Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

FAZER rijders.... vertel het hier deel 2

Wat rijd je liever?

  • Honda

    Stemmen: 0 0,0%
  • Yamaha Fazer

    Stemmen: 8 47,1%
  • Harley

    Stemmen: 0 0,0%
  • Suzuki

    Stemmen: 0 0,0%
  • BMW

    Stemmen: 8 47,1%
  • :+

    Stemmen: 1 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vond dat je al flink hard ging voor een 25 kw-er... Je kon alles toch goed bijhouden??
ik reed voorop......tuurlijk kon ik het dan bijhouden

(oke, zonder dat laatste stukje A15 dan.. Ik twijfelde een beetje tussen doorgassen of even op je wachten... ben er een beetje tussenin gaan zitten...)
ik merkte het, maar ik had aardig wat moeite om bij te komen.
en toe mocht ik alweer eraf
hele leuke bochtjes trouwens na die afrit
 
vandaag bezig geweest om beide koplampen laten te branden (had een setje overgekocht van fazerman )

maar wat een gekloot zeg! en dan heb ik het niet over me setje.

maar om me topkuip los te maken
was to te zien al eerder gedaan, want er zaten op sommige plekken verschillende boutjes en schroeven.
zo hadden ze ook gebruik gemaakt van plastic pluggen ( (die dingen die je eenmaal vast klikt en dan nooit meer los krijgt
er is dan ook van die plastic stukjes aan de binnekant een gedeelte afgebroken

nu werkt het uit eindelijk wel, maar 1 koplamp is helemaal geel (me nieuwe) en me andere is gewoon mooi netjes wit
staat niet echt netjes

helaas moet ik nu naar me werk en kan ik dus niet verder kijken
 
Eén wit en één geel is wel lekker opvallend

Philps Blue Vision in je nieuwe lamp zou dat op moeten lossen heb ik ergens gelezen.
 
Eén wit en één geel is wel lekker opvallend

Philps Blue Vision in je nieuwe lamp zou dat op moeten lossen heb ik ergens gelezen.
ff kijken of ze die op me werk hebben dan maar.

en ff opzoek naar nieuwe boutjes
 
He duikrider is me net voor. Klopt hoor Philips Bluevision scheelt een berg kwa kleur.
 
Dubbele koplamp: volgens het onderstaande hoef je alleen je tweede koplamp maar aan te sluiten. Iemand bekend hiermee, of is het onzin? Redenen om het niet te doen?

 
niemand die een standaard achterveer liggen heeft en effe de afmetingen wil ometen voor mij? lengte, binnendiameter en dikte van de veer graag!

thanks
 
Dubbele koplamp: volgens het onderstaande hoef je alleen je tweede koplamp maar aan te sluiten. Iemand bekend hiermee, of is het onzin? Redenen om het niet te doen?
Ik heb ook m'n groot licht aangesloten, maar dan m.b.v. een 'module' (net als Keen nu) die maakt dat je groot licht voor ca. 40 % brand en zo dus ongeveer even fel is als het 'kleine' licht.
Sorry, maar ik ben even het internet-adres kwijt van die kerel die die apparaten levert. Mischien iemand anders??

Verder schijnt Damted een omschrijving te hebben voor het aansluiten zonder 'module' maar met hetzelfde effect(en wat goedkoper).


Zelf vind ik dat je toch meer zicht hebt met een dubbele lamp, dat enkele lichtje geeft zo weinig licht dat ik de eerste keer, toen het flink begon te schemeren ben gestopt, om te kijken of me licht het wel deed.



Ziet er ook een stuk beter uit zo.
 
Misschien toch eens na denken over beschermende kleding.
Beschermende kleding

ja ik weet het je wil niet weten hoe dom ik me heb gevoeld.. leren broek hing tijdens het ongeluk netjes bij mij thuis in de kast

ben vandaag weer even bij mijn fazertje wezen kijken en merkte dat mijn laser uitlaat ook aardig stuk is dus ik zal de originele demper er maar weer op moeten doen...
klinkt deze erg beroerd?

groeten sjakov
 
ik heb een nieuwe lamp gekocht.

maar hoe krijg ik die erin



via de achterkant of voorkant?

edit: dropje...jij hebt ook een andere lamp erin gedaan?
 
ik heb een nieuwe lamp gekocht.

maar hoe krijg ik die erin



via de achterkant of voorkant?

edit: dropje...jij hebt ook een andere lamp erin gedaan?
Rubber eraf halen, klem losmaken, stekker eruit trekken en lamp verwisselen.
Aan de achterkant van de fairing dus (je kuip zeg maar).
 
ja.......daar was ik ondertussen achter

gelukt zo'n beetje.


alleen 2 schroeven over
 
ik heb een nieuwe lamp gekocht.

maar hoe krijg ik die erin



via de achterkant of voorkant?

edit: dropje...jij hebt ook een andere lamp erin gedaan?

Langs de achterzijde maardat is al gezegd.

Foto op vorige bladzijde zit nog geen nieuwe lamp in maar vertekend op de 1 of andere manier een beetje door de foto

Inmiddels wel een nieuwe lamp erin. Iets kleurverschil blijf je houden, maar ik ben toch zo kleurenblind als een paard.
 
Sinds een tijd rijd ik een fazer 600 2001, maar heb soms nogal "last" van wind bij > 100km/hr. Behoorlijk wat wind vanaf borsthoogte omhoog, en rond mijn kop. Bij>140 km/hr wordt mijn helm zowat van mijn kop afgetrokken.

Zij er mensen die ervaring hebben met een verhoogde kuipruit op een fazer? Haal je dan alles weg, of zit de turbulentie dan vooral rond je hoofd? Wordt het serieus beter, of slechter?

Yamaha heeft een verhoogde ca 90 euro. En ik lees van mra, dat dubbele ruitje, 120 euro.

Wil even wat ervaringen horen voordat ik hier 100 pleuro aan ga uitgeven.

evt: waar het beste aan te schaffen?
 
Bij MRA mag je volgens mij testrijden met de nieuwe ruit op je eigen motor voor de aanschaf, dan weet je iig zeker dat het werkt voordat je afscheid neemt van je euroos
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.