Is ook zo saai!! Andere optie is je gewoon aan de plaatselijke snelheid +10 te houden. Al dat gehaast……BLIJF LEKKER THUIS OP DE BANK ZITTEN
"Dat zei je vorige week ook al."Of je kenteken bekrast in je jas stoppen.
Rijden ze je dan klem.
Laat je de plaat zien met krassen.
Sorry agent hij is er net afgevallen ik rij nu naar huis en monteer hem weer.
"oohhhhh.....ik dacht al! ik ken u ergens van! dacht eerst van de sexclub bij mij op de hoek van de straat maar u heeft me al eerder staande gehouden!""Dat zei je vorige week ook al."
Dat hoeft ook niet, tijd genoeg om dat met pen en notitieblokje op te schrijven.In de bochten wordt niet geflitst.
Ik wist niet dat jij daar kwam"oohhhhh.....ik dacht al! ik ken u ergens van! dacht eerst van de sexclub bij mij op de hoek van de straat maar u heeft me al eerder staande gehouden!"
Traject controle N325 licht anders gewoon in een bocht…In de bochten wordt niet geflitst.
Oh my tussen alle comments eindelijk eens iemand dat iets nuttigs comment en echt wily helpen ipv beledigen. Is er een voorbeeld hoe het werkt? U zegs dus zolang ik ga rijden op een witte lijn zou ik niet geflitst mogen worden? Hartelijk bedanktSoms heb je van die topics waarbij je toch nog even dubbel checkt of het echt geen vrijdag is. Dank daarvoor.
Je kan vrij simpel op die manier een flitser ontwijken inderdaad, de elektromagnetische lus zetten ze natuurlijk niet in de witte lijn dat zou veel te veel werk zijn. Let alleen op met mobiele flitsers die gebruiken geen elektromagnetische lus maar een draadloze verbinding, die zijn niet te omzeilen. Ik heb trouwens gehoord dat die draadloze verbinding wel eens storingen veroorzaakt bij BMW's met Keyless ignition.
Oh my tussen alle comments eindelijk eens iemand dat iets nuttigs comment
Verkeerde topic, als je dan toch de galbak wil uithangen, Is er het taalnazi-topic speciaal voor jenog een nuttige comment (in het nederlands trouwens gewoon "opmerking")
Hou je aan de snelheid en als je dat niet doet en geflitst wordt neem je je verlies als een vent ?
Geen 100% garantie.FlitsMeister aan. Probleem opgelost.
Sommige flitspalen werken met lussen in de grond i.p.v. met radar.Is er een voorbeeld hoe het werkt? U zegs dus zolang ik ga rijden op een witte lijn zou ik niet geflitst mogen worden? Hartelijk bedankt
Sinds ik dit gebruik, heb ik de laatste 2 jaar geleden gehad.Geen 100% garantie.
Hou er rekening mee dat ze die ontmoeting en excuus vastleggen in de computer.Of je kenteken bekrast in je jas stoppen.
Rijden ze je dan klem.
Laat je de plaat zien met krassen.
Sorry agent hij is er net afgevallen ik rij nu naar huis en monteer hem weer.
Lui die dit soort dingen vragen rijden juist daar toch al niet te snelIn de bochten wordt niet geflitst.
Oh my tussen alle comments eindelijk eens iemand dat iets nuttigs comment en echt wily helpen ipv beledigen. Is er een voorbeeld hoe het werkt? U zegs dus zolang ik ga rijden op een witte lijn zou ik niet geflitst mogen worden? Hartelijk bedankt
Kentekenplaat vervalsen of harder dan 310km/uur rijden daarboven kan men in België de foto's niet meer ontwikkelenHoi, ik ben zelf van Antwerpen en heb een S1000R ik rij graag snel. Gisteren was ik op de ring aan het rijden zoals gewoonlijk en daar heb je een flitser dat links van de baan op 70km/u staat. Voor mij reedt er nog een andere bestuurder (heel ervaren) 120km/u. Hij vlamde 120km/u door terwijl hij op de witte lijn aan het rijden was zo dicht mogelijk bij de flitser. Is dit een manier om niet geflitst te worden? Waarom denk ik dat hij ervaren is? Hij pakte heel mooie bochten en zijn nummerplaat was is vrij vroeg aangevraagd. (M-AAA-8..) Weten jullie of dit mogelijk is om op die manier flitsers te vermijden is dit echt accuraat? Zijn er ook nog andere manieren?
Alvast bedankt
Sommige flitspalen werken met lussen in de grond i.p.v. met radar.
Als er lussen liggen zie je dat duidelijk in de grond,iets voorbij de paal door een grote rechthoek in de grond.
Ze frezen groeven,leggen er lussen in en dichten ze terug af met vloeibare pek.
Als je tussen die vlakken rijdt (dus op de witte lijnen) wordt je normaal niet gedecteerd.
Op een weg met meerdere rijvakken ligt er dus op ieder rijvak een lus,en zie je ook dat die telkens wat verspringen om mooi in het oog van de lens te vallen.
Ik heb er op de ring van Antwerpen nog niet op gelet of er lussen liggen,want ik passeer er meestal met de auto op momenten dat het druk is.
Kentekenplaat vervalsen of harder dan 310km/uur rijden daarboven kan men in België de foto's niet meer ontwikkelen