Foto's: -Rittentopic Motorclub Studenten Rotterdam

in het bospaadje zwaaide nog wel een heel schattig omaatje, in tegenstelling tot die tot terror gedreven knol...

in het bospaadje zwaaide nog wel een heel schattig omaatje, in tegenstelling tot die tot terror gedreven knol...

Omaatje heb ik ook gespot en uiteraard ook netjes terug gezwaaid O-) ;)
Bij die KNOL aangekomen koos de berijdster om toch maar ff af te stappen.
Kweenie misschien te veel herrie ofzo *D

Hey Oppie,je had zo'n mooie camera bij je.........

Waar blijven je foto's???? ;)

hier nog wat foto's zijn alleen niet echt van hele goede kwaliteit. zijn met een telefoon gemaakt
(Afbeelding)

Met hoeveel megapixels is dit gemaakt???
wil ook een telefoon kopen met camera maar weet niet wat de kwaliteit is met de aantal pixels, de telefoon die ik waarschijnelijk wil kopen is de Nokia 6600 met navigatie.

Er werden toch nog door meer mensen foto's gemaakt????

En de studente die bij het vertrekpunt kiekjes stond te maken, heeft die ook nog wat om op het forum te knallen???

die telefoon waarmee die 3 foto's gemaakt is een samsung D500
met 1.3 megapixels.
(heb ze trouwens ook nog een beetje verkleind)

groeten Hengel

die telefoon waarmee die 3 foto's gemaakt is een samsung D500
met 1.3 megapixels.
(heb ze trouwens ook nog een beetje verkleind)

groeten Hengel

Mooi toestel...Foto's zijn redelijk goed, maar toch nog niet helemaal als een orginele camera. Er zijn al toestellen met 2 megapixels, ze zijn dus nog in ontwikkeling. Die nokia heeft dacht ik 1 megapixel. Oke bedankt voor de info.

Is dit nou jou bike die grijze kawasaki ZXR6R??

full

Toen ik die achterkant voor het eerst zag rijden in de groep dacht ik eerst dat er nog een Z-750 meeree, die achterkant is dus vrijwel indentiek als de mijne ( de motor dan he' ;) )

En bevalt tie lekker.

nog even mijn achterkantje, achterlicht enzo is hetzelfde

hpim0464.jpg

Laatst bewerkt:
dat is idd mijn fietsie, en hebben hetzelfde achterkantje, maar voor de rest is zijn toch wel helemaal anders hoor.
De fiets bevalt me echt heeel heeel heel goed!!! *D *D *D
moet alleen tot september wachten totdat het echte feest kan beginnen, hij is nu namelijk nog 25kw, maar ondanks dat hou ik iedereen wel aardig bij zo lang er maar geen rechte stukken zijn })

groeten hengel

Maar nu doet de site het weer!
relax die foto's, sta nu ook in de lijst vol trots!

hier ook nog een paar fotos van zondag 3 april
het was echt een leuke dag was de eerste keer voor mij maar, zeker niet de laatste vond het gezellig.
full

full

full

Zag de foto's weer!

Is even geleden.

Deze rit heb ik toen voorgereden.
We waren van plan om met wat mensen een leuke route te rijden....

Eeen paar mensen werder een heleboel mensen....!!!!

Was erg gaaf, mn toen we met zoveel bij Van der Valk binnen kwamen en de helft van de eetzaal in bezet namen.

Gaan we deze tocht nog eens herhalen?

Als mijn nieuwe Duc binnen is zal ik eens een leuke route uitstippelen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan