fz1 en fz8 ontmoetingsplek

welkom theodt,

tis hier best rustig:?
mooie motor!!

heb zelf bij me fz1 het luchtfilter en de slang afgedopt.
durf alleen niet te zeggen of dat bij de fz8 op dezelfde manier werkt

Thanks!
Tevens zit ik te kijken voor een ecu flash.
Zodat de motor wat beter loopt alle begrenzingen eraf zijn en de injectiestop ook weg is!
Denk dat het een wereld van verschilt maakt kwa hoe soepel de motor rijdt.
Iemand hier nog een adresje voor?
Ik heb al een offerte aangevraagd bij nippon bikes!
Maar zou graag bij meerdere bedrijven een offerte willen aanvragen
 
Thanks!
Tevens zit ik te kijken voor een ecu flash.
Zodat de motor wat beter loopt alle begrenzingen eraf zijn en de injectiestop ook weg is!
Denk dat het een wereld van verschilt maakt kwa hoe soepel de motor rijdt.
Iemand hier nog een adresje voor?
Ik heb al een offerte aangevraagd bij nippon bikes!
Maar zou graag bij meerdere bedrijven een offerte willen aanvragen

Enkele pagina's terug in dit topic heb ik gepost dat mijn motor bij Paul Ritzen in Weert is geweest. Zeer vakkundig gedaan, ben er zeer tevreden over. Paul is net als ik een perfectionist. Je kunt het net zo duur maken als je wilt. Is maar net waar je de grens legt. Ging mij niet om meer vermogen (wat wel is gelukt ), maar meer om een mooi lopende motor die afgesteld is op mijn modificaties.
 
Enkele pagina's terug in dit topic heb ik gepost dat mijn motor bij Paul Ritzen in Weert is geweest. Zeer vakkundig gedaan, ben er zeer tevreden over. Paul is net als ik een perfectionist. Je kunt het net zo duur maken als je wilt. Is maar net waar je de grens legt. Ging mij niet om meer vermogen (wat wel is gelukt ), maar meer om een mooi lopende motor die afgesteld is op mijn modificaties.

Hmm oke mij gaat het niet erom dat die perfect afgesteld op mijn slip on akrapovic haha.
Gaat mij er meer om het volgende:
* Verwijderen versnellingsafhankelijke vermogensbegrenzer mogelijk
* Verwijderen gasstand restricties mogelijk
* Verwijdering injectiestop bij deceleratie mogelijk

Vooral de injectiestop lijkt me erg prettig omdat de motor dan veel soepeler oppakt als je weer een slinger aan het gas geeft:9
 
Hmm oke mij gaat het niet erom dat die perfect afgesteld op mijn slip on akrapovic haha.
Gaat mij er meer om het volgende:
* Verwijderen versnellingsafhankelijke vermogensbegrenzer mogelijk
* Verwijderen gasstand restricties mogelijk
* Verwijdering injectiestop bij deceleratie mogelijk

Vooral de injectiestop lijkt me erg prettig omdat de motor dan veel soepeler oppakt als je weer een slinger aan het gas geeft:9

Maar je hebt bij deze weer een adres om info/prijsopgave te laten doen.
 
Ik kan ook nergens vinden hoe die restricties precies werken... Kan die dan maar tot een bepaald toerental? Of wordt die via de ecu echt begrenst op pks?
 
Laatst bewerkt:
Ik kan ook nergens vinden hoe die restricties precies werken... Kan die dan maar tot een bepaald toerental? Of wordt die via de ecu echt begrenst op pks?
Ik geloof dat die in de eerste 3 versnellingen beperkt word op pk's.
Komt ie gemakkelijk en snel omhoog bij jou of moet je echt moeite doen?
 
Ik geloof dat die in de eerste 3 versnellingen beperkt word op pk's.
Komt ie gemakkelijk en snel omhoog bij jou of moet je echt moeite doen?

Zoveel kms heb ik nog niet gemaakt.
Ook omdat ik nog een overgangs examen moet doen van A2 naar A. Rond 24-04 is er pas plek bij het cbr....
 
Het aan/uit effect zo goed mogelijk laten verdwijnen , restricties er verder af , ais uitschakelen , denk dat de motor soepeler gaat lopen.
 
Zijn er hier mensen die de airbox restrictie eruit hebben gehaald? Al dan niet in combinatie met een K&N filter?
 
Gisteravond de nieuw gespoten velgen met verse banden gemonteerd. Staat een stuk beter dan dat gele van voorheen.

IMG_1207.jpg
IMG_1211.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan