Haha, ja soms loop ik hier ook een beetje rond te etteren
Maar voor die honda rijders; Gooi even het jaartal van je bike hier neer, dan kan ik evenentueel voor je zoeken!
Honda VFR 750 '92
Volgens mij gaat het niet.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Haha, ja soms loop ik hier ook een beetje rond te etteren
Maar voor die honda rijders; Gooi even het jaartal van je bike hier neer, dan kan ik evenentueel voor je zoeken!
Ik heb op mijn Bandit hetzelfde gemaakt en het werkt idd perfect. Dus die kun je ook toevoegen aan het lijstje. Volgens mij zitten in alle oliegekoelde suzuki motoren dezelfde schakelaars. Bij een gsxr 1100 zitten de contacten van de versnellingen al in de schakelaar, hoeft je daar maar draadjes aan te solderen en klaar is kees (of hoe je ook heet ). Ik heb alleen een nieuwe neutraalschakelaar gemaakt om de oude niet te vern**ken.
(Afbeelding)
dit is trouwens een mislukte heb nu een andere erin zitten. De 'electronica' die ik erin heb zitten is gewoon een 35 tal diodes .
Honda VFR 750 '92
Volgens mij gaat het niet.....
de 'electronica'
(Afbeelding)
De zichtbaarheid is prima. Pas als de zon er echt recht opschijnt wordt het slecht. Bijna altijd goed afleesbaar dusSam, na het verhaal van gewoonkevin (ik heb zelf namelijk ook een ZX7R) ben ik ook zeer geinteresseerd in jouw gearindicator. Kan je me nog iets vertellen over de zichtbaarheid van het tellertje. Is de teller overdag ook goed af te lezen en maakt het dan nog uit of je wit of blauw neemt ?
Ja rood is ook mogelijk, alleen dan heb je een week extra levertijd. Die displays zijn inmiddels op namelijkGoeie vraag, en is rood ook een mogelijkheid qua kleur?
Geel niet helaas, oranje of groen wel. Ook hiervoor geld een week extra levertijd.Triumph Daytona 650 2005, past het daar op? Heb geen idee waar ik moet zoeken (ben niet zo'n motortechneut). En is geel ook mogelijk?
Het lijkt er op dat de Honda's geen van alle deze sensor hebben
Toch maar een Yammie kopen allemaal
je kunt ff kijken of je in de omgeving van je versn.pook de sensor kan vindenTja, alleen nou weet ik nog steeds niet of het kan met mijn fiets. Wat is de snelste manier om erachter te komen? Mijn dealer bellen en vragen of het gemonteerd kan worden aan de hand van de beschrijving/foto die je hebt gegeven?
De zichtbaarheid is prima. Pas als de zon er echt recht opschijnt wordt het slecht. Bijna altijd goed afleesbaar dus
Blauw of wit maakt dan weer weinig verschil, beide zijn gewoon goed.
Hier sluit ik me volledig bij aan Al heb ik ze niet op maximale sterkte laten branden, want dan rij je snachts ook niet meer fijnBij mijn bike zit - zoals hierboven te zien is - het displaytje direct in de tellerset, en echt alleen wanneer de (laagstaande) zon over mijn schouders/onder mijn armen door van achter direct vol gas op de tellerset schijnt is t ding niet meer af te lezen (maar dat zijn mijn snelheidsmeter, toerenteller, olie/knipper/grootlicht garnituur dan ook niet meer )
En ik heb zelfs nog wat extra weerstandjes achter het display gehangen om em wat minder fel te maken omdat ik bang was dat ik de boel door zou fikken (terwijl die dingen dus gewoon zo fel horen) dus de displaytjes hier zouden nog iets duidelijker moeten zijn as de mijne
Zichtbaarheid is dus geen probleem en ik lees net dat je ook groen kan leveren ... dus dan wordt het Kawa-groen voor mij .De zichtbaarheid is prima. Pas als de zon er echt recht opschijnt wordt het slecht. Bijna altijd goed afleesbaar dus
Blauw of wit maakt dan weer weinig verschil, beide zijn gewoon goed.
heb ook de sv650s bekeken.
Dit type sensor zit erop.... dus volgens mij moet het kunnen....
p.s. ik weet het, de motor moet nodig schoongemaakt worden
Ik ben absoluut A-technish en weet niet waar ik naar moet kijken bij een TL1000R uit '98, is er misschien iemand die het wel weet ???
Zichtbaarheid is dus geen probleem en ik lees net dat je ook groen kan leveren ... dus dan wordt het Kawa-groen voor mij .
Binnenkort krijg je een mailtje van me .
Uhm, er zijn volgens mij ook motoren waarbij het met ongeveer een zelfde sensor anders werkt...
Voor het hier aangeboden systeem is het nodig dat je schakelwals een 'aarde signaal' geeft aan één (neutraal) draadje per versnellingsstand.... Ik zie nu dat er ook motoren zijn waarbij dit anders werkt, hier zitten namelijk twee draadjes die middels de neutraalvoeler verbonden worden waardoor het neutraal lampje aangaat... Kijk (/meet) dit even goed na want ik betrijfel of het op dit tweede systeem aan te sluiten is zonder een berg extra werk!
Als ik ook dit plaatje zie (met op het oog 3 of 4 verbindingspunten) twijfel ik hard wat die andere contactpuntjes daar nou precies uitspoken!