Nu was ik al bekend met die irritante overlappende gadvertenties maar ik open het forum (safari/ipad) net en ik krijg dit te zien.
WTF?
WTF?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nu was ik al bekend met die irritante overlappende gadvertenties maar ik open het forum (safari/ipad) net en ik krijg dit te zien.
WTF?
[afbeelding]
Vreemd idd. En wat versta je onder overlappende advertenties? Ik heb daar namelijk geen last van.Nu was ik al bekend met die irritante overlappende gadvertenties maar ik open het forum (safari/ipad) net en ik krijg dit te zien.
WTF?
[afbeelding]
Buitenproportioneel grote reclame. Heb ik al eerder in dit topic aangehaald.Vreemd idd. En wat versta je onder overlappende advertenties? Ik heb daar namelijk geen last van.
Er is alleen een verschil tussen reclame en dit zwaar irritante door je strot drukken van ongevraagde informatie. Het kost je ook nog eens geld uit je data bundel, hoe weinig dan ook, het is diefstal. Alsof iemand je tegenhoud terwijl hij in je oor schreeuwt dat je zo'n kut keuken moet kopen en dat op het moment dat je auto in een veel te dure parkeergarage staat.Op dit moment is dit actueel: er bestaat discussie over het nut van add-blockers. Sterker nog: Een bekende app is na groot succes al na een paar dagen uit de app store verwijderd door de makers. Ik denk dat veel mensen best begrip kunnen opbrengen voor de noodzaak van reclames. Bv om een forum als MF te kunnen laten bestaan. Echter als advertenties zo irritant en prominent aanwezig zijn, dat je de werkelijke inhoud van een MF pagina niet meer kan lezen, dan schiet reclame het doel voorbij. Met als gevolg dat mensen add-blockers gaan installeren.
MF gebruikt geen pop-ups of overlap.
Sowieso.... keukenads op MF ?
Hier sinds vanavond als ik een topic open ook de keuken reclame vol in het beeld op de iPhone.
Krijg het weg door de pagina te verversen, maar even later is het er weer.
[afbeelding]
Je wil niet weten wat voor ellende ik hier aan ads boven, naast en onder het forum krijg.Sowieso.... keukenads op MF ?
Een tijdje terug steeds die halfnaakte Aziatische hoeren alsof je op een of andere masturbatie site bent terechtgekomen.Je wil niet weten wat voor ellende ik hier aan ads boven, naast en onder het forum krijg.
Het zou trouwens voor de opbouw bij een trage verbinding al een heleboel schelen als de ad, die aan de linkerkant staat, naar rechts verhuist. Bovendien kun je dan veel gemakkelijker op een tablet of smartphone werken.
Jij bent een vrouw.
Ik denk dat ik het al weet hoe het komt....
Daar gaat duidelijk iets mis, dit is absoluut niet de bedoeling. Banners mogen nooit over de daadwerkelijke inhoud (content) van MF vallen, dus wat ik daar zie is een technisch issue dat ik zelf nog nooit heb gezien. Dat maakt het vinden van de oorzaak en deze oplossen ook heel lastig.
Daar gaat duidelijk iets mis, dit is absoluut niet de bedoeling. Banners mogen nooit over de daadwerkelijke inhoud (content) van MF vallen, dus wat ik daar zie is een technisch issue dat ik zelf nog nooit heb gezien. Dat maakt het vinden van de oorzaak en deze oplossen ook heel lastig.
Ik had hier nog op willen reageren maar ik wil niet als een grote vrouwenhater overkomen.Maar ik heb geen last van keukenads
heeft de site er vanmorgen uit gelegen of niet?
Op dit moment is dit actueel: er bestaat discussie over het nut van add-blockers. Sterker nog: Een bekende app is na groot succes al na een paar dagen uit de app store verwijderd door de makers. Ik denk dat veel mensen best begrip kunnen opbrengen voor de noodzaak van reclames. Bv om een forum als MF te kunnen laten bestaan. Echter als advertenties zo irritant en prominent aanwezig zijn, dat je de werkelijke inhoud van een MF pagina niet meer kan lezen, dan schiet reclame het doel voorbij. Met als gevolg dat mensen add-blockers gaan installeren.
Er is alleen een verschil tussen reclame en dit zwaar irritante door je strot drukken van ongevraagde informatie. Het kost je ook nog eens geld uit je data bundel, hoe weinig dan ook, het is diefstal. Alsof iemand je tegenhoud terwijl hij in je oor schreeuwt dat je zo'n kut keuken moet kopen en dat op het moment dat je auto in een veel te dure parkeergarage staat.
Het is onnodig irritant en zorgt ervoor dat ik daar nooit een voet naar binnen zal zetten. En ik maak me geen illusie hoor niemand zal me missen maar wil je echt zo met je bezoekers omgaan?
Ik had hier nog op willen reageren maar ik wil niet als een grote vrouwenhater overkomen.
Of als een nog grotere klootzak dan ik al ben.
Dus ik heb je opmerking gelezen en daar laat ik het bij.
Kon je vanmorgen M-Fen ? Dan dus niet.
Kon je vanmorgen niet MFen ? Dan dus wel.
Het is helemaal niet de bedoeling om zo over te komen zoals ik dat misschien nu doe.
En als er hard aan gewerkt word nog meer lof voor degene die daaraan werkt.
Populair doen is al helemaal niet de bedoeling, die parkeergarage vergelijking is ook niet meer als een vergelijking. Ik waardeer je weerwoord dan ook en heeft mijn inzicht daarin veranderd, in bedekte term dus: je hebt helemaal gelijk.
Dat laatste, wat je als enige zinnige opmerking betitelde, meende ik ook echt. Ik wil juist niemand opzettelijk beledigen.
Ja, ik zei zojuist "sorry"
Afspreken in een parkeergarage dan maar....
Kusje ?
Nu heb je me wel even aan het lachen trouwens. Hard ook wel.