Foto's: -Rittentopic Motorclub Studenten Rotterdam

Ik was overigens nog erg benieuwd naar de foto die gemaakt is van mij en Vanessa.
Bij de Mac Spaanse polder stond een gast met een fototoestel en die heeft een foto
van ons samen op de motor van Vanessa gemaakt. Haar motor was een Honda CBR600R. Wie oh wie was deze geheimzinnige man met camera en wordt deze foto nog geplaatst?

Ik was overigens nog erg benieuwd naar de foto die gemaakt is van mij en Vanessa.
Bij de Mac Spaanse polder stond een gast met een fototoestel en die heeft een foto
van ons samen op de motor van Vanessa gemaakt. Haar motor was een Honda CBR600R. Wie oh wie was deze geheimzinnige man met camera en wordt deze foto nog geplaatst?
Wij zijn net zo nieuwsgierig als jij :9~

;)

Tara, was jij dat met die schitterende broek?

Iemand die de filmpjes nog kan hosten ??
Ik heb smart FTP op me laptoppie staan ;)

Tara, was jij dat met die schitterende broek?
Ik was inderdaad degene die jij vermoedelijk aansprak over mijn broek. Gedeeltelijk leer, gedeeltelijk stretch. Erg comfortabel, maar niet met regen… Dat is het enige. Ze verkopen hem nu ook bij Safe volgens mij…

Hahahahahahaaaa...
Ja klopt ja E.M. ;) ;)
Maar ik vind het ook wel bootylicious hoor :P

Laatst bewerkt:
Niks op aan te merken hoor O-)
Heb niet voor straf acheraan moeten rijden zeg maar ;)

}) O-)

full

@Sideburn, vergeet niet me filmpjes he :+

Enne ff nieuwe audio / divx codecs downloade (of gewoon Quicktime, 't zijn .mov bestanden)

hee, wel een beetje weinig foto's mr. Smit.
of is de helft mislukt ;) die groepsfoto b.v bij de mac zie ik eigenlijk niet??

:? 42 foto's zijn het hoor :?

Die groepsfoto weet ik niet, ik was die fotograaf niet hoor ;)
Sterker nog, ik stond thuis nog hevig te twijfelen of ik me cam wel mee zou nemen...(Omdat meestal veel anderen wel cams bij zich hebben)

Enne me filmpjes zijn erg schokkerig....(Alvast ff een 'warning' a priori) O-)

Ik zie nog steeds geen filmpjes :? :?
Heb de chips en alles klaar staan dus kom maar op ;)

Terug
Bovenaan Onderaan