Forumsoftware bugs en wensen deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze spelen verstoppertje met me B| ik zie ze nu niet meer *O*

@Swifty, dat zijn de forum omschrijvingen. Die zijn dus in/uitschakelbaar...

Maar...

Die functie werkt voor geen meter. Wat ik ook doe * (ik wil de forum omschrijvingen niet zien), de forum beschrijving komt er toch te staan.

* - cookies weg, totaal uitgelogd, instellingen nogmaals opslaan, cache legen

Hm, 'the plot thickens'. Als ik een harde refresh doe (CTRL+F5) komt de omschrijving er wel bij te staan. Na ongeveer 17x op F5 te drukken (ok, sommige mensen hebben inderdaad geen leven) verdwijnt de omschrijving ineens. Best wel random. Is verder ook niet afhankelijk van welke webserver het komt.

O ja, FF 3.0.1

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de meldingen van de wisselende forum omschrijvingen, er wordt gewerkt aan een oplossing. :)

Als ik op een topic klik waar een slotje opzit, dan opent dat topic zich.... tot zover goed,
Maar: als ik het topic wil verlaten dan zie ik dat de navigatiebalk niet zichtbaar is, tenzij ik er met de muis overzweef, dan komt het wel tevoorschijn.

full

Bedankt voor de meldingen van de wisselende forum omschrijvingen, er wordt gewerkt aan een oplossing. :)
Dit mag vanaf nu niet meer voorkomen. :)

Als ik op een topic klik waar een slotje opzit, dan opent dat topic zich.... tot zover goed,
Maar: als ik het topic wil verlaten dan zie ik dat de navigatiebalk niet zichtbaar is, tenzij ik er met de muis overzweef, dan komt het wel tevoorschijn.

[afbeelding]
En deze is ook opgelost. :)

En er zal een niet-grafische grafiek moeten komen omdat ik ook geen polletjes kan zien! :(

Er is geen zoek functie beschikbaar op http://www.motor-forum.mobi.

Op mijn werk heb ik alleen toegang tot de mobiele pagina en ik mis de zoek functie best erg!
Nog één voor http://www.motor-forum.mobi. Er is hier ook geen EDIT knop beschikbaar om je eige post te bewerken, dis mis ik ook (zoals op dit moment).
En er zal een niet-grafische grafiek moeten komen omdat ik ook geen polletjes kan zien! :(
De mobile site is een sterk versimpelde versie van de normale site, zowel qua uiterlijk als qua mogelijkheden, en zal daarom deze functionaliteit voorlopig niet krijgen. Een edit knop stond al in de planning, en de rest zal ik overwegen.

De mobiele versie is nooit bedoeld geweest als volwaardige vervanger (ook al wordt hij wel zo gebruikt), maar puur om eventjes onderweg MF te checken, en hooguit een berichtje te plaatsen. Vanaf dit punt is de mobiele versie door ontwikkeld en zijn er steeds meer mogelijkheden bij gekomen. Dit zal in de toekomst nog wel verder gaan, maar voorlopig even niet.

Nog één, als er een foto wordt gepost op http://www.motor-forum.mobi dan linkt deze naar:

http://www.motor-forum.nl/download.php/download_document/...

Dit zou moeten zijn:

http://www.motor-forum.mobi/forum/download_document/...

Dit zorgt er voor dat mijn proxy blocker de foto's ook doet werken!
Dit is nu opgelost. :)

De mobile site is een sterk versimpelde versie van de normale site, zowel qua uiterlijk als qua mogelijkheden, en zal daarom deze functionaliteit voorlopig niet krijgen. Een edit knop stond al in de planning, en de rest zal ik overwegen.

De mobiele versie is nooit bedoeld geweest als volwaardige vervanger (ook al wordt hij wel zo gebruikt), maar puur om eventjes onderweg MF te checken, en hooguit een berichtje te plaatsen. Vanaf dit punt is de mobiele versie door ontwikkeld en zijn er steeds meer mogelijkheden bij gekomen. Dit zal in de toekomst nog wel verder gaan, maar voorlopig even niet.Dit is nu opgelost. :)
Maar geef toe (ik gebruik hem op de meest onmogelijke uren), het is wel een mooie ontwikkeling.

Super bedankt Pierre, je maakt mijn dagen op 't werk een stuk gemakkelijker!

Het komt voor dat als ik thuis ben liever .mobi pak dan .nl. Het werkt zo veel sneller en makkelijker en beter en hmmmm!

Bugje, al weet ik niet zeker of het aan MF of aan Chrome ligt:

In Google Chrome word de CSS van de pagina-listing onder- en bovenaan topics en de motormedia-balk onderaan niet lekker geladen.

Ik gebruik overigens de listing met losse-pagina-linkjes ipv het standaard pulldown-menutje.

Zie bijlage voor een screenshotje :)

bugje.png

Banaan, heb je dit zelf ook? Ik zag je meeposten in het chrome-topic op GoT, dus ik neem aan dat je er ook wel wat mee op MF rondgeklikt heb :)

Laatst bewerkt:
Bugje, al weet ik niet zeker of het aan MF of aan Chrome ligt:

In Google Chrome word de CSS van de pagina-listing onder- en bovenaan topics en de motormedia-balk onderaan niet lekker geladen.

Ik gebruik overigens de listing met losse-pagina-linkjes ipv het standaard pulldown-menutje.

Zie bijlage voor een screenshotje :)

bugje.png

Banaan, heb je dit zelf ook? Ik zag je meeposten in het chrome-topic op GoT, dus ik neem aan dat je er ook wel wat mee op MF rondgeklikt heb :)

Ik gebruik hem constant sinds ik em gisteren geïnstalleerd heb. Hier werkt de balk gewoon. Als je ff een harde refresh forceert, heb je het probleem dan nog steeds?

Ik gebruik hem constant sinds ik em gisteren geïnstalleerd heb. Hier werkt de balk gewoon. Als je ff een harde refresh forceert, heb je het probleem dan nog steeds?

:^

Ook hier met Chrome geen problemen

Harde refresh helpt niet, en hij doet het zowel op mijn laptop zelf als in een andere installatie van chrome in een VM.

Ik zal de cache eens leegmikken, kijken of dat helpt...

--

Hm, geen effect, ook daarna uitloggen, nog een keer de cache leegmikken en weer inloggen helpt niet.

Oh well, het zal iig niet aan MF liggen als het bij jullie wel normaal werkt, ik ga even verder prutsen :)

Laatst bewerkt:
Iets waar ik me al een tijdje over irriteer (wat overigens niet jullie fout/schuld is) is het feit dat MSN messenger bepaalde urls filtert.
Hierdoor is het bijvoorbeeld onmogelijk om urls van afbeeldingen op MF door te sturen via msn.
Als je bv
https://www.motor-forum.nl/media/642258/full

probeerd te versturen kan dat bericht nooit worden verzonden... Waarschijnlijk om dat download.php of zodoor msn wordt geweerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan