Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Forumsoftware bugs en wensen deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeiemorgen,

Als ik in een email-notificatie de link aanklik, kom ik uitgelogd op MF en kan ik ook niet inloggen, bij de off-topics komt nu dus de melding, user not allowed. Ik ben verder gewoon ingelogd op MF. Dit is sinds vandaag (of sinds gisteravond), voorheen kwam ik wel altijd gewoon via email-notificatie in de off-topics terecht.
hoop dat jullie er iets mee kunnen.
groetjes

Zou de pm functie niet standaard op "aan" kunnen, dat je het handmatig uitzet mocht je dat niet willen? Ik wist eerst zelf ook niet dat hij uitstond

zie steeds mijn laatste posting niet terug in een topic.... ook niet naar F5 of uit en inloggen.

@naaitsab: Dat is bewust gedaan vanwege het feit dat sommige mensen het neit willen gebruiken. Als je er wel gebruik van wil maken dan moet je het zelf expliciet aanzetten.

@Geert: Probeer eens een andere browser, kijk of je nog steeds hetzelfde probleem hebt. Zo ja, kijk eens of je geen overijverige virusscanner oid hebt. Zo nee, verwijder tijdelijke interen bestanden en cookies en log opnieuw in.

heb ff gewisseld met explore, nu weer firefox. Lijkt opgelost te zijn... gek

kan het toevallig ook zijn omdat apeldoorntopic tijdje opslot heeft gezeten...
Zijn er bij ons meer die er last van hebben blijkt.

Laatst bewerkt:
Het zou ideaal zijn als:

Het rode mapje voor een topic altijd naar de laatste post verwijst. Nu verwijst hij de hele sessie naar de post die het nieuwst was op het moment dat je het eerst klikte, maar daarna moet je voor nieuwere posts gedurende die sessie met de hand verder bladeren.

Underline en links net iets anders er uit zien. Bijvoorbeeld links in een ander kleurtje. Nu worden contextuele hyperlinks nogal eens over het hoofd gezien omdat men gewend is dat er hier heel veel onderstreept wordt

F5 en end is toch niet zo moeilijk
Je kan natuurlijk ook gewoon op de tijd van de laatste posting klikken ;-)

@Geert: Probeer eens een andere browser, kijk of je nog steeds hetzelfde probleem hebt. Zo ja, kijk eens of je geen overijverige virusscanner oid hebt. Zo nee, verwijder tijdelijke interen bestanden en cookies en log opnieuw in.

@Ruud: het blijft terugkomen... je maakt een posting. Vervolgens zie je hem netjes staan in rood. Surf ik naar een ander topic en kom ik er weer terug zie ik mijn posting niet meer.
Volgens de index ben je dan wel de laatste die gepost heeft. Vervolgens blader ik terug en daarna weer naar de laatste en dan staat ie er weer.

Heb al andere browsers geprobeerd etc. maar het komt gewoon terug. Bovendien hebben er nog meer mensen bij ons in het Apeldoorn topic last van. Misschien een bug naar aanleiding van het op slot zetten? Topic was iets te vroeg gestart door Zoeperman.

Ben ik de enige met mijn probleem dan? Ik heb het probleem ook op alle andere computers waar ik MF bezoek.. ik blijf nu op het mapje drukken omdat er een nieuwe post zou zijn, maar die is er niet.

Misschien heeft het te maken met het feit dat alle topics met nieuwe posts in een groep bij elkaar staan. Nooit zie je tussen alle rode mapjes een topic staan zonder rood mapje omdat je die al gezien hebt.. het lijkt wel alsof de site het pas om de 5 minuten update.

Laatst bewerkt:
Kan je via de mobiele pagina ook bij je privé berichten komen? Is namelijk geen link voor!

F5 en end is toch niet zo moeilijk
Je kan natuurlijk ook gewoon op de tijd van de laatste posting klikken ;-)

öf je klikt in de kolom "laatste reactie" op het tijdstip achter de betreffende post (en als je er alleen maar overheen "hoverd" met je muis zie je óók wie de laatste post gemaakt heeft).

Maar dat bedoel je volgens mij ook

Laatst bewerkt:
@ limbotopic hebben meerderen(waaronder ik) er last van dat als ze een bericht geplaatst hebben dat dit er vervolgens niet tussen staat.. ook niet na refreshen... als je er nog een bericht achteraan zet staan vervolgens beide berichten er.. mag aannemen dat dit aan MF ligt

Ik kreeg net dit te zien met een mooie zalmroze achtergrond (IE 7.0):
Na een refresh was alles weer ok, dus zal niet veel aan de hand geweest zijn. Meldt het voor de zekerheid toch maar wel ff.

Laatst bewerkt:

is op het apeldoorn topic ook.... en wel bij meer topics...

Ik probeer een account voor een kennis aan te maken maar krijg steedsd de volgende melding:
De ingevoerde nickname voldoet niet aan de standaard eisen.

(interne identificatie: user::new_user::nickname_default_preg_error gegenereerd door de 'global_user' klasse)

Kan iemand mij vertellen waar het wel aan moet voldoen? Heb n.m.i alles al zo'n beetje geprobeerd...
Alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.