haalbaar, je kunt met mij alle kanten op :+ .
 
Ha nitwit :P

Ga eens op een echte laverda zitten> Als je durf 8-)

Dat is met niet te vergelijken en al zeker niet met een ..... (krijg het niet uit me strot maar je weet wel zo'n Yank.)

:+
Haha, tis altijd hetzelfde met alle 'special'rijders })
Laat een keer Harley vallen en ze zitten in de gordijnen :9
Zwakke plek denk ik *D
 
Haha, tis altijd hetzelfde met alle 'special'rijders })
Laat een keer Harley vallen en ze zitten in de gordijnen :9
Zwakke plek denk ik *D
Ja nogal wiedus :)

Wel zonde om Harley's te laten vallen :P

He Ralfie gaat goed he !! Wordt vanzelf weer wat.
Vandaag even ander MF motortje (van ene B.L. uit A) aan de praat geholpen.
Wonen in NH heeft toch zo zijn voordelen voor MFérs met bike opbouwers in tijdnood :+
 
Wat vinden jullie hiervan???
full

Ik vind het een geweldig Maschientje :9~
 
Wat vinden jullie hiervan???
(Afbeelding)
Ik vind het een geweldig Maschientje :9~
Ik vind de driewiel als geheel wel mooi maar dat paars absoluut 100% niks.
met dat gele frame had hij toch wel een andere combinatie kunnen maken.

En er horen Ralf pijpen onder.

Hoe zou het trouwens vandaag zijn met onze buur en zijn project?
 
Vind deze kleurstelling juist wel guitig, al zou ik 'm zelf niet kopen. Ben een ouwe lul en als zodanig vind ik dat een dergelijk span onder mijn niet geringe kont gewoon zwart moet zijn. :P
 
Op donderdag 18 september 2003 21:20 schreef hplaverda het volgende:Hoe zou het trouwens vandaag zijn met onze buur en zijn project?

Buur krijgt de zuigerpennen niet gemonteerd i.v.m. gebrek aan verfbrander voor opwarming... :P

Maar verder gaat het goed, deels afgemonteerd (koppelingskabel etc.) :)
 
Vind deze kleurstelling juist wel guitig, al zou ik 'm zelf niet kopen. Ben een ouwe lul en als zodanig vind ik dat een dergelijk span onder mijn niet geringe kont gewoon zwart moet zijn. :P

Sinter Klaas is ouder, en zijn Schimmel is ook niet zwart!!
 
Zuigerpennen worden momenteel ingevroren, straks even een betere gasbrander halen en dan es kijken op die ^$&#^W& pennen er in willen :P .
 
Vind deze kleurstelling juist wel guitig, al zou ik 'm zelf niet kopen. Ben een ouwe lul en als zodanig vind ik dat een dergelijk span onder mijn niet geringe kont gewoon zwart moet zijn. :P

Zwart hebben wij ook op Lager!
Dit is een 2 cilinder Diesel met 18,5 Pk.
full
 
Zuigerpennen worden momenteel ingevroren, straks even een betere gasbrander halen en dan es kijken op die ^$&#^W& pennen er in willen :P .
Niks branden |( Open vuur is link en geeft vaak schade. b.v flat weg!

Gewoon een verffuhne of electriek kookplaatje. Kan je het rustig aanzien en echt op temp brengen desnoods met een thermometer erbij.
Of voor de armoedsaaier beetje water ernaast mee verwarmen bij opkomen bubeltjes in water is het 100 graden celcius heet en doet het au :+
 
Op vrijdag 19 september 2003 11:38 schreef hplaverda het volgende:Niks branden |( Open vuur is link en geeft vaak schade. b.v flat weg!

Ervaring mee? :+

Gewoon een verffuhne of electriek kookplaatje. Kan je het rustig aanzien en echt op temp brengen desnoods met een thermometer erbij.
Of voor de armoedsaaier beetje water ernaast mee verwarmen bij opkomen bubeltjes in water is het 100 graden celcius heet en doet het au :+
ook een idee, heb nog een pannetje olie staan en een campingbrander, werkt ook erg goed (warme lagers doen ook au :P )
 
Vond 't ook al een beetje extreem dat de pennen er pas in te knijpen zijn als ze bevroren zijn en de zuigers gloeiend zijn. :P

Zo pleister d'rop zie je niks meer van! A je to.

Tip van HPLaverda gekregen, ga ik ook eens testen:

***********
Bij gebrek aan ruimers is er ook nog de japanse schuur truc.
Steek een stuk draad eind of massief van mm of 6 dik in boormachine en zaag
bovenin draadeind een snee in lengte richting van ongeveer 1,5 cm. Doe in
die snee een dubbel gevouwen stukje fijn schuur linnen van ongeveer 5 cm
lang en poets daarmee gat glad. Gaat perfect als je maar heen en weer blijf
bewegen en niet te lang in gat want kan snel gaan.
***********

Beetje een buurman&buurman methode dus moet goed gaan! Zuigerpen afdraaien kan niet meer, want dan is ie weer te klein voor de smallends in de drijfstangen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan