Gearindicators!

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb net de sensor van de sv1000s losgehaald. Het model van 2005 is anders dan de tekening die ik gepost had, volgens mij is het bij de 2005 niet mogelijk...

net gekeken voor mijn aprilia rsv 1999
en euh :N
dat vind ik echt jammer :(

hiervan nr 36 dacht dat je bedoelde dat dit niet de goede tekening bij jou motor was maar zag net dat je bij een ander type ook gekeken had
full

Rijden met goed werkende indicator is gewoon makkelijk rijden.
Voor de bocht het juiste lampje laten branden en gaan.
Geen getel en getik(helemaal met misschakelen)

Frans

Kijk even naar je sensor, ik vermoed dat het niet lukt omdat het een Honda is. Maar even kijken en je weet het zeker :Y

ik ga binnenkort kijken,heb dr motor sinds vandaag en heb nog ff geen zin om de boel open te schroeven

je hoort nog van mij!

Rijden met goed werkende indicator is gewoon makkelijk rijden.
Voor de bocht het juiste lampje laten branden en gaan.
Geen getel en getik(helemaal met misschakelen)

Frans
Om eerlijk te zijn leek het me in het begin echt onzin, maar ik had zin in een projectje _O-

Maar nu ik hem eenmaal erop heb zitten besef ik pas dat ik hem echt vaak gebruik! Voor rotonde's bij terug schakelen van 5 naar 2, bij vooraan staan bij het stoplicht controleer ik altijd even of hij echt in de een staat en bij het rijden op de snelweg zie je in je ooghoek al of je in de 4,5 of 6 zit. Kortom ik ben er echt happy mee :9~

Mag ik vragen wat onderdeeltje 23 bij je bike doet? Daar zit niet toevallig een draadje aan ofzo?

*O* *O* En een schopje voor dit mooie topic van onze S@m!! *O* *O*

Mijn bike heeft de simpele diode voorloper van dit fancy digitale systeem en werkt tot op de dag van vandaag nog 100% goed *O*
Heeeeey, jij ook hier *O* *O*

Ja het hele principe komt inderdaad bij de FZR CLUB vandaan! :}
De schakeling en software heb ik zelf uitgedoktert. :Y

Volgens mij gaat het ook niet lukken op een Kawasaki ZX6R uit 2003.

Dit vond ik in de manual:

full

Bij de beschrijving staat:

2: Neutral switch

Mocht ik ongelijk hebben laat het me dan even weten, want ik heb zeker interesse!

Volgens mij gaat het ook niet lukken op een Kawasaki ZX6R uit 2003.

Dit vond ik in de manual:

(Afbeelding)

Bij de beschrijving staat:

2: Neutral switch

Mocht ik ongelijk hebben laat het me dan even weten, want ik heb zeker interesse!
je hebt gelijk zelfde als bij r6 kan dus niet

...

Om te bestellen kun je het onderstaande lijstje invullen en mailen naar me. Ik heb veel blauwe displays en 1 witte op voorraad.

Nickname:
...
Kleur display blauw of wit (wit = + € 2):
Sam, na het verhaal van gewoonkevin (ik heb zelf namelijk ook een ZX7R) ben ik ook zeer geinteresseerd in jouw gearindicator. Kan je me nog iets vertellen over de zichtbaarheid van het tellertje. Is de teller overdag ook goed af te lezen en maakt het dan nog uit of je wit of blauw neemt :? ?

Sam, na het verhaal van gewoonkevin (ik heb zelf namelijk ook een ZX7R) ben ik ook zeer geinteresseerd in jouw gearindicator. Kan je me nog iets vertellen over de zichtbaarheid van het tellertje. Is de teller overdag ook goed af te lezen en maakt het dan nog uit of je wit of blauw neemt :? ?
Goeie vraag, en is rood ook een mogelijkheid qua kleur?

Triumph Daytona 650 2005, past het daar op? Heb geen idee waar ik moet zoeken (ben niet zo'n motortechneut). En is geel ook mogelijk?

De mijne komt uit 1993, CBR 600F

Als ik me niet heel erg vergis (zou kunnen, ben niet zo thuis in Honda's) is onderdeeltje 18 op t plaatje hier je neutraal gevalletje, en met deze uitvoering kun je de hier aangeboden gearindicator helaas niet aansluiten!

2066_CRANKCASE%20SET.gif

Ik heb op mijn Bandit hetzelfde gemaakt en het werkt idd perfect. Dus die kun je ook toevoegen aan het lijstje. Volgens mij zitten in alle oliegekoelde suzuki motoren dezelfde schakelaars. Bij een gsxr 1100 zitten de contacten van de versnellingen al in de schakelaar, hoeft je daar maar draadjes aan te solderen en klaar is kees (of hoe je ook heet :) ). Ik heb alleen een nieuwe neutraalschakelaar gemaakt om de oude niet te vern**ken.
full

dit is trouwens een mislukte heb nu een andere erin zitten. De 'electronica' die ik erin heb zitten is gewoon een 35 tal diodes 8-) .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan