Flitser vermijden mogelijk?

Of je kenteken bekrast in je jas stoppen.
Rijden ze je dan klem.
Laat je de plaat zien met krassen.
Sorry agent hij is er net afgevallen ik rij nu naar huis en monteer hem weer.
 
Soms heb je van die topics waarbij je toch nog even dubbel checkt of het echt geen vrijdag is. Dank daarvoor.

Je kan vrij simpel op die manier een flitser ontwijken inderdaad, de elektromagnetische lus zetten ze natuurlijk niet in de witte lijn dat zou veel te veel werk zijn. Let alleen op met mobiele flitsers die gebruiken geen elektromagnetische lus maar een draadloze verbinding, die zijn niet te omzeilen. Ik heb trouwens gehoord dat die draadloze verbinding wel eens storingen veroorzaakt bij BMW's met Keyless ignition.
Oh my tussen alle comments eindelijk eens iemand dat iets nuttigs comment en echt wily helpen ipv beledigen. Is er een voorbeeld hoe het werkt? U zegs dus zolang ik ga rijden op een witte lijn zou ik niet geflitst mogen worden? Hartelijk bedankt
 
En inmiddels is het al zaterdag 8)7
 
Oh my tussen alle comments eindelijk eens iemand dat iets nuttigs comment

nog een nuttige comment (in het nederlands trouwens gewoon "opmerking")
Hou je aan de snelheid en als je dat niet doet en geflitst wordt neem je je verlies als een vent ?
 
Bij mij in de omgeving is een radar zonder flitser opgebouwd. Nee, deze is nog erger.
Smorgens om 4 uur mij aanlachen laten door een groen gezichtje, dacht het niet!
Wanneer ik er met 70 aan voorbij rij, dan is het rode gezichtje ook te laat. Normaal zou ik op dat punt niet zo snel rijden, maar ik heb een hekel aan emotie in de vroege ochtend.
 
nog een nuttige comment (in het nederlands trouwens gewoon "opmerking")
Hou je aan de snelheid en als je dat niet doet en geflitst wordt neem je je verlies als een vent ?
Verkeerde topic, als je dan toch de galbak wil uithangen, Is er het taalnazi-topic speciaal voor je :t
 
ja. gewoon altijd op de witte lijnen blijven rijden. Ook in de regen.
Wat kan er mis gaan?
 
Is er een voorbeeld hoe het werkt? U zegs dus zolang ik ga rijden op een witte lijn zou ik niet geflitst mogen worden? Hartelijk bedankt
Sommige flitspalen werken met lussen in de grond i.p.v. met radar.
Als er lussen liggen zie je dat duidelijk in de grond,iets voorbij de paal door een grote rechthoek in de grond.
Ze frezen groeven,leggen er lussen in en dichten ze terug af met vloeibare pek.
Als je tussen die vlakken rijdt (dus op de witte lijnen) wordt je normaal niet gedecteerd.
Op een weg met meerdere rijvakken ligt er dus op ieder rijvak een lus,en zie je ook dat die telkens wat verspringen om mooi in het oog van de lens te vallen.
Ik heb er op de ring van Antwerpen nog niet op gelet of er lussen liggen,want ik passeer er meestal met de auto op momenten dat het druk is.
 
Of je kenteken bekrast in je jas stoppen.
Rijden ze je dan klem.
Laat je de plaat zien met krassen.
Sorry agent hij is er net afgevallen ik rij nu naar huis en monteer hem weer.
Hou er rekening mee dat ze die ontmoeting en excuus vastleggen in de computer.
2e x gaat dat niet op.

En een beetje geïnteresseerde ziet het verschil tussen verse krassen en krassen die een paar dagen oud zijn.
Op de plaat, maar ook de bevestiging van de plaat op de motor.
Je kan het proberen, maar het is gewoon te zien of een plaat eraf gevallen of eraf geschroefd is.
 
Oh my tussen alle comments eindelijk eens iemand dat iets nuttigs comment en echt wily helpen ipv beledigen. Is er een voorbeeld hoe het werkt? U zegs dus zolang ik ga rijden op een witte lijn zou ik niet geflitst mogen worden? Hartelijk bedankt

Er zijn ook andere methodes dan die lussen. Die lussen zijn al bijna ouderwets, dus ik zou daar m'n hoop niet op vestigen.

Overigens vroeg je ook om flitsers te vermijden en dit gaat nu al over (1 bepaalde manier van) trajectcontrole.

Vroeger waren er nog wel trucjes, maar ook handhaving evolueert en past zich aan.
Momenteel zou ik niet weten hoe je eraan ontkomt. En als iemand het zou weten dan ben ik dat })
 
Hoi, ik ben zelf van Antwerpen en heb een S1000R ik rij graag snel. Gisteren was ik op de ring aan het rijden zoals gewoonlijk en daar heb je een flitser dat links van de baan op 70km/u staat. Voor mij reedt er nog een andere bestuurder (heel ervaren) 120km/u. Hij vlamde 120km/u door terwijl hij op de witte lijn aan het rijden was zo dicht mogelijk bij de flitser. Is dit een manier om niet geflitst te worden? Waarom denk ik dat hij ervaren is? Hij pakte heel mooie bochten en zijn nummerplaat was is vrij vroeg aangevraagd. (M-AAA-8..) Weten jullie of dit mogelijk is om op die manier flitsers te vermijden is dit echt accuraat? Zijn er ook nog andere manieren?

Alvast bedankt
Kentekenplaat vervalsen of harder dan 310km/uur rijden daarboven kan men in België de foto's niet meer ontwikkelen :+
 
Sommige flitspalen werken met lussen in de grond i.p.v. met radar.
Als er lussen liggen zie je dat duidelijk in de grond,iets voorbij de paal door een grote rechthoek in de grond.
Ze frezen groeven,leggen er lussen in en dichten ze terug af met vloeibare pek.
Als je tussen die vlakken rijdt (dus op de witte lijnen) wordt je normaal niet gedecteerd.
Op een weg met meerdere rijvakken ligt er dus op ieder rijvak een lus,en zie je ook dat die telkens wat verspringen om mooi in het oog van de lens te vallen.
Ik heb er op de ring van Antwerpen nog niet op gelet of er lussen liggen,want ik passeer er meestal met de auto op momenten dat het druk is.

Ring van Antwerpen werkt men gewoon met radar en een foto.
 
Kentekenplaat vervalsen of harder dan 310km/uur rijden daarboven kan men in België de foto's niet meer ontwikkelen :+

Ik vraag me af hoe vaak per jaar je op de Ring van Antwerpen boven de Vmax kunt rijden, laat staan dat je er 310km/u zou kunnen rijden _O-_O-
Als het door de verkeersintensiteit al zou kunnen dan laat je het vanwege het wegdek wel uit je hoofd, zeker met de motor.

Maanden geleden hebben ze de deklaag al afgefreesd, je rijdt nu dus over de lengterichels.
Wel eens gedaan met een motor ? Beeld je dan s in dat je daar 310km/u zou rijden :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan