Foto's: -Rittentopic Motorclub Studenten Rotterdam

Is er ook al bekend wanneer het in het AD wordt geplaatst?
En zo ja, mogen we dat dan ook hierheen kopieren met jpeg's? Ik weet niet of we daarmee geouwehoer krijgen...?

Wowww, wat een super opkomst
Hierbij wil ik ook gelijk even iedereen bedanken die ervoor gezorgt heeft dat de rit netjes en duidelijk is verlopen :} Toppie gewoon!! Superweer, supergezellig en nog heerlijk gegeten & gereden ook :] ook.

[me]smitjr heeft nog een vrij bruut filmpje van de herrie in de parkeergarage })
[/me]

morgen ga ik ff al mijn foto's en filmpjes (wie host ze?) erop knallen

1e stuk dijk ging heerlijk, en 2e stuk nog beterrr (okok, ik kon em ook bijna uit m'n hoofd :P )

Volgende keer weer hoor!!!
Btw, zouden we morgen in het AD staan :? :? :X :o

STATUS:
+- 40 foto's
+- 6 filmpjes
Komen er morgen hier te staan (met behulp van een hoster ;) )

Hierbij wil ik ook gelijk even iedereen bedanken die ervoor gezorgt heeft dat de rit netjes en duidelijk is verlopen :} Toppie gewoon!! Superweer, supergezellig en nog heerlijk gegeten & gereden ook :] ook.

[me]smitjr heeft nog een vrij bruut filmpje van de herrie in de parkeergarage })
[/me]

1e stuk dijk ging heerlijk, en 2e stuk nog beterrr (okok, ik kon em ook bijna uit m'n hoofd :P )

STATUS:
+- 40 foto's
+- 6 filmpjes
rustig en duidelijk :P nou das misschien wat optimistisch maar gezellig was het zeker!!!

heej ik sta er ook op . `t was erg leuk ,en volgende keer ben ik weer van de partij ENORM GENOTEN }) })

Heej Toch maar ff posten
vanmiddag was wel heel errug gezellig met een hele grote groep!!!

alleen de communicatie bij lekkerkerk was vanmiddag ver te zoeken dus was ik maar ff gestopt bij het stoplicht........
hier een paar piccie's van vanmiddag door blauwitje op gs500e met koffer-rek :p

P1010001.jpg

:}
P1010002.jpg

:]
P1010005.jpg

8-)
P1010006.jpg

:9~
gs500.jpg

:]

Woehoe! Ik sta er zelfs twee keer op met mijn zilveren bling-bling :9 SV. Leuke rit en perfect weer!

Woehoe! Ik sta er zelfs twee keer op met mijn zilveren bling-bling :9 SV. Leuke rit en perfect weer!
He knaapie, was jij degene met die volle kuip op de sv? Heb ik denk ik de hele terugweg achter jou aan gereden, was echt helemaal nie erg! Lekker kontje heeft dat ding!!!!

:}

Hierbij wil ...bla bla...ruk ruk ruk...bla bla bla ook :] ook.

[me]smitjr bla bla.. meer zelf bevlekking...bla bla })
[/me]

1e stuk bla bla... kijk eens hoe goed ik ben ...bla bla m'n hoofd :P )

STATUS:
+- 40 foto's
+- 6 filmpjes

Dat van het AD was gewoon een lok middel om iedereen wat sneller voor de lens van de camera te krijgen.
Inspelen op de media geile gevoelens van de mens, heet dat ;)
Ben alleen vergeten te vragen voor wie hij daar nu stond :(

Laatst bewerkt:
Voor Erasmus Magazine, universiteitsblad

Krijg ik een exemplaar thuisgestuurd, als ik mijn adres naar je mail???? Ik studeer namelijk niet aan de erasmus

Krijg ik een exemplaar thuisgestuurd, als ik mijn adres naar je mail???? Ik studeer namelijk niet aan de erasmus

Waarschijnlijk wordt het artikel ook op de website (www.erasmusmagazine.nl) geplaatst, maar dat laat ik wel weten tegen die tijd. Maar als je t leuk vindt kan ik het magazine sowieso wel opsturen hoor.

Hey zaz, het einde ging wat sneller als verwacht }) ...als je nog vragen heb kan er gemaild worden natuurlijk. Maak er wat moois van, ben erg benieuwd.

Hey zaz, het einde ging wat sneller als verwacht }) ...als je nog vragen heb kan er gemaild worden natuurlijk. Maak er wat moois van, ben erg benieuwd.

Ja ik zal je zeker nog even mailen of bellen (heb geloof ik je telefoonnummer :? ) Ben zelf ook erg benieuwd naar mijn artikel over de Motorclub Studenten Rotterdam met een te verwaarlozen aantal studerende leden haha...Nee hoor, komt helemaal goed, ben vanmiddag tijdens mijn terugreis al begonnen met schrijven (mijn vrienden bij de NS werkten weer lekker mee, heb er 2,5 uur over gedaan :( )

Terug
Bovenaan Onderaan