Gearindicators!

Status
Niet open voor verdere reacties.
kun je niet 1 van deze http://www.inkoopacties.net/ia/8bnthrrb/1?g=qcp7w479

als schermpje gebruiken? dan kun je wel alle letters maken...
Ja dat kan ik wel, sterker nog dat heb ik al gemaakt voor mezelf. Wellis waar in een andere toepassing. Grote probleem van deze displays is dat ze geen licht opbrengst hebben (die versies die ik ken) en dat ze niet in blauw te krijgen zijn.
In de toekomst worden deze displays zeker aantrekkelijk, maar nu mis ik nog een beetje keus.

:]

Die had ik geloof ik ook al een keer voorgesteld, maar daar komt weer iets meer programmeerwerk bij kijken (meer diodes) en ik weet eigelijk ook niet hoeveel diodes de electronica maximaal aan kan sturen....
In mijn schakeling zitten maar 2 diodes hoor :Y

Het aansturen van zo'n display stelt voor de microcontroller niet bijzonder veel voor. Als ik ze nou fél en in het blauw tegen kom, dan zal ik er nog eens over denken :9

In mijn schakeling zitten maar 2 diodes hoor :Y

Het aansturen van zo'n display stelt voor de microcontroller niet bijzonder veel voor. Als ik ze nou fél en in het blauw tegen kom, dan zal ik er nog eens over denken :9

Ik bedoel ook de aansturing voor de 7 light-emitting diodes O-)

Zon matrix display heeft 'iets' meer van die dingetjes....

Ik bedoel ook de aansturing voor de 7 light-emitting diodes O-)

Zon matrix display heeft 'iets' meer van die dingetjes....
Aha, zo bedoel je dat. Een matrix display heeft er 12 en een 7 segment heeft er 8.

Ben inmiddels al weer druk bezig met het bestellen van nieuwe displays (rood ook weer!). *D

Haha, ja soms loop ik hier ook een beetje rond te etteren :+

Maar voor die honda rijders; Gooi even het jaartal van je bike hier neer, dan kan ik evenentueel voor je zoeken!

F1 is gemaakt vanaf 1989 tot 1991 (geloof ik)
F2 is gemaakt vanaf 1992 tot 1995
F3 is gemaakt vanaf 1995 tot 1998
F4 is gemaakt vanaf 1998 tot ????

Ik heb nu weer alle kleuren op voorraad. Dat wil zeggen dat je kunt kiezen uit de volgende kleuren:

Oranje, rood, blauw, groen of wit.

Voor ieder wat wils dus :Y

Groeten Sam

klinkt intressant tot dat ik onder aan het lijstje de SV1000S 05 zie staan, nu is die van mij wel een 06 maar daar is weinig verschil tussen

Ik ben je nou al een mailt aan het versturen voor de bestelling alleen nog wat vraagjes..:

Kan je als welkoms tektst: H A L L O (of kan je alleen animaties bij de Neutraal)?

Hoe moet ik betalen ? Hoe doe je betalen...(ga morgen week op vakantie enwil em eigelijk daarna binnen hebben zodat ik aan de slag kan)?

En de lengte van de kabels moet gewoon genoeg zijn tog..ook voor gsx600f..?

Gegroet Tom

Dag Kerel.
Super relax dat je zo handig bent.
Ik ben zelf absoluut NIET handig :N en vraag mijzelf af of het op een Suzuki GSX-R 600 uit 2000 past?
Anders wil ik er graag een van je kopen.
Nu nog iemand die handig is vinden om hem te monteren en dan ben ik blij :) .
Thanks voor je reply.

Laatst bewerkt:
Dag Kerel.
Super relax dat je zo handig bent.
Ik ben zelf absoluut NIET handig :N en vraag mijzelf af of het op een Suzuki GSX-R 600 uit 2000 past?
Anders wil ik er graag een van je kopen.
Nu nog iemand die handig is vinden om hem te monteren en dan ben ik blij :) .
Thanks voor je reply.

Dank je :)

Op zich moet het kunnen, alleen twijfel ik waarom er twee draden aan de sensor zitten? Wellicht dat iemand dat kan vertellen?

Zie de bijlage.

Garantie of het past kan ik natuurlijk nooit geven, dan moet je eerst even de sensor los maken om te kijken welk type je hebt.

Groeten Sam

Bijlage: SU0129_027.gif

ben nog even op zoek naar mijn neutral switch....hij moet hier ergens zitten volgens het WPHB....(even wat prut weggraven)

full

sorry voor de slechte foto; verkeerde keuze van belichting (en met gsm gemaakt)

Oh, en de borgmoer van het tandwiel vond ik los in het deksel wat ervoor hoort.
Denk dat de vorige eigenaar van mijn fiets ooit een borgplaatje over heeft gehouden.

[me]Pappa-Rico houdt niet van prutsers die onderdelen overhouden....[/me]

ben nog even op zoek naar mijn neutral switch....hij moet hier ergens zitten volgens het WPHB....(even wat prut weggraven)

(Afbeelding)
sorry voor de slechte foto; verkeerde keuze van belichting (en met gsm gemaakt)

Oh, en de borgmoer van het tandwiel vond ik los in het deksel wat ervoor hoort.
Denk dat de vorige eigenaar van mijn fiets ooit een borgplaatje over heeft gehouden.

[me]Pappa-Rico houdt niet van prutsers die onderdelen overhouden....[/me]

Oei oei, dat had je een lelijke smak kunnen opleveren! '(

Zo zie je maar waar de gearindicator allemaal niet goed voor is :o

Ondertussen zit alles weer veilig (en schoon) vast *O* *O* *O*

Was nog even schrikken, omdat er in de moer geen schroefdraad meer zat en ik het idee had dat het op de as ook niet best meer was.
Maar een nieuwe moer en borgplaat kunnen regelen, en het ging volgens het boekje.

De neutral switch is volgens mij wel te gebruiken, alleen liep er langzaam olie uit het blok toen ik die switch eraf had.
Ik zal dus toch denk ik een extra switch moeten zoeken, of de olie weer moeten bijvullen/vervangen.
(volgende uitdaging....)

Bij mijn FZR is het zo dat er na een minuut of 5 geen olie meer uitkomt. Totaal loopt er niet meer als een lepel olie uit. Grote kans dat het bij jouw ook zo is.

Wel mazzel dat je as nog in orde is! Dat komt ook omdat je as van gehart metaal is gemaakt en je moer waarschijnlijk niet O-)

Ik heb wel interesse. Opschakelen als de versnellingen op of terugschoppen in de één ipv twee is namelijk redelijk irritant. :X

T wordt voor een Bandit 600 dus moet wel passen. Ik ga de sensor es zoeken en bedenken welke kleur display ik wil, tenminste, ik neem aan dat alle kleuren nog mogelijk zijn? (BTW: welke kleur heeft welke meerprijs?)

Ik heb wel interesse. Opschakelen als de versnellingen op of terugschoppen in de één ipv twee is namelijk redelijk irritant. :X

T wordt voor een Bandit 600 dus moet wel passen. Ik ga de sensor es zoeken en bedenken welke kleur display ik wil, tenminste, ik neem aan dat alle kleuren nog mogelijk zijn? (BTW: welke kleur heeft welke meerprijs?)
Alle displays hebben de zelfde prijs behalve de witte. Deze kost 2 euro extra.

Ik zie je bestelling wel verschijnen :Y

Vanwege de vakantie zullen de bestellingen die ná vandaag binnen komen pas omstreeks 20 augustus weer verwerkt worden. Ook het beantwoorden van mail komt na woensdag stil te liggen totdat ik terug ben vakantie. Bestellen kan gewoon, ik handel alles in volgorde van ontvangst af.

Ik heb trouwens nog 12 indicators liggen, zodra die op zijn stop ik ook met leveren. Het moet wel hobby blijven natuurlijk hé :+

Kan ie ook op een Thundercat (sory ben niet zo technisch), heb wel een YZF750 voorbij zien komen maar een 600 durf ik niet te zeggen? Ifso: Dan bestel ik er meteen maar 1 (een rode) ;)

Ik heb ook wel intresse in zo'n indicator.
Toen ik me Divje kocht, vroeg ik nog wat het zou gaan kosten om zoiets in te laten bouwen, zou rond de €150 euro kosten :?

Maar het moet dus gaan werken bij een Diversion XJ600S, want dan heb ik er zeker belang bij :)

keb der net ook ene besteld, blauw display mot t worden
nu alleen nog wachten tot TS trug komt van vakantie

Moi,

Mot iek ok hebbuh. :Y

Hij zou direkt moeten passen op een GSXR1100. De oliekoeler? de waterkoeler? of beiden ? :?

Hoe zou ik moeten betalen,
eerst overmaken dan opsturen of :?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan