Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
en bij de sv650 s nr 36
hiervan nr 36 dacht dat je bedoelde dat dit niet de goede tekening bij jou motor was maar zag net dat je bij een ander type ook gekeken had
(Afbeelding)
Scheelt iig de boel uit elkaar slopenZover ik kan zien gaat het niet lukken op een FZ6, deze heeft dit type sensor(nummer 7):
(Afbeelding)
Kijk even naar je sensor, ik vermoed dat het niet lukt omdat het een Honda is. Maar even kijken en je weet het zeker
Om eerlijk te zijn leek het me in het begin echt onzin, maar ik had zin in een projectjeRijden met goed werkende indicator is gewoon makkelijk rijden.
Voor de bocht het juiste lampje laten branden en gaan.
Geen getel en getik(helemaal met misschakelen)
Frans
Heeeeey, jij ook hierMag ik vragen wat onderdeeltje 23 bij je bike doet? Daar zit niet toevallig een draadje aan ofzo?
En een schopje voor dit mooie topic van onze S@m!!
Mijn bike heeft de simpele diode voorloper van dit fancy digitale systeem en werkt tot op de dag van vandaag nog 100% goed
je hebt gelijk zelfde als bij r6 kan dus nietVolgens mij gaat het ook niet lukken op een Kawasaki ZX6R uit 2003.
Dit vond ik in de manual:
(Afbeelding)
Bij de beschrijving staat:
2: Neutral switch
Mocht ik ongelijk hebben laat het me dan even weten, want ik heb zeker interesse!
of een F2, volg dit topic ook met de hop dat iemand dit meld@TS
Je zegt dat het niet past op een CBR600F4 enig idee op het dan ook niet past op een F3 of kan dat wel?
Heeeeey, jij ook hier
Sam, na het verhaal van gewoonkevin (ik heb zelf namelijk ook een ZX7R) ben ik ook zeer geinteresseerd in jouw gearindicator. Kan je me nog iets vertellen over de zichtbaarheid van het tellertje. Is de teller overdag ook goed af te lezen en maakt het dan nog uit of je wit of blauw neemt ?...
Om te bestellen kun je het onderstaande lijstje invullen en mailen naar me. Ik heb veel blauwe displays en 1 witte op voorraad.
Nickname:
...
Kleur display blauw of wit (wit = + € 2):
Haha, ja soms loop ik hier ook een beetje rond te etteren
Maar voor die honda rijders; Gooi even het jaartal van je bike hier neer, dan kan ik evenentueel voor je zoeken!
Goeie vraag, en is rood ook een mogelijkheid qua kleur?Sam, na het verhaal van gewoonkevin (ik heb zelf namelijk ook een ZX7R) ben ik ook zeer geinteresseerd in jouw gearindicator. Kan je me nog iets vertellen over de zichtbaarheid van het tellertje. Is de teller overdag ook goed af te lezen en maakt het dan nog uit of je wit of blauw neemt ?
De mijne komt uit 1993, CBR 600F