Forumsoftware bugs en wensen deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het mogelijk om een topic titel nog te veranderen? Heb een beetje een ongelukkige titel neergezet en krijg nu een beetje stomme reacties.
Daarom wil ik de titel graag aanpassen.

Is het mogelijk om een topic titel nog te veranderen? Heb een beetje een ongelukkige titel neergezet en krijg nu een beetje stomme reacties.
Daarom wil ik de titel graag aanpassen.
In het betreffende topic op dit knopje
topic-report.gif
(rechts bovenaan de pagina) klikken, en daar je vraag stellen.

Hmm. Op de resultaatpagina van 't zoeken zie ik deze tekst:

De database is voor het laatst bijgewerkt op zaterdag 14 november 2009 03:54.

En ik mis in het resultaat ook een aantal onderwerpen. :(

misschien een idee om de topics van verkoop vast te zetten, zodat je kan zien welke al lange tijd erop staat.
vindt het toch wel lichtelijk irritant dat de schopjes worden gegeven wanneer het niet verkocht wordt.
zo blijft een drukke forummer bovenaan zonder dat hier echt animo voor is.

Ik zie regelmatig interessante tips of tricks langkomen in verschillende topics. Graag wil ik ze bewaren, zodat ik in het voorjaar hiermee aan de slag kan gaan. Opslaan als favoriet kan heel goed.

Echter.... nu komt het...
Ik volg het topic Suzuki RF bijvoorbeeld. Deze staat in mijn favorieten opgeslagen. Maar ik wil binnen het RF topic een bepaalde posting opslaan als favoriet.

Als ik de posting dan selecteer en opsla, dan veranderd automatisch mijn favorietenlijstje --> dus het topic Suzuki RF start dan bij de favoriete posting op. En meerdere postings binnen 1 topic als favoriet opslaan kan dus ook niet.
Deze posting een andere naam geven kan, alleen veranderd het topic dan ook van favorieten naam, en start dan deze posting op.

Wat ik graag zou zien is dat je een individuele posting kunt opslaan als tip/trick, waarbij je binnen 1 topic meerdere postings zou kunnen opslaan.

Lang verhaaltje geworden..... maar snappen jullie wat ik bedoel?

Laatst bewerkt:
Je kan de text toch ook knippen en plakken??
En dan maak je een eigen tips en tricks word document.

Even een vraag, sinds een paar dagen kan ik de balk met 'uitgebreide mogelijkheden' niet meer gebruiken wanneer ik een reactie wil plaatsen. Het gaat dan om de balk met het knopje voor dikgedrukt, cursief, doorgehaald, etc. Bij mij is die balk compleet verdwenen. Ik heb het nog geprobeerd op een andere computer, maar daar loop ik tegen hetzelfde probleem aan ... help ...

schijfdefragmentatie gedaan, internetbestanden en cookies en zooi gewist... Nog steeds zelfde probleem... :/ |(

Overgestapt op Firefox, probleem leek opgelost :Y

Tot er iemand in ons topic een foto en links naar foto's in Motorstek postte, toen begon de ellende opnieuw.

Ook als ik filmpjes op motormeuk kijk loopt de handel meteen vast, zowel firefow als IE.

Blijkbaar heeft mijn pc dus een probleem met Motormeuk en vooral Motorstek :?

Is ook geen alleenstaand probleem, int Belgentopic is er nog iemand met exact hetzelfde probleem....

Laatst bewerkt:
Is het een bewuste keuze dat je met een mobieltje niet ingelogd blijft als je van .mobi naar .nl doorklikt? Er zijn steeds linkjes naar 'bekijk het origineel' maar dan ben je niet ingelogd. En om dan alsnog in te loggen lukt dan ook niet.

Netto is m'n probleem(pje) dat ik nu geen pol in kan vullen... Bij voorbaat dank voor je tijd.

Is het een bewuste keuze dat je met een mobieltje niet ingelogd blijft als je van .mobi naar .nl doorklikt? Er zijn steeds linkjes naar 'bekijk het origineel' maar dan ben je niet ingelogd. En om dan alsnog in te loggen lukt dan ook niet.

Netto is m'n probleem(pje) dat ik nu geen pol in kan vullen... Bij voorbaat dank voor je tijd.
Nee, dit is een van de basis beveiligingen van het internet waar we niet (makkelijk) omheen kunnen. Er wordt echter wel gedacht aan een oplossing. :)

Misschien dat er expres een vertraging in zit, maar het motormeuk script lijkt niet goed te updaten...
De meuk van vandaag staat er nog niet in namelijk. Hetzelfde geldt op Motorstek...dus misschien een probleem op motormeuk zelf?
Nou ja...ik weet niet precies hoe dat in elkaar steekt, dus ik laat het even aan de mensen met kennis over :P
En als het zo hoort....I said nothing ;)

Misschien is deze vraag al gesteld, maar waarom is het offtopic forumgedeelte niet beschikbaar op de .mobi site?

Sinds het nieuwe jaar komen mijn notificaties niet meer aan.

Ben ik de enige met dit probleem ?

Heb niets veranderd in mijn profiel :?

Ik heb niet helemaal zitten teruglezen, dus ik weet niet of deze vraag al is gesteld, maar sinds een paar weken laadt de pagina niet lekker als je wil reageren en dan zie je de icoontjes boven het reageervenster niet en je kunt ook niet drukken op de knop "Bekijk bericht".
Na een aantal keer verversen laadt ie meestal wel goed.

Navraag leert dat ik niet de enige ben die er last van heeft.....

Ik heb niet helemaal zitten teruglezen, dus ik weet niet of deze vraag al is gesteld, maar sinds een paar weken laadt de pagina niet lekker als je wil reageren en dan zie je de icoontjes boven het reageervenster niet en je kunt ook niet drukken op de knop "Bekijk bericht".

Eerst dacht ik dat het aan mij lag (of aan m'n laptop) maar ik heb hier ook steeds vaker last mee.
Probleem omschrijving is dan als volgt:
Ik post een reaktie middels de knop 'reageren'
De icon werken niet en de knop 'Bekijk reaktie' is grayed-out.
Dan kan ik allen maar versturen.
Als ik het bericht vervolgens wijzig lijkt het altijd wel te werken.

p.s. Bij het posten van deze heb ik het probleem ook weer. Ik zal er ff een print screen van maken en die als bijlage toevoegen.
full

~
Eerst dacht ik dat het aan mij lag (of aan m'n laptop) maar ik heb hier ook steeds vaker last mee.
Probleem omschrijving is dan als volgt:
Ik post een reaktie middels de knop 'reageren'
De icon werken niet en de knop 'Bekijk reaktie' is grayed-out.
Dan kan ik allen maar versturen.
Als ik het bericht vervolgens wijzig lijkt het altijd wel te werken.

p.s. Bij het posten van deze heb ik het probleem ook weer. Ik zal er ff een print screen van maken en die als bijlage toevoegen. Lukt niet, te groot.
Ik heb tot nu toe nog niks gevonden wat wel paste.
Kan ik het meelen? Stuur maar een PM.

Bij wijzigen van het bericht laadt ie ook niet lekker. Zelfde probleem.
En ik ben inderdaad niet de enige, in diverse topics klaagt men erover.

Als ik vanuit mijn favorieten lijst een topic aanklik, dan heet de "Verstuur bericht" button bij het reactie veld "Wijzig favoriet"

Laatst bewerkt:

Welke browser gebruik je? Al eens je tijdelijke internetbestanden verwijderd en/of een harde refresh (ctrl-f5) gedaan?

Als ik vanuit mijn favorieten lijst een topic aanklik, dan heet de "Verstuur bericht" button bij het reactie veld "Wijzig favoriet"
Is een bug van Google Chrome.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan