Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb je een linkje of screenshot? Ik kan even niet vinden welke knop je bedoeld.als je een favoriet wil verwijderen, dan is de tekst op de knop "bekijk"
de functie zelf werkt nog wel gewoon
Probeer het eens zonder AVG? Die voegt volgens mij icoontjes toe aan een pagina (veilig of onveilig) en dat kan onze opmaak breken.'t is nog steeds iig
Addon's: Fireftp, AVG Safe Search en Microsoft.net assistant
Bedankt! Ook al waren de oude servers gekocht op de toekomst, toch had niemand deze enorme groei van MF voorspeld. Hopelijk kunnen de huidige servers weer een lange tijd mee.Pierre,
naast allemaal problemen, vind ik het gepast om hier te melden dat het vlekkeloos werkt nu. Snelheid en gelijkheid van Server 1,2 & 3 nu super.
Hulde, goed werk!
de knop is inmiddels wel goed, er staat nu "verwijder geselecteerde favorieten"Heb je een linkje of screenshot? Ik kan even niet vinden welke knop je bedoeld.
Dit is nu aangepast.Ik weet niet of het ooit al eens gezegd is dus vergeef me als dat wel het geval is.
Als je iemand een prive bericht stuurt staat er meteen "1 reactie" bij. Een reactie is wat mij betreft als er ook daadwerkelijk gereageerd is en niet je eigen bericht. Ik dacht net bij het versturen van mijn eerste PM dat de persoon in kwestie wel heel snel was met reageren
de knop is inmiddels wel goed, er staat nu "verwijder geselecteerde favorieten"
bedoelde de knop in je lijst met favoriete topics
heel vreemd inderdaad, volgende keer maak ik direct een screenshot
Vreemd dat je toch eerste iets anders zag, want ik heb niks aangepast. Laat het me weten als het weer gebeurd.
Ik gebruik FF3.0.13 en heb geen problemenMijn Firefox probeert sinds gisteren-middag op MF te komen. Met IE heb ik geen enkel probleem terwijl FF in een eindeloze "laad-cycle" met een lege progress bar zit.
(Andere sites worden wel geladen door FF)
Als je in IE 8 de quickreply gebruikt en je daar meer tekst gaat typen dan dat er standaard in dat schermpje past dan komt er keurig een scrollbar aan de rechterzijkant zoals het hoort. Geef je daarna ergens twee harde "enters" om een nieuwe regel te beginnen ná een witregel dan lijkt alles ook nog goed te gaan, maar.....
Wat dan weer niet hoort is dat het schermpje van de quickreply zélf continue blijft proberen om dat vorige tekstblok in beeld te houden. (oftwel de scrollbar blijft zichzelf continue terugzetten naar een "bepaalde" positie zodat je je eigen tekst die je aan het typen bent dus met géén mogelijkheid kunt volgen).
De reden dat ik dit met zoveel woorden omschrijf is omdat ik het in deze tekst nog een keer wilde proberen, maar het schermpje blijft nog steeds op en neer "vliegen"
klopt het dat notificaties niet werken als je als notificatie methode "privebericht" invult?
met email doet hij het wel, maar als ik als privebericht doe dan krijg ik geen notificaties binnen..
Wij ook, maar onze servers vonden die zoekactie niet zo leuk... Je zult het voorlopig even zonder moeten doen totdat we die functie hebben versneld.Vroeger kon je op gebruiker zoeken in topics, dat vond ik nou zo'n reuzig handig iets!
Bedankt voor je melding! Dit is nu opgelost.IE7 (als niet ingelogde gebruiker) ... drukken op "actieve onderwerpen" (http/www.motor-forum.nl/forum/list_activetopics) -- krijg ik in plaats daarvan dit:
Even je tijdelijke internetbestanden legen, of een harde refresh (ctrl-f5) zou dit probleem moeten oplossen.Weet niet of het een bug is of dat mijn eigen pc raar doet.
Maar ik krijg niet meer van die drop down menu's van de pagina's.
Ik kan ze wel zien, maar niet aanklikken.
[afbeelding]