vonketrekker
MF veteraan
Ik ook, bij deze banner:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als het goed is wordt deze banner niet meer getoond nu.
Dit is de eerste keer dat ik die reclame in z'n geheel zie. Al die tijd had ik alleen een of ander geel blok op m'n ipad scherm.Ik ook, bij deze banner:
[afbeelding]
Ikke met m'n grote mond.
Die opel is weer terug en maakt er een bende van.
Het is dan wel "grappig" dat het alleen hier op MF gebeurt en het moet dan iets volkomen willekeurig zijn want ik zoek geen auto en heb dat ook nooit op m'n tablet gedaan en al helemaal nooit iets als "lelijke auto's" gezocht want dan zou ik het snappen.Ligt niet aan "Opel" maar aan de manier waarop MF "Google Adsense" gebruikt
Ik heb hetzelfde probleem, en ik denk ook met deze banner.Ikke met m'n grote mond.
Die opel is weer terug en maakt er een bende van.
Even een smiley of iets er bij typen.
Alleen een afbeelding werkt niet.
Dat zijn 3 niks zeggende "blauwe" reacties op een rij van twee personen..... Geen van beide doet iets met "Bugs & Features" maar tóch blijft dit topic open met méér dan 2500 posts
Ik zou graag een "bug" willen melden......
Ok. Wacht maar op de admins dan.
Dat zijn 3 niks zeggende "blauwe" reacties op een rij van twee personen..... Geen van beide doet iets met "Bugs & Features" maar tóch blijft dit topic open met méér dan 2500 posts