ScubaRider
MF veteraan
[edit]schopje om de database te helpen[/edit]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
voor dat model zien ze er nog wel redelijk uit!Ik heb op mijn vorige motor ook een verhoogd ruitje gehad, is wel een stuk fijner met de wind maar het ziet niet uit. Ik ga toch voor de looks dus geen hoog ruitje meer en niet te veel autobaan rijden.
(Afbeelding)
(Afbeelding)
horror foto's
ok ik ben ten einde raad..
alvast bedankt
Ik kan je nie helpen, maar je mag wel even bij me uit komen huilen hoor...
Ik heb op mijn vorige motor ook een verhoogd ruitje gehad, is wel een stuk fijner met de wind maar het ziet niet uit. Ik ga toch voor de looks dus geen hoog ruitje meer en niet te veel autobaan rijden.
(Afbeelding)
op de 2002-2003 model fazer 600 zitten aan de zijkant van de koplampen de stadslichten.
nu zitten daar 12V 5W lampjes in. ik wil daar nu graag 21V 10W lampjes in hebbe maar ik kan ze echt nergens vinden. ik heb de halfords al geprobeerd en de lokale electronica zaken. enige wat ze hebbe is 5W en de 15W alleen de 15W zijn meteen een slag groter en kunnen ze dus niet door de opening heen
aargh! kan iemand me please helpe aan de 10W versie!! die hetzelfde formaat heeft als de originele stadslichten!
alvast bedankt
knipperlicht ombouwWaarom wil je er eigenlijk 10W in?
Thnx voor t antwoord.. scheelt mij weer zoeke morge.. fuck
nou dat wordt dan toch maar uitboren dat gat en de originele knipperlichten erdoorheen steken.
Nee deze komt in de plek van de T10 fitting. Dus moet je de bedrading hier aan solderen.die fitting past op de originele fitting?? dus de T10 fitting? of moet ik de originele fitting uitelkaar hale??
Ik heb ook niet gezegd dat je het bij Conrad moet kopen. Ik gebruik de Conrad online-winkel eigenlijk alleen als naslagwerk. Die verzendkosten en toeslag slaan inderdaad nergens op. (Vroeger hadden ze ook een winkel in Rotterdam, dat was wel makkelijk)hehehe thnx in iedergeval
ik ga morge wel naar stevab (electronica zaak) want conrad is helemaal van de pot gerukt.. 7 euro verzendkosten voor die mini dinge en dan nog es 8 euro toeslag omdat de bestel waarde te laag is
ik zou dan van alles 3 kope (1 reserve setje) dan komt t uit op 16 euro ex verzend en ex toeslag
Ik heb ook niet gezegd dat je het bij Conrad moet kopen. Ik gebruik de Conrad online-winkel eigenlijk alleen als naslagwerk. Die verzendkosten en toeslag slaan inderdaad nergens op. (Vroeger hadden ze ook een winkel in Rotterdam, dat was wel makkelijk)
Al dit soort spul is bij de betere electronica zaak gewoon verkrijgbaar.
op de 2002-2003 model fazer 600 zitten aan de zijkant van de koplampen de stadslichten.
nu zitten daar 12V 5W lampjes in. ik wil daar nu graag 21V 10W lampjes in hebbe maar ik kan ze echt nergens vinden. ik heb de halfords al geprobeerd en de lokale electronica zaken. enige wat ze hebbe is 5W en de 15W alleen de 15W zijn meteen een slag groter en kunnen ze dus niet door de opening heen
aargh! kan iemand me please helpe aan de 10W versie!! die hetzelfde formaat heeft als de originele stadslichten!
alvast bedankt