Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Forumsoftware bugs en wensen deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mijn virusscanner lijkt het probleem opgelost te zijn?

Kaspersky.
En geen idee of en hoe het opgelost is, maar ik krijg geen meldingen meer, waar het er een uur gelede nog 5 per seconden waren

Geen idee wat er aan de hand is..
Maar bij mij kom ik niet meer .. met de pc dan... op de site...
Opgeschoond.. virus lsten scannen nada...
Mocht iemand een idee hebben hoor ik t graag..

Vreemd, sinds gisteren kan ik eeneens niet meer bij m'n favorieten. in FF krijg ik de melding "verbinding geherinitialiseerd" en in IE "pagina niet beschikbaar" Overige pagina's kan ik gewoon bekijken?
Zowel op de PC als de laptop. Op de telefoon werkt het wel gewoon.

Waarschijnlijk geen bug en ook geen wens, maar een vraag:

Regelmatig kom ik op dit forum zgh "foto linkjes" tegen en niet alleen in oudere posts. Ik ken ze niet van elders. Het is dan geen hyperlink, maar het lijkt op een soort van niet meer bestaande jpg (zie icoontje vooraan de link). Hoe dan ook, zo'n link werkt dan niet, maar ik kan 'm ook niet copieëren om 'm dan vervolgens aan te passen. Hoe zit dit precies?

Laatst bewerkt:
Dat zijn foto's die niet geladen kunnen worden, ze verschijnen op die manier op MF. Op andere sites zie je dan niks, of een rood kruisje. Helaas weinig aan te doen, behalve je foto's altijd op MF zetten .

Verder zie ik dat de zoekfunctie ook weer gerepareerd is?

Suggestie / wens: Bij een PM mis ik een edit functie. Kan dit toegevoegd worden?

Site werkt hier ook niet op de PC.
Op de laptop en smartfoon wel....

Apart, lijkt alsof het ipadres gerelateerd is..

Dat zijn foto's die niet geladen kunnen worden, ze verschijnen op die manier op MF. Op andere sites zie je dan niks, of een rood kruisje. Helaas weinig aan te doen, behalve je foto's altijd op MF zetten .

Foto die verwijderd is, in dit geval van Facebook.

Verder zie ik dat de zoekfunctie ook weer gerepareerd is?
Helaas nog niet.

Ik kan het zoekveldje nu wel weer goed gebruiken in ieder geval. Ondertussen is de versie van Chrome wel 45.0.2454.93 geworden, dus ik denk dat ze het probleem (wat ik had) hebben opgelost. Tenzij er wat aan het forum is aangepast?

Nee, geen backup teruggezet. Heb je een voorbeeld waar je posts mist?
Ik zie al waar het mis is gegaan, gebruiker Martine heeft exact dezelfde posts in techniek gezet als in choppers. 's morgens heb ik die in techniek gelezen, met ieder 1 antwoord en 's avonds die in choppers, en daar mistte ik de antwoorden. Ik had niet in de gaten dat het dubbelposts waren.

Status
Niet open voor verdere reacties.