Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Flitser vermijden mogelijk?

Er is maar 1 manier die het meest effectiefst en financieel het meest gunstigste is om flitsers te vermijden!

BLIJF LEKKER THUIS OP DE BANK ZITTEN!!!
 
Of je kenteken bekrast in je jas stoppen.
Rijden ze je dan klem.
Laat je de plaat zien met krassen.
Sorry agent hij is er net afgevallen ik rij nu naar huis en monteer hem weer.
 
Oh my tussen alle comments eindelijk eens iemand dat iets nuttigs comment en echt wily helpen ipv beledigen. Is er een voorbeeld hoe het werkt? U zegs dus zolang ik ga rijden op een witte lijn zou ik niet geflitst mogen worden? Hartelijk bedankt
 
En inmiddels is het al zaterdag
 
Oh my tussen alle comments eindelijk eens iemand dat iets nuttigs comment

nog een nuttige comment (in het nederlands trouwens gewoon "opmerking")
Hou je aan de snelheid en als je dat niet doet en geflitst wordt neem je je verlies als een vent ?
 
Bij mij in de omgeving is een radar zonder flitser opgebouwd. Nee, deze is nog erger.
Smorgens om 4 uur mij aanlachen laten door een groen gezichtje, dacht het niet!
Wanneer ik er met 70 aan voorbij rij, dan is het rode gezichtje ook te laat. Normaal zou ik op dat punt niet zo snel rijden, maar ik heb een hekel aan emotie in de vroege ochtend.
 
nog een nuttige comment (in het nederlands trouwens gewoon "opmerking")
Hou je aan de snelheid en als je dat niet doet en geflitst wordt neem je je verlies als een vent ?
Verkeerde topic, als je dan toch de galbak wil uithangen, Is er het taalnazi-topic speciaal voor je
 
ja. gewoon altijd op de witte lijnen blijven rijden. Ook in de regen.
Wat kan er mis gaan?
 
Is er een voorbeeld hoe het werkt? U zegs dus zolang ik ga rijden op een witte lijn zou ik niet geflitst mogen worden? Hartelijk bedankt
Sommige flitspalen werken met lussen in de grond i.p.v. met radar.
Als er lussen liggen zie je dat duidelijk in de grond,iets voorbij de paal door een grote rechthoek in de grond.
Ze frezen groeven,leggen er lussen in en dichten ze terug af met vloeibare pek.
Als je tussen die vlakken rijdt (dus op de witte lijnen) wordt je normaal niet gedecteerd.
Op een weg met meerdere rijvakken ligt er dus op ieder rijvak een lus,en zie je ook dat die telkens wat verspringen om mooi in het oog van de lens te vallen.
Ik heb er op de ring van Antwerpen nog niet op gelet of er lussen liggen,want ik passeer er meestal met de auto op momenten dat het druk is.
 
Of je kenteken bekrast in je jas stoppen.
Rijden ze je dan klem.
Laat je de plaat zien met krassen.
Sorry agent hij is er net afgevallen ik rij nu naar huis en monteer hem weer.
Hou er rekening mee dat ze die ontmoeting en excuus vastleggen in de computer.
2e x gaat dat niet op.

En een beetje geïnteresseerde ziet het verschil tussen verse krassen en krassen die een paar dagen oud zijn.
Op de plaat, maar ook de bevestiging van de plaat op de motor.
Je kan het proberen, maar het is gewoon te zien of een plaat eraf gevallen of eraf geschroefd is.
 
Oh my tussen alle comments eindelijk eens iemand dat iets nuttigs comment en echt wily helpen ipv beledigen. Is er een voorbeeld hoe het werkt? U zegs dus zolang ik ga rijden op een witte lijn zou ik niet geflitst mogen worden? Hartelijk bedankt

Er zijn ook andere methodes dan die lussen. Die lussen zijn al bijna ouderwets, dus ik zou daar m'n hoop niet op vestigen.

Overigens vroeg je ook om flitsers te vermijden en dit gaat nu al over (1 bepaalde manier van) trajectcontrole.

Vroeger waren er nog wel trucjes, maar ook handhaving evolueert en past zich aan.
Momenteel zou ik niet weten hoe je eraan ontkomt. En als iemand het zou weten dan ben ik dat
 
Kentekenplaat vervalsen of harder dan 310km/uur rijden daarboven kan men in België de foto's niet meer ontwikkelen
 

Ring van Antwerpen werkt men gewoon met radar en een foto.
 
Kentekenplaat vervalsen of harder dan 310km/uur rijden daarboven kan men in België de foto's niet meer ontwikkelen

Ik vraag me af hoe vaak per jaar je op de Ring van Antwerpen boven de Vmax kunt rijden, laat staan dat je er 310km/u zou kunnen rijden
Als het door de verkeersintensiteit al zou kunnen dan laat je het vanwege het wegdek wel uit je hoofd, zeker met de motor.

Maanden geleden hebben ze de deklaag al afgefreesd, je rijdt nu dus over de lengterichels.
Wel eens gedaan met een motor ? Beeld je dan s in dat je daar 310km/u zou rijden