Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Foto's: -Rittentopic Motorclub Studenten Rotterdam

Dat waren de foto's, Maarrr ik heb nog 8 filmpjes

Alleen nog geen plek om ze te hosten...

LET OP: de filmpjes zijn in .mov formaat (quicktime.com) en zijn erggg schokkerig opgenomen (met een digicam), excuses hiervoor

EDIT: grootte v/d filpmjes is tussen de 2 en 14 mb, bij elkaar 68,4 MB en ik heb ook al mijn foto's (op origineel formaat ) en de foto's van hier + me video's in 1 grote zip (103mb) gezet.
Dus ik weet niet wie wil hosten??? (alleen video's is ook goed natuurlijk)

Laatst bewerkt:
Ik zal die 6 foto's die ik gemaakt heb ook even posten vanavond. Is gisteren helaas weer niets van terecht gekomen.

Wat was het gisteren gaaf he!! Stonden +- 45 rijders op de lijst om mee te gaan en bij het Rivium telde iemand 70 (!!!) rijders Super! En het weer zat natuurlijk geweldig mee. (Heeft Oppie dan toch stiekum wat met het weer uitgehaald )

De foto's zijn ook erg gaaf. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!!!

Ja en nog gratis ook krijg ik het gevoel
Er had iemand de weerman omgekocht maar ik heb nog steeds niks op mijn rekening bijgeschreven staan

Zeker wel strak die foto's.
Heb ze gelijk allemaal gekopieert, ben benieuwt naar de filmpjes.
zag sommige mensen met een beugel op de motor voor Camera bevestiging.
Moetzen ze de volgende keer filmen, krijg je gave beelden.
Ga er zelf ook maar eens eentje bouwen...

he oppie wat staan wij er veel op
komt zeker door die mooie motoren

Misschien was de sluiter tijd van het fototoestel te kort?

We moeten alleen maar niet te veel thuis laten zien anders krijgen we weer comentaar over onze tafelgenotes
Ik zelf heb daar trouwens geen comentaar over

Zo, toch maar overstag gegaan?

Koosie was al aangemeld maar is werkzaam als mobiele kraanmachinist en heeft niet de luxe van een wireless laptop in zijn voertuig
Vandaar dat ie er niet zo vaak is hier.
Nou Vanessa nog hè