Diirk
MF veteraan
Dé oplossing is om nog harder te rijden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
He jammer....dacht even dat het al vrijdag was.Hoi, ik ben zelf van Antwerpen en heb een S1000R ik rij graag snel. Gisteren was ik op de ring aan het rijden zoals gewoonlijk en daar heb je een flitser dat links van de baan op 70km/u staat. Voor mij reedt er nog een andere bestuurder (heel ervaren) 120km/u. Hij vlamde 120km/u door terwijl hij op de witte lijn aan het rijden was zo dicht mogelijk bij de flitser. Is dit een manier om niet geflitst te worden? Waarom denk ik dat hij ervaren is? Hij pakte heel mooie bochten en zijn nummerplaat was is vrij vroeg aangevraagd. (M-AAA-8..) Weten jullie of dit mogelijk is om op die manier flitsers te vermijden is dit echt accuraat? Zijn er ook nog andere manieren?
Alvast bedankt
Wel apart dat er nog steeds mensen zijn die de grap niet herkennen.Als je haarlak op je kentekenplaat spuit kan je niet geflitst worden omdat de flits reflecteert op de haarlak. Mensen zullen dit af doen als onzin, maar dit werkt echt!!!1
Daarom de "bij nader inzien"TS lijkt me meer het type "hard rechtdoor".
It's amaaaaazing!Wel apart dat er nog steeds mensen zijn die de grap niet herkennen.
Je deed nog wel zo je best met de afsluiter, dit werkt echt
Hmmm, komt mijn 1090 wel zo'n 80 - 90kmh te kort....Dé oplossing is om nog harder te rijden
Bekijk bijlage 2030460
waarschijnlijk kom je zo iemand met 35km/h in de haarbocht tegenDaarom de "bij nader inzien"
... of remmend voor Meeuwenmeer ...waarschijnlijk kom je zo iemand met 35km/h in de haarbocht tegen
Storen die electrische tweewielers de radar nietWel apart dat er nog steeds mensen zijn die de grap niet herkennen.
Je deed nog wel zo je best met de afsluiter, dit werkt echt
maar meeuwenmeer is ook wel een beetje eng... of remmend voor Meeuwenmeer ...
al helemaal als iemand voor je remt voor die bochtmaar meeuwenmeer is ook wel een beetje eng
Hoi, ik ben zelf van Antwerpen en heb een S1000R ik rij graag snel. Gisteren was ik op de ring aan het rijden zoals gewoonlijk en daar heb je een flitser dat links van de baan op 70km/u staat. Voor mij reedt er nog een andere bestuurder (heel ervaren) 120km/u. Hij vlamde 120km/u door terwijl hij op de witte lijn aan het rijden was zo dicht mogelijk bij de flitser. Is dit een manier om niet geflitst te worden? Waarom denk ik dat hij ervaren is? Hij pakte heel mooie bochten en zijn nummerplaat was is vrij vroeg aangevraagd. (M-AAA-8..) Weten jullie of dit mogelijk is om op die manier flitsers te vermijden is dit echt accuraat? Zijn er ook nog andere manieren?
Alvast bedankt
Ik weet uit ervaring dat je vroeger de traject controles rond Rotterdam kon omzeilen door tussen de meetlussen door te rijden maar of dat bij de kasten rond Antwerpen ook zo is durf ik niet te garanderen.
Die maximumsnelheid die de apparatuur mag meten ligt meestal lager dan 300km/u. ( meestal 50 km/u lager )Ik meen me te herinneren dat er ook een maximum snelheid is die een flitspaal nog kan flitsen, iets van tegen de 300 km/u. Ga je harder dan is de flits gewoon te laat. Dus ik zou zeggen gas erop!
(lijkt me best een uitdaging op de ring van Antwerpen overigens)
Het blijft gewoon lastig al die flitspalen te onthouden.
hier in Amersfoort worden ze wel eens verplaatst per stoplicht.
Het zou een idee kunnen zijn om landelijke actie in het leven te roepen.
Autoband met aanmaakblokje eronder.
Zodat het flitspalenbeleid ontmoedigt wordt.
Zie het niet zo vaak meer.Wel goed bedacht.
Maar de nieuwe flitspalen staan wel hoger.
Misschien dat die niet zo snel vol roeten.
Politie wordt ook nog eens slim.
Precies, dat is meestal in de bebouwde kom waar je zo een fietspad op kunt om op een knopje te drukken. Of gewoon door rood te rijden want dat mogen fietsers.*Tenzij de signalering slecht afgesteld staat en hij motorrijders niet herkend als verkeersdeelnemer, maar daar zijn dan andere wegen voor die makkelijker te bewandelen zijn.
En overalIk hoor hier de oplossing.
Gewoon boven de 250 rijden.
Altijd.