MacReal
MF veteraan
bij deze dusheel vreemd inderdaad, volgende keer maak ik direct een screenshot
wilde een paar favorieten verwijderen, toen het me opviel...
eenmaal verwijderd kreeg ik de "gewone" knop weer terug
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
bij deze dusheel vreemd inderdaad, volgende keer maak ik direct een screenshot
Ik heb het nog steeds niet kunnen reproduceren...bij deze dus
wilde een paar favorieten verwijderen, toen het me opviel...
eenmaal verwijderd kreeg ik de "gewone" knop weer terug
[afbeelding]
Staat op mijn ToDo.
beetje veel berichtjes
Klopt, dit krijg je als je -1 weergeeft als een 32-bit unsigned integer. Eigenlijk is hij dus niet zeer populair, maar zeer onpopulair.Het getal heb ik nu voor de derde keer gezien. Bij Pingey, mezelf en in de cheat sheet van m'n cursus boek als max waarde voor een uint.
Motorstek -> Foutmelding
De door jou opgevraagde pagina kan niet worden getoond:
Geen gebruikers nummer opgegeven.
Probeer het later nog eens, of ga terug.
© 2007
Welke browser gebruik je? Vanuit Firefox 3.5 en IE 8 werkt je linkje gewoon.Ik heb een motorstek profiel aangemaakt en er komt onder mijn naam ook zo'n logo te staan, maar als ik er op klik krijg ik bovenstaand bericht
Heeft misschien te maken met het hekje voor mijn nickname?
Zeer waarschijnlijk. Ik kan het nu niet testen, maar ik verwacht niet dat er een eenvoudige oplossing voor te bedenken is.Zit nog opgescheept met IE6
Misschien dat dat het is?
ben erachter wanneer ik het heb!Ik heb het nog steeds niet kunnen reproduceren...
ben erachter wanneer ik het heb!
als ik gewoon op favorieten klik, dan gaat het goed...
als ik naar een favoriet ga en dan op vorige klik, dan komt die "fout"
google chrome, met IE heb ik t inderdaad niet
Dat klinkt als een browser specifieke fout. Ik kan het volgens je omschrijving in Firefox 3.5 en IE 8 nog steeds niet reproduceren.
Welke browser gebruik je?
Nu kan ik het inderdaad reproduceren. Ik ga kijken naar een oplossing.google chrome, met IE heb ik t inderdaad niet
Vaagheid, maar ik heb een oplossing gevonden. Komt bij de eerstvolgende update online.Nu kan ik het inderdaad reproduceren. Ik ga kijken naar een oplossing.
goed bezig!Vaagheid, maar ik heb een oplossing gevonden. Komt bij de eerstvolgende update online.
Waarom zit er geen prive bericht notificatie in MF- mobiel??
Dat gebruik ik tegenwoordig meer als het gewone forum.
Effe lekker op de bank het forum checken via Iphone...
En me muis van me pc werkt ook niet lekker dus is het nog makkelijker ook.
dit is overigens ook bij versturen van een PBVaagheid, maar ik heb een oplossing gevonden. Komt bij de eerstvolgende update online.