fz1 en fz8 ontmoetingsplek

Hallo,


Mijn naam is René 41 jaar en woon in het smalste stukje Nederland. Na 13 geen motor gehad te hebben, ben ik sinds zaterdag de trotse eigenaar van een ‘08 Yamaha FZ1 S. Dit weekend nog niet echt kunnen rijden met alle storm en regen, maar wat een fiets. Van onderin tot boven genoeg power maar wel genoeg comfort.
Nog geen eigen foto, dus maar even van de verkopende partij gejat.
Ps weet iemand welk merk uitlaat dit is? LeoVince?
Zelfs met de db killer bruut geluid en ploffen bij gas los 😎
Bekijk bijlage 1363860Bekijk bijlage 1363861Bekijk bijlage 1363862Bekijk bijlage 1363863Bekijk bijlage 1363864Bekijk bijlage 1363865

Mooie motor .Blok lijkt op de 1e foto wel wit.
 
00A7A5B8-35D4-45FF-BCD2-F4373AB7D3FB.jpegHeb deze kleur ook gehad👍🏻
 
Mijn Fz1 is achter aan nieuw rubber toe . Ik had / heb een bridgetone bt 023.
Welk merk en type band hebben jullie en hoe bevalt deze ?
Graag jullie ervaringen .
 
ik heb die van mij ook gekocht met bridgestone eronder , heb altijd wel een goed gevoel met bridgestone gehad.
heb trouwens de laatste 7 jaar op michelin pilot power 2ct gerden , ook een fijne band.
 
Ik heb graag Michelin Pilot Power 2ct eronder die geven mij veel vertrouwen, toen ik de FZ1 kocht zaten er Michelin Pilot road onder maar die zijn niks voor mij.. Bij de rotonde voel ik de achterkant gewoon glijden :)
 
Altijd gereden met Michelin Pilot Power 2ct, sinds vorig jaar rijd ik nu op Bridgestone BT31, moet zeggen ze bevallen mij zeer goed.
 
Toch maar weer gekozen voor de 23 . Bevalt verder goed . En het prijsverschil was een paar tientjes. Kopen we maar weer brandstof voor.
De 31 was wel beter in de regen , maar daar wil ik toch uitblijven .
 
Ik heb graag Michelin Pilot Power 2ct eronder die geven mij veel vertrouwen, toen ik de FZ1 kocht zaten er Michelin Pilot road onder maar die zijn niks voor mij.. Bij de rotonde voel ik de achterkant gewoon glijden :)

Dan neem jij de rotonde op een andere manier dan de meeste anderen. Dit nooit meegemaakt met mijn fz1 en de mpr2
 
Ik heb graag Michelin Pilot Power 2ct eronder die geven mij veel vertrouwen, toen ik de FZ1 kocht zaten er Michelin Pilot road onder maar die zijn niks voor mij.. Bij de rotonde voel ik de achterkant gewoon glijden :)

Pilot road zat standaard onder bijde fazers die ik had en die begonnen pas na een paar rondjes te glijden bij 25 graden +
 

Bijlagen

  • 965B3DBA-7795-4267-939C-3859F58CDB70.jpeg
    965B3DBA-7795-4267-939C-3859F58CDB70.jpeg
    55,4 KB · Weergaven: 12
de ecu is alweer terug , heb er nog niet op gereden , slechte weer , even afwachten dus.
 
Heb nog 2 zijkapjes van rizoma te koop. De kapjes onder je seat. 65 euro ex verzendkosten. Bij interesse doe even je mobiele nummer in een pb . Dan kan ik een foto appen.
 
Goedemiddag allen, ik heb een vraag betreft stuur van een fz1. Zal die passen op een fz8 vind die er veel mooier uitzien dan wat ik op mijn fz8 hebt.
 
Als de diameter gelijk is 22 mm zou het geen probleem moeten geven.
Wel rekening houden dat je kabels lang genoeg zijn maar gezien je lager gaat
zal dat geen probleem geven, en je zithouding wordt sportiever
 
Als de diameter gelijk is 22 mm zou het geen probleem moeten geven.
Wel rekening houden dat je kabels lang genoeg zijn maar gezien je lager gaat
zal dat geen probleem geven, en je zithouding wordt sportiever
Dank voor jou reactie ga opzoek en kijk wat de mogelijkheden zijn!
 
Terug
Bovenaan Onderaan