Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Forumsoftware bugs en wensen deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou gaan klagen bij MSN als ik jou was, want dit ruikt naar censuur. Iig niet iets wat wij kunnen aanpassen, we kunnen i.v.m. compatibiliteit moeilijk de URL gaan wijzigen.

Overigens kon ik dit artikel hierover vinden:
http://tweakers.net/nieuws/48784/opschudding-over-filter-op-live-messenger-verkeer.html

Dat vermoeden heb ik ook, ik heb dat artikel destijds ook gezien, er staat echter geen ingang bij Microsoft om te klagen

Overigens is het relatief eenvoudig om 2 systemen van linken naast elkaar te maken zodat ook de "oude" urls gehandhaafd kunnen blijven, maar ik snap dat je geen zin hebt om 2 systemen te onderhouden

Vandaag op het werk even IE8(beta2) tegen MF aan gehouden, welke CSS hacks zijn er toe gepast voor alles pré IE7? IE8 authenticeerd zich overigens als IE5 volgens de check hier

Het menu onder "overige acties..." lijkt het enige probleem te zijn...

Laatst bewerkt:
Volgens mij is er iets mis gegaan vanochtend: we zijn een paar posts kwijt bij de rebel 450 etc. deel 2 en daarnaast kan ik geen documenten meer uploaden! wat is er mis ??

Laatst bewerkt:
[modbreak]Er zijn vandaag wat posts verloren gegaan (grofweg tussen 03:00 en 10:00 uur). Onze excuses hiervoor.

Verder is het momenteel niet mogelijk om foto's te uploaden, dit gaan we zo spoedig mogelijk verhelpen.[/modbreak]

die download.php word idd geweerd. Als je het linkje zonder de .php verzend gaat het wel goed
http://www.motor-forum.nl/download/download_document/642258/76e98be07ea13b0981724721b5ab1947 dus

Bij FAQ, overzicht van smilies zit een link, Smiley Credits maar als ik daarop klik krijg ik dit:

Ik stoor me er niet aan, maar ik meld het maar ff
succes ermee, of misschien doe ik wat fout

Laatst bewerkt:
Kreeg dit toen ik wilde inloggen.

Er kon geen gebruiker met user ID 11271 worden gevonden.

(interne identificatie: user::get_userdata::unknown_user gegenereerd door de 'global_user' klasse)

Kreeg dit toen ik wilde inloggen.

Er kon geen gebruiker met user ID 11271 worden gevonden.

(interne identificatie: user::get_userdata::unknown_user gegenereerd door de 'global_user' klasse)

Had ik ook, na 4 pogingen kon k pas inloggen

volgens mij lag de hele server plat..

motormeuk en motorstek deden het ook niet meer..

Ja, heel veel problemen een paar uur geleden. Ook mijn reacties zijn niet geplaatst....
Elke pagina bekijken ging ook 4 van de 5 keer mis......

Om hier even op terug te komen. Het lijkt gefixt! Weet niet of er hier op MF veranderingen zijn doorgevoerd of dat Apple het één en ander heeft aangepast, het werkt iig weer zoals het hoort.

Om hier even op terug te komen. Het lijkt gefixt! Weet niet of er hier op MF veranderingen zijn doorgevoerd of dat Apple het één en ander heeft aangepast, het werkt iig weer zoals het hoort.
I.v.m. de explosief stijgende interesse in de browser Chrome heb ik dat maar eens opgelost ja

I.v.m. de explosief stijgende interesse in de browser Chrome heb ik dat maar eens opgelost ja

Kan het zijn dat de synchronisatie tussen de 3 servers af en toe achterloopt? Ik zie nogal eens dat er opeens reacties opduiken tussen andere reacties. Dat zag ik eerder niet of het viel me niet op. Heb een beetje het idee dat het na de nieuwe servers gekomen is

Op alledrie de webservers loopt de tijd exact gelijk...

Vraagje: Ik heb onlang de nieuwe betá van internet explorer 8 geinstalleerd. Nu werkt het kopje rechtsboven "overige acties" niet goed meer. Krijg 2 seconden het menu'tje ervoor en daarna kan ik niks aanklikken.

Is dit een foutje binnen de softwareontwikkeling van IE of is het een forum-foutje!?

ps: ik heb ook al even gezocht in de FAQ maar daar stond niks over in.

Ik wil graag een feature-request inschieten:

Een "check images" bij het maken van posts. Deze functie zorgt ervoor dat voor het posten van een reply/topic alle imagetags serverside worden nagekeken om de hoogte en breedte van een afbeelding op te halen, en in de image-tag te verwerken (bijvoorbeeld als [img=600,400]plaatje[/img]). Het grote voordeel hiervan is dat posts met veel afbeeldingen niet meer verspringen tijdens het laden. Ik heb het als voorbeeld zelf gedaan bij de startpost van het Hoevelaken-topic in Regionaal, welke veel userfoto's heeft.

Een werkend voorbeeld van deze functie is te vinden op het forum van tweakers.net. Dit forum is ook gebaseerd op react, al zijn ze kortgeleden overgegaan op een eigen fork. De check-images-feature zat er echter al in toen ze nog de standaard-versie van react gebruiken. Als ik het goed heb is de feature door crisp geschreven, misschien wil hij zijn code delen.

IE8 is nog een beta, en aangezien het de enige browser is met dit probleem weet ik wel waar de oorzaak ligt.
Zolang IE8 nog beta is ga ik niks aanpassen, de kans is groot dit nog gefixed wordt in IE zelf. Pas als IE8 final is, en deze bug er nog steeds in zit, zit er niks anders voor mij op...
Ik ken de functionaliteit, en vind het ook wel een handige functie. Ik zal crisp eens vragen of wij dat ook mogen gebruiken.

Hm, werkt dat clientside? Ik dacht dat de afbeeldingen juist aan de serverkant worden uitgelezen

Ohja, mocht je het hier gaan implementeren, de versie van tweakers.net lijkt moeite te hebben met afbeeldingen die hier op MF gehost staan (motor-forum.nl/forum/download_document/etc), die worden allemaal als 100,100 uitgelezen in plaats van de echte dimensies.

Laatst bewerkt:
Geachte Moderators,

gaarne zie ik de poll in de startpost verwijderd. Dan kan ik deze opnieuw aanmaken met andere gegevens.

B.v.d. en mvg
Gerben aka Trixz

Hier is het topic!

vaag, gaat ie bewerkingen op afbeeldingen doen of zo? Je kan ook de max mem van php wat ophogen al is dat meer symptoom bestrijding

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.