YepZaagmolenstraat toch? Ik ging daar heen om mijn kreidler cilinder te laten honen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
YepZaagmolenstraat toch? Ik ging daar heen om mijn kreidler cilinder te laten honen.
toen was ik al 20 jaar weg uit die omgeving.Die in Capelle zat er in ieder geval al in 1998.
Niet bij Philipsen aan de Kruiskade?Zaagmolenstraat toch? Ik ging daar heen om mijn kreidler cilinder te laten honen.
Serieus??En dan hadden we vroeger ook nog het Motorpaleis in Rotterdam op de Mariniersweg.
Als ik met mijn moeder naar de stad ging dan moest dat altijd via Motorpaleis want als kleuter wilde ik daar eerst naar binnen,denk dat ik 4 of 5 jaar oud was,55 jaar geleden
Bekijk bijlage 1978937
Vlgs mij Zijn ze toen naar Apeldoorn gegaan of net andersom?Hee, leuk om dit tegen te komen, daar ben ik destijds namelijk ook geweest. Inderdaad, een kolossale zaak, en ook nog eens bij ons in de buurt (het oosten), optredens van Massada. Ik weet nog dat ik op die Open Dag dacht “die zal hier wel niet zo lang blijven zitten”, maar omdat ik net van HD overgestapt was naar een ander merk ben ik er niet meer geweest, totdat ik er een paar jaar later toevallig langs reed en zag dat de zaak weg was. Weet niet hoe dat destijds gelopen is.
65 en rij nu 46 jaar motor.Leuke verhalen maar ik ga mij toch ergens afvragen hoe oud zijn jullie nu allemaal ............de jongste ergens inde 60tig
Een maat van mij liet daar zijn racers afstellen en repareren.Aart woont er nog wel, maar is met pensioen nu. Doet echter nog wel wat werk voor mensen. Ik ben er ook veel geweest, daar onder aan de dijk.
aardige, en kundige man!
Norton.In de Gouvernestraat, aan de kant van de Nieuwe Binnenweg zat ook nog een kleine motorzaak die deed in Engelse fietsen. Cynische oudere man die Jap Crap he-le-maal nix vond. Ik reed toen een Z750 B tweecilinder. Hij begon iedere keer te zaniken dat ik een Commando moest kopen. Veel beter. Ben de naam kwijt. Midden jaren 80, ongeveer
Van Safe Motors Veenendaal racete een monteur in de SS 600 en best goed gezien het niveau destijds, met o.a Johnny Verwijst e.d .Ja, maar inmiddels ook uit de oude doos.
Aan rijdende coureurs uit mijn jeugd die nog werken ken ik zelf zo even snel alleen nog Arie Molenaar, Ruud Frederiks en Mile Pajic.
En ik kom er bij twee nog regelmatig.
Gun ze hun pensioen, maar laat dan toch een traantje.
Oude helden inmiddels.
Ben nu bijna 61, mijn stelling is dat vroeger niet alles beter was, toch?65 en rij nu 46 jaar motor.
Maar vroegerrrr was echt alles beter.
Evert soms ?Die nu al jaren bij Moto Fit werkt als Ducati monteur veelal.Van Safe Motors Veenendaal racete een monteur in de SS 600 en best goed gezien het niveau destijds, met o.a Johnny Verwijst e.d .
Voor mij veel dingen wel op motor gebied maar dan kunnen we beter het Vroeger was alles beter topic beginnen misschien?.Ben nu bijna 61, mijn stelling is dat vroeger niet alles beter was, toch?
Och het is toch maar fijn dat al die ronkende, knetterende, olie lekkende, rauw lopende en met klapperende distributie kettingen ouwe rotzooi zo langzamerhand vervangen wordt door elektrische voertuigen?Ben nu bijna 61, mijn stelling is dat vroeger niet alles beter was, toch?
Doen!Voor mij veel dingen wel op motor gebied maar dan kunnen we beter het Vroeger was alles beter topic beginnen misschien?.
Nee Evert had een Ducati die zo verbouwd was dat je er een boek over kon schrijven en vlgs mij ook nooit klaar was.Evert soms ?Die nu al jaren bij Moto Fit werkt als Ducati monteur veelal.
Zal dat eens vragen aan hem als ik er weer ben.
Henk en Hans werkten ook bij Safe Veenendaal en zijn erna samen Moto Fit begonnen.
Hans is nu gestopt en de zoon van Henk werkt er ook inmiddels.
Dat is in de winter heel MF alVoor mij veel dingen wel op motor gebied maar dan kunnen we beter het Vroeger was alles beter topic beginnen misschien?.
Koffie met soya melk en vegetarische frikandellen bedoeld je, dat met pinda vrije pindasaus.Och het is toch maar fijn dat al die ronkende, knetterende, olie lekkende, rauw lopende en met klapperende distributie kettingen ouwe rotzooi zo langzamerhand vervangen wordt door elektrische voertuigen?
Alleen wordt het koffie drinken en frikandellen eten verplaatst naar de oplaad punten
Dat doet Evert nog steeds vlgs mij Ducati verbouwen ectNee Evert had een Ducati die zo verbouwd was dat je er een boek over kon schrijven en vlgs mij ook nooit klaar was.
Zijn naam weet ik niet meer, maar een rustige aardige man die totaal ontketende op zijn fzr 600.
Dat was een paar jaar voor de introductie vd zx6r die de zzr600 opvolgde. Die liep gelijk uit het krat al sneller dan de rest alleen bij het opvoeren gaven de kleppen al gauw de geest.
Hoe en waarom weet ik allemaal niet meer, je kon mij toen al van alles wijsmaken
Die deed meer met Zundapp. Die hadden allemaal het zelfde frame nummerNiet bij Philipsen aan de Kruiskade?
Onderwerp 'Vroegerrr was alles Beterrrt' Vroegerrr was alles BeterrrtDoen!
Kan best.Koffie met soya melk en vegetarische frikandellen bedoeld je, dat met pinda vrije pindasaus.
Als dat de toekomst is ben ik ook van mening dat vroeger alles beter was.
Arie Molenaar ook.Misschien overbodig te vermelden, maar cees van dongen is een aantal jaren geleden overleden.
Cees Bouwhuis van Roadrunner motoren Rheden ookArie Molenaar ook.