Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Forumsoftware bugs en wensen deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iets met Wim Theunissen en zijn starnummer 81, en daar diverse varianten op inc. tekens!
Ongetwijfeld zal ik iets niet goed doen

De nickname mocht geen spaties bevatten, dit heb ik zojuist aangepast. Probeer het nog eens?

Niet zozeer over MF maar over motorstek.

Ik heb motorstek geprobeerd te mailen maar beide emailadressen (service en info) werken niet. Gezien de link tussen MF en Motorstek lijkt mij dat ik mijn vraag hier het beste kan stellen.

Ik heb de motoren sectie geupdate. Ik heb een motor gehad van 2008-2009 en een motor gehad van 2009-2009. Even voor het gemak er vanuit gaande dat je niet 2 motoren tegelijk hebt, kan het nooit zo zijn dat de motor die ik heb gehad van 09-09 onder de motor komt te staan van 08-09. En dit gebeurd dus wel. Ik heb het ook getest door een motor te verwijderen en een andere datum in te vullen. Ook de motor die ik heb gehad van 07-08 wordt boven de motor geplaatst die ik hypothetisch zou hebben gehad van 08-08.

Kunnen jullie dit aanpassen?

Niet zozeer over MF maar over motorstek.

Ik heb motorstek geprobeerd te mailen maar beide emailadressen (service en info) werken niet. Gezien de link tussen MF en Motorstek lijkt mij dat ik mijn vraag hier het beste kan stellen.
Bedankt voor je melding, dit zou binnen een dag opgelost moeten zijn.

De lijst wordt gesorteerd op verkoop datum. Ik vraag mij nu sterk af waarom we daar voor hebben gekozen. Ik gooi het even in de groep.

Bedankt voor je melding, dit zou binnen een dag opgelost moeten zijn.De lijst wordt gesorteerd op verkoop datum. Ik vraag mij nu sterk af waarom we daar voor hebben gekozen. Ik gooi het even in de groep.

Bedankt voor de snelle reactie. Houden jullie mij/ons op de hoogte van evt. veranderingen?

Is het mogelijk om buitenlandse posters een andere achtergrond kleur te geven? (oranje voor NL, geel voor BE, ...)
Nu zet ik iedere keer [BE] in mijn posts als het typisch over een Belgische toestand/wet gaat.

Is het mogelijk om buitenlandse posters een andere achtergrond kleur te geven? (oranje voor NL, geel voor BE, ...)
Nu zet ik iedere keer [BE] in mijn posts als het typisch over een Belgische toestand/wet gaat.
Ik verwacht niet dat hier veel mensen op zitten te wachten, plus dat het al snel een grote kerstboom wordt.

Hij doet het nog steeds!!!

Hier ook hetzelfde probleem als Geert. Lees bij 'actieve onderwerpen' dat een bepaald persoon gereageerd heeft, ga vervolgens naar het topic en zie geen post... Klik ik op de naam van de persoon dan kan ik 'm wel terugvinden.

Zeg, Pier,

Als ik als zoekwoord invoer " howto ".....doorverwijzen naar hoofdtopic?

Als diegenen met die problemen aangaande posts die niet getoond maar wel vermeld worden worden d'r "cookie handling" en tijd/zone instellingen eens zouden willen bekijken.
Ik heb zo'n vermoeden dat er iets fout loopt met "timestamps" op die PC's óf dat er gewoon naar de lokale cache wordt gekeken doordat er een cookie corrupt is geraakt (crashes van MF) óf de handling verkeerd staat.
Instellingen zijn helaas pér browser anders dus veel advies is hier niet in te geven behalve dat cookiehandling sowieso op automagisch moet staan, niet per bezoek of per sessie.

Lompe manier van oplossen: Al je cookies en je hele cache ruimen terwijl de browser afgeloten is, maar daarmee verlies je ook (herstelbare) gegevens voor andere sites.

pierre: je had het opgelost. Maar nu na de crash doet ie het weer...

Pi-AIR! Doe nog ff je trukje zodat het niet weer terug komt

Status
Niet open voor verdere reacties.