Forumsoftware bugs en wensen deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Exact, en dat is het hele probleem. Jullie gebruiken IE7, maar hij identificeert zich als IE6 waardoor hij code voorgeschoteld krijgt die alleen voor IE6 bedoeld is. IE6 en IE7 behandelen bepaalde code verschillend, en krijgen daarom verschillende code. Als IE7 code krijgt dat voor IE6 is bedoeld loopt de hele boel in de soep.

De enige situatie waarbij ik heb gezien dat dit niet werkt(e) is bij zogenaamde 'standalone' versies van IE7. Die worden gebruikt om IE7 parallel naast IE6 te draaien (wat normaal niet mogelijk is), óf om IE7 te installeren op een illegale versie van Windows (wat normaal niet altijd mogelijk is).

Sla onderstaand bestand op als 'IE7.bat' en voer deze eens uit. Herstart IE7, en bezoek MF.
IE7 Standalone Launch Script - Conditional Comments

Ik ben benieuwd. :)

U is de goeiste!!! :}
Het werkt! *O*
De motormeukbalk e.d. staan nu onderaan de pagina en loopt niet meer mee.
De balk rechtsboven (selecteer forum) is ook zichtbaar. :Y
Ik werk al een hele tijd met IE7 maar had er pas een paar weken last van?
Aan Ad/Z1000, ik heb toen ook een tijdje problemen gehad op kawasakimerkclub.nl maar heb toen verder geen bestand gedownload dus daar zou het volgens mij niet aan kunnen liggen.
Ik ben weer blij i.i.g. *D
Bedankt!

Laatst bewerkt:
Hai, zat net posten terug te zoeken van bepaalde personen dmv "bekijk onderwerpen van ... " en "klik hier om alle berichten te bekijken"

Het viel me op dat als ik de 2e pagina aanklik, ik opnieuw de 1e pagina krijg te zien.
De 3e en volgende pagina's gaa(t)n weer wel goed.

Bij het versturen van de OP van Student op de motor! - Deel 14

Krijg ik elke keer deze melding

Fatal error: Allowed memory size of 67108864 bytes exhausted (tried to allocate 283519 bytes) in /local/web/www.motor-forum.nl/html/global/non-www/actionclasses/_global.classes.inc.php on line 3799

Hij update wel gewoon...

Andere topics updaten gaat wel goed.

Hai, zat net posten terug te zoeken van bepaalde personen dmv "bekijk onderwerpen van ... " en "klik hier om alle berichten te bekijken"

Het viel me op dat als ik de 2e pagina aanklik, ik opnieuw de 1e pagina krijg te zien.
De 3e en volgende pagina's gaa(t)n weer wel goed.
Hm, is dat weer aangepast... :/ Lokaal opgelost. :)

Bij het versturen van de OP van Student op de motor! - Deel 14

Krijg ik elke keer deze melding

Fatal error: Allowed memory size of 67108864 bytes exhausted (tried to allocate 283519 bytes) in /local/web/www.motor-forum.nl/html/global/non-www/actionclasses/_global.classes.inc.php on line 3799

Hij update wel gewoon...

Andere topics updaten gaat wel goed.
Ja, dit is bekend en wordt aan gewerkt.

ik moet tegenwoordig 2x m'n wachtwoord invullen als ik iets in m'n profiel wil wijzigen? (bevestiging bij het wijzigen van het wachtwoord is leeg, ik mag het formulier dan echter niet versturen)

ik moet tegenwoordig 2x m'n wachtwoord invullen als ik iets in m'n profiel wil wijzigen? (bevestiging bij het wijzigen van het wachtwoord is leeg, ik mag het formulier dan echter niet versturen)

Ik moet elke keer mijn wachtwoord invullen als ik op motor-forum kom, dan valt dat nog mee ;)

Ik zit al enige tijd op dit forum en dan vooral bij regionaal ouwehoeren. (liever zit ik op de motor)Ik snap echter nog niet hoe je op een bericht direct kunt reageren ,zodat Quote erboven komt te staan . Wie kan mij dit uitleggen.
groetjes

Ik zit al enige tijd op dit forum en dan vooral bij regionaal ouwehoeren. (liever zit ik op de motor)Ik snap echter nog niet hoe je op een bericht direct kunt reageren ,zodat Quote erboven komt te staan . Wie kan mij dit uitleggen.
groetjes

Je drukt het meest rechtse icoontje vd drie die rechts boven het bericht staan in en typt je bericht onder de quote :o 8-)
:W

Ik heb een leesbril, maar ben te lui om hem te pakken.....
Nu heb ik een 22" breedbeeldscherm, en kan ik het nog maar moeilijk lezen. De tekst op MF gebruikt maar ongeveer 1/3 van de breedte van het scherm. Nu heb ik al lopen zoeken of ik een instelling op MF kan veranderen om de tekst groter te maken, maar ik kan het niet vinden.....
Is er een instelling in MF die ik over het hoofd zie?

De monitor of hele PC anders instellen is geen optie i.v.m. andere programma's die open staan......

MF heeft al jaren een vaste breedte van 800 pixels breed. Dit omdat het forum dan nog lekker leesbaar is en je niet met je hoofd mee hoeft te bewegen om het zo maar te zeggen ;) Er is wel eens over gesproken om ook een bredere versie aan te bieden, ik gooi het eens in de groep :)

MF heeft al jaren een vaste breedte van 800 pixels breed. Dit omdat het forum dan nog lekker leesbaar is en je niet met je hoofd mee hoeft te bewegen om het zo maar te zeggen ;) Er is wel eens over gesproken om ook een bredere versie aan te bieden, ik gooi het eens in de groep :)
instelbaar via voorkeuren zou mss een goeie oplossing zijn? :)

Er is al lange tijd het idee om het forum instelbaar breder te maken, maar daardoor krijg je alleen maar meer tekens per regel. De letters worden er niet groter door.

Wat je wel kan doen (in de meeste browsers) is de CTRL knop ingedrukt houden en dan met je muis scrollen. Dit vergroot/verkleind ook alle letters :)

Er is al lange tijd het idee om het forum instelbaar breder te maken, maar daardoor krijg je alleen maar meer tekens per regel. De letters worden er niet groter door.

Wat je wel kan doen (in de meeste browsers) is de CTRL knop ingedrukt houden en dan met je muis scrollen. Dit vergroot/verkleind ook alle letters :)

Ja, dat klopt, maar dan gaat de tekst door de informatie van de poster lopen.....
Gewoon een instelling waarbij je lettertype/lettergrootte kan kiezen zou heel prettig zijn.

Ik weet niet of het al eerder langsgekomen is maar een volgende optie:
Op dit moment staat onderaan elke topicpagina: " selecteer forum".
Is het mogelijk dat hier het subforum kom te staan waar je op dat moment in zit.

Ik weet niet of het al eerder langsgekomen is maar een volgende optie:
Op dit moment staat onderaan elke topicpagina: " selecteer forum".
Is het mogelijk dat hier het subforum kom te staan waar je op dat moment in zit.
Wat is je reden hier achter? Voor de meeste gebruikers zal het dan minder duidelijk zijn dat daarmee naar een ander subforum kan worden genavigeerd. En daarnaast staat die dropdown op elke pagina, terwijl niet elke pagina is gekoppeld aan een forum, waardoor je verschil krijgt in de standaard geselecteerde keuze per pagina.

Onder aan een topic staat al iets als 'Motor-Forum > Vragen en opmerkingen > Forumsoftware bugs en wensen deel 2' met daarin een linkje naar het forum. Heb je daar wat aan?

Wat is je reden hier achter? Voor de meeste gebruikers zal het dan minder duidelijk zijn dat daarmee naar een ander subforum kan worden genavigeerd. En daarnaast staat die dropdown op elke pagina, terwijl niet elke pagina is gekoppeld aan een forum, waardoor je verschil krijgt in de standaard geselecteerde keuze per pagina.

Onder aan een topic staat al iets als 'Motor-Forum > Vragen en opmerkingen > Forumsoftware bugs en wensen deel 2' met daarin een linkje naar het forum. Heb je daar wat aan?
Nu moet je eerst door de lijst scrollen om het subforum te kiezen waarin je al aan het lezen bent. Bij een vooringevuld veld hoef je alleen maar op "ga" te drukken.

De lijst kan gewoon blijven maar alleen in het venster het subforum waarin je op dat moment aan het lezen bent.

Als het de bedoeling is om gewoon naar het zelfde subforum te springen, dan klik je toch gewoon op de relevante positie op de regel erboven (boven "nieuw topic" en "reageren")

Op de voorpagina staan sinds dit weekend ineens weer de omschrijvingen van de subfora erbij. Dat had ik uitgezet, en volgens mij staat bij mijn voorkeuren nog steeds dat ik die omschrijvingen niet wil :?

Op de voorpagina staan sinds dit weekend ineens weer de omschrijvingen van de subfora erbij. Dat had ik uitgezet, en volgens mij staat bij mijn voorkeuren nog steeds dat ik die omschrijvingen niet wil :?
:^ ik heb hetzelfde probleem :Y

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan