FAZER rijders.... vertel het hier deel 2

Wat rijd je liever?

• Honda

Stemmen: 0 0,0%
  • Yamaha Fazer

Stemmen: 8 47,1%
  • Harley

• Suzuki

• BMW

Stemmen: 8 47,1%
  • :+

Stemmen: 1 5,9%

• Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag mijn FZ6 laten afstellen op de dyno.
Nu met K&N filter, Bos einddemper en een PCIII USB

Vandaag voor de 2e keer getankt.
Ben van 1 op 16,5 naar 1 op 18,5 gegeaan met een "iets" pittigere rijstijl
Haal de investering er nooit uit _O- , maar hij rijdt wel een stuk fijner. :]

BMW GS is de ultieme bochtenpikker. In een Belgisch magazine hebben ze eens een 10tal motoren tegen mekaar getest en de enige vrouw in het gezelschap reed met de GS en gaf alle andere rijders op elke test waar behendigheid en dergelijke bij kwam kijken het nakijken. Is gewoon een steengoeie motor. Alleen betaal je dat ook wel...

:^

Collega heeft er ook 1
Maakt op dijkjes Supersports het leven zuur.
De meeste hebben geen idee wat ze overkomt :X

idd om op de openbare weg de supersports het nakijken te geven is de GS ideaal. Dan héb je een motor met een superdikke achterband en exotische pk gewichtsverhouding: de BMW trekt zich daar niks aan.

Alle mensen die ik ken die een supersport hadden schakelen 1 voor 1 over naar GS, ducati multistrada, fazer1000 en zelfs afric twin. Ze amuseren zich veel meer en gaan stukken vlugger zolang het op de openbare weg blijft natuurlijk

Alle mensen die ik ken die een supersport hadden schakelen 1 voor 1 over naar GS, ducati multistrada, fazer1000 en zelfs afric twin. Ze amuseren zich veel meer en gaan stukken vlugger zolang het op de openbare weg blijft natuurlijk

Of ze doen echt gek en kopen een KTM supermoto O-)

en voor mij zijn dat 2 droommotoren ;(
dan zal er wel iets flink mis zijn met me 18 jaar :P

impulsaankoopje?

mxtr die het nog steeds niet echt kan bevatten dat ik de BMW GS (met passagier) niet echt losgereden kreeg gisteren samen met biking...... :X zo langzaam waren we nu toch niet onderweg O-) . Zeker wraak voor de bmw van Texan.

Ik denk dat we hem los hadden kunnen rijden. Maar het was toch al vrij druk op de weg en om dan risico's te gaan nemen. Kom, kom mxtr je had toch nog wel wat over gisteren? }) }) :+

Hoi hoi..

Ik mis een beetje de berichten (en foto's) van de meeting van gisteren?
Niet doorgegaan? Andere topic?

grtx Willem

Ik denk dat we hem los hadden kunnen rijden. Maar het was toch al vrij druk op de weg en om dan risico's te gaan nemen. Kom, kom mxtr je had toch nog wel wat over gisteren? }) }) :+
Ja dat wel, er reed elke keer een FZ6 in de weg }) , maar hij reed wel met 2 personen.....of die bijrijder daar zo blij mee was?

Hallo iedereen!

ik kom even gedag zeggen want ik ben sinds een maand ook een fazer rijder :W *O*
Jammer dat ik er nog niet echt van heb kunnen genieten want ik heb 3 weken geleden mijn duim verbrijzeld :(

20 april mag het gips er misschien af dus ik hoop dat ik snel weer kan :]

nog even een foto van mij en het beestje

fazer%20en%20ik.jpg

Hallo iedereen!

ik kom even gedag zeggen want ik ben sinds een maand ook een fazer rijder :W *O*
Jammer dat ik er nog niet echt van heb kunnen genieten want ik heb 3 weken geleden mijn duim verbrijzeld :(

(Afbeelding)

WElcome to tha club!! *O*

volgende keer wel ff je motor schoonmake als er een foto wordt gemaakt he :+

Ok dit is al eens eerder besproken volgens mij, maar iig, mijn benzinemeter begint steeds eerder aan te geven dat de tank leeg is... nu al bij 280km terwijl ik eerder pas bij 380 moest gaan tanken... wat is er aan de hand en wie heeft dit eerder gehad?

Fazer uit april 2002

Wat kan ik doen? B|

Hoeveel liter gaat er in als je gaat tanken? Verbruikt ie echt zoveel meer benzine of ligt het probleem bij de meter?

Hey Sjakov welkom, shit van je duim. Mooie motor maar wel poetsen idd ;)

Ok dit is al eens eerder besproken volgens mij, maar iig, mijn benzinemeter begint steeds eerder aan te geven dat de tank leeg is... nu al bij 280km terwijl ik eerder pas bij 380 moest gaan tanken... wat is er aan de hand en wie heeft dit eerder gehad?

Fazer uit april 2002

Wat kan ik doen? B|

volgens mij wordt t steeds mooier weer en begin je gewend te raken aan hoge snelheden..en dus ook hoger benzine verbruik :9

ok nu ff serieus... ik zou t niet weten :? ik vind 280 km best weinig...hoeveel liter gooi je dan in je tank??

Hallo iedereen!

(Afbeelding)
dit meen je niet :P

zelfde motor, zelfde kleur, ook 25 KW en bijna net zo vies :P

je hebt gewoon mijn motor daar staan })

veel rijplezier ;)

volgens mij wordt t steeds mooier weer en begin je gewend te raken aan hoge snelheden..en dus ook hoger benzine verbruik :9

ok nu ff serieus... ik zou t niet weten :? ik vind 280 km best weinig...hoeveel liter gooi je dan in je tank??

No offence maar ik blaas niet bij elk stoplicht weg en bij mij ging hij steeds bij 220 km al op zn reserve. Nou heb ik t nieuwe type fazer, dus dat zullen wel zuiperts zijn....

(met mijn CB reed ik altijd strak 400 km op een tank).

Dit weekend met dat mooie ritje ging ie pas bij 300 km op zn reserve, terwijl we toch best redelijk vaart hielden op de snelweg, toch?)

Hallo iedereen!

(Afbeelding)

Leuke foto van beiden!!!! Welkom!
:] })

Silvershadow en ik halen toch minimaal 350 km met een tank en wij hebben beiden een open demper en zijn niet vies van gas geven })

Hey Sjakov welkom, shit van je duim. Mooie motor maar wel poetsen idd ;)

als mijn duim uit het gips is zal ik dat als eerste doen :Y

bedankt voor de verwelkoming allemaal! :W
Op de foto ziet jou fazer er wel een stuk schoner uit Keen *D
(iemand enig idee want een nieuwe topkuip voor zo'n fazer als de mijne kost??)

wil je em nieuw of 2e hands??

nieuw zal rond de 250-300 euro ligge (zonder stickers enzo dus gewoon KAAL)
2e hands ligt t eraan hoeveel schade hij heeft.. dus tussen de 50 en 150 euro.

www.2ehandsonderdelen.nl <-- zoek daar maar es

Op marktplaats staan er een paar voor het 2002/2003 model en die zitten rond de 75 euro. Van jou model zie ik er geen staan, maar ben je onderuit gegaan met de motor vandaar die duim of wat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan