FAZER rijders.... vertel het hier deel 2

Wat rijd je liever?

• Honda

Stemmen: 0 0,0%
  • Yamaha Fazer

Stemmen: 8 47,1%
  • Harley

• Suzuki

• BMW

Stemmen: 8 47,1%
  • :+

Stemmen: 1 5,9%

• Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga ook ooit zo'n ruitje aanschaffen, bahalve wind op je vizier/helm vang je dus ook alle troep...mijn vizier is bijna dagelijks zwart van de viezigheid op de weg.

Met hogere snelheden en veel wind helpt naar voren buigen ook wel iets. Maarja met 120km/u doen alsof je aan het racen ben ziet er ook zo suf uit :P

Ik heb op mijn vorige motor ook een verhoogd ruitje gehad, is wel een stuk fijner met de wind maar het ziet niet uit. Ik ga toch voor de looks dus geen hoog ruitje meer en niet te veel autobaan rijden.

full

Roberto_Jacketti.JPG

Ik heb op mijn vorige motor ook een verhoogd ruitje gehad, is wel een stuk fijner met de wind maar het ziet niet uit. Ik ga toch voor de looks dus geen hoog ruitje meer en niet te veel autobaan rijden.

(Afbeelding)

(Afbeelding)
voor dat model zien ze er nog wel redelijk uit!
voor de oude fazers zijn ze meteen een heel stuk groter of je krijgt zo'n lelijke flap!

als ik zelf nog naar ruitjes ga kijken, neem ik zo'n dubbel ruitje! dat ziet er namelijk nog best goed uit :)

vandaag bij MDI-online getest met een verhoogd ruitje (zoals op de bovenstaande foto). Wind is een stuk minder, maar wat een klere-herrie. Begint al bij 80-90 km per uur.

Ik kreeg als goede tip mee dat mijn helm misschien te ruim/oud is (7 jaar, kan kloppen).

JAmmer dat hij niet zon mra dubbel ruitje had.

horror foto's

Hoi, qua kleurstelling heb je smaak ;) (heb dezelfde op vol vermogen). Jammer van je valpartij, maar ik denk dat je je wel het lazarus bent geschrokken en dat je dit niet meer zal overkomen.

Ja het zal wel wat kosten, alhoewel die kuipdelen nog niet eens zoveel waren. Maar maak 'm gewoon weer in orde en geniet van je motor, en dat kan ook van 25 KW.

Omdat je net als mij nog geen ervaren rijder bent, is het misschien een idee om valbeugels op het ding te monteren, als je toch bezig bent. Ik heb het idee dat het bij mij veel schade heeft voorkomen toen ik hem in 1 week tijd 2 keer liet vallen (1x in schuur onder me uit gegleden door gladde grond en 1x laten vallen bij opbokken).

Beterschap en hopelijk snel weer rijden.

:]

ok ik ben ten einde raad..

op de 2002-2003 model fazer 600 zitten aan de zijkant van de koplampen de stadslichten.

nu zitten daar 12V 5W lampjes in. ik wil daar nu graag 21V 10W lampjes in hebbe maar ik kan ze echt nergens vinden. ik heb de halfords al geprobeerd en de lokale electronica zaken. enige wat ze hebbe is 5W en de 15W alleen de 15W zijn meteen een slag groter en kunnen ze dus niet door de opening heen :X

aargh! kan iemand me please helpe aan de 10W versie!! die hetzelfde formaat heeft als de originele stadslichten!

alvast bedankt :)

(Afbeelding)

Ik blijf het echt een heel gaaf pak vinden... ! (ohja en je motor is ook "wel leuk" ;) )

op de 2002-2003 model fazer 600 zitten aan de zijkant van de koplampen de stadslichten.

nu zitten daar 12V 5W lampjes in. ik wil daar nu graag 21V 10W lampjes in hebbe maar ik kan ze echt nergens vinden. ik heb de halfords al geprobeerd en de lokale electronica zaken. enige wat ze hebbe is 5W en de 15W alleen de 15W zijn meteen een slag groter en kunnen ze dus niet door de opening heen :X

aargh! kan iemand me please helpe aan de 10W versie!! die hetzelfde formaat heeft als de originele stadslichten!

Als ik me niet vergis gaat er zo'n steeklampje in? (glasfittinglamp T10)

725064_BB_00_FB.EPS.jpg

Bij Conrad hebben ze die voor 12V maximaal in 5W. En als conrad het niet heeft, vergeet het dan maar...

Waarom wil je er eigenlijk 10W in?

Thnx voor t antwoord.. scheelt mij weer zoeke morge.. fuck -O-

nou dat wordt dan toch maar uitboren dat gat en de originele knipperlichten erdoorheen steken.

Thnx voor t antwoord.. scheelt mij weer zoeke morge.. fuck -O-

nou dat wordt dan toch maar uitboren dat gat en de originele knipperlichten erdoorheen steken.

Je kan ook het volgende doen.

De fittingen veranderen naar deze; (BA9S)

728996_BB_00_FB.EPS.jpg

En deze 12V 20W lampjes monteren. (net zo klein als die er nu in zitten) Hoef je niet te boren en verziek je ook niks....... (De foto is van de 5W uitvoering maar deze is er ook in 10 en 20W halogeen.)

728841_BB_00_FB.EPS.jpg

En klaar is Klara....

die fitting past op de originele fitting?? dus de T10 fitting? of moet ik de originele fitting uitelkaar hale??

die fitting past op de originele fitting?? dus de T10 fitting? of moet ik de originele fitting uitelkaar hale??
Nee deze komt in de plek van de T10 fitting. Dus moet je de bedrading hier aan solderen.

Deze fitting is net zo groot dus dat moet in te klemmen zijn in de komlampunit op de plek waar eerst de (rubberen) T10 fitting zat.

Stel mij niet verantwoordelijk als het te heet wordt.... O-)

Succes

hehehe thnx in iedergeval *O*

ik ga morge wel naar stevab (electronica zaak) want conrad is helemaal van de pot gerukt.. 7 euro verzendkosten voor die mini dinge :X en dan nog es 8 euro toeslag omdat de bestel waarde te laag is |(

ik zou dan van alles 3 kope (1 reserve setje) dan komt t uit op 16 euro ex verzend en ex toeslag :X

@Impulse, thank ik ben er ook heel blij me en dat maar voor 250 euries.

@Silvershadow, gaaf idee om daar de knippers in te maken. Ben benieuwd naar het resultaat.

hehehe thnx in iedergeval *O*

ik ga morge wel naar stevab (electronica zaak) want conrad is helemaal van de pot gerukt.. 7 euro verzendkosten voor die mini dinge :X en dan nog es 8 euro toeslag omdat de bestel waarde te laag is |(

ik zou dan van alles 3 kope (1 reserve setje) dan komt t uit op 16 euro ex verzend en ex toeslag :X
Ik heb ook niet gezegd dat je het bij Conrad moet kopen. Ik gebruik de Conrad online-winkel eigenlijk alleen als naslagwerk. Die verzendkosten en toeslag slaan inderdaad nergens op. (Vroeger hadden ze ook een winkel in Rotterdam, dat was wel makkelijk)

Al dit soort spul is bij de betere electronica zaak gewoon verkrijgbaar.

Ik heb ook niet gezegd dat je het bij Conrad moet kopen. Ik gebruik de Conrad online-winkel eigenlijk alleen als naslagwerk. Die verzendkosten en toeslag slaan inderdaad nergens op. (Vroeger hadden ze ook een winkel in Rotterdam, dat was wel makkelijk)

Al dit soort spul is bij de betere electronica zaak gewoon verkrijgbaar.

je hebt t ook niet gezegd, maar zij hadden t al en ik was toch al op de website aan t neuze. dus dan slaat t gemak toe en wilde ik ze wel onlinebestelle :P

maar goed stevab is pas over 25 min open..dus moet nog ff w88 :+

Als ik me niet vergis hebben ze die lampjes bij de Brezan automaterialen winkels.

nope.. die lampjes zijn er maar in max 5W anders kunne ze hun warmte niet kwijt ofzo.

ik heb nu gewoon een klein 12V 20W halogeenlampje in die fitting gepropt en dat werkt *O*

ik zal later vandaag wel wat pics posten met commentaar..soort van mini-how-to :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan