patrickZ
bmw k100rs 16v te koop 1990/ 58dmls/ 1400.-
Andere sites werken wel...
Nog...
Nog...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welke scanner heb jij en hoe is t opgelost,?Volgens mijn virusscanner lijkt het probleem opgelost te zijn?
Kaspersky.
En geen idee of en hoe het opgelost is, maar ik krijg geen meldingen meer, waar het er een uur gelede nog 5 per seconden waren
Dit was ooit idd malware die via ons bannersysteem werd verspreid. Dat was toen gefixt, maar per ongeluk was de fix geunfixt
Vreemd, sinds gisteren kan ik eeneens niet meer bij m'n favorieten. in FF krijg ik de melding "verbinding geherinitialiseerd" en in IE "pagina niet beschikbaar" Overige pagina's kan ik gewoon bekijken?
Zowel op de PC als de laptop. Op de telefoon werkt het wel gewoon.
Da's meer een welles nietes topic over het nut van een virusscanner dan dat er iets nuttigs uit te halen is. Iig voor mij geen verklaring waarom ALLEEN m'n favorieten niet werken, verder alles wel. Wat is er dan zo anders aan die pagina?
lijkt mij niet logisch, een mail edit je ook niet meer nadat deze verzonden is toch?Suggestie / wens: Bij een PM mis ik een edit functie. Kan dit toegevoegd worden?
Nee, geen backup teruggezet. Heb je een voorbeeld waar je posts mist?Is er een backup teruggezet vandaag? Volgens mij mis ik wat posts.
Niet in deze versie van de software. Mogelijk in de volgende forumsoftware (volgend jaar).Suggestie / wens: Bij een PM mis ik een edit functie. Kan dit toegevoegd worden?
Dat zijn foto's die niet geladen kunnen worden, ze verschijnen op die manier op MF. Op andere sites zie je dan niks, of een rood kruisje. Helaas weinig aan te doen, behalve je foto's altijd op MF zetten .
Helaas nog niet.Verder zie ik dat de zoekfunctie ook weer gerepareerd is?
Ik zie al waar het mis is gegaan, gebruiker Martine heeft exact dezelfde posts in techniek gezet als in choppers. 's morgens heb ik die in techniek gelezen, met ieder 1 antwoord en 's avonds die in choppers, en daar mistte ik de antwoorden. Ik had niet in de gaten dat het dubbelposts waren.Nee, geen backup teruggezet. Heb je een voorbeeld waar je posts mist?