Er was eens: SAFE Motors Rotterdam

Ik ben bij mij in de zaak per jaar tussen de 900 en 1500 Euro kwijt geweest aan kantinekosten volgens mijn boekhouder. Het merendeel daarvan zit in de koffiemachine.....
Kan je nagaan hoeveel de grotere motorzaken daar aan kwijt zijn.
 
Met de open dag zag ik de baas sjouwen met de koffieketel dus ik denk dat hij wel weet hoeveel koffie er op gaat
Denk dat de koffie zijn geld ook wel op brengt
Hij kwam zelf ook tappen in de koffiehoek.
En dan die blik :? zijn die gasten er nog. :? _O-
Of dan liep die weer achter ons toevallig de trap op.
Trok eerder die ochtend stilzwijgend een lot uit mijn handen terwijl ik even naar buiten liep. 8)7
Ga maar praten. :')
 
Bij Motor Houtrust is de koffie héél duur, maar je krijgt er wel gratis een GS bij.
Ik heb daar ook wat bakjes op zonder aankoop. :+
Van Harten zou mijn voorkeur hebben, maar die zitten wel erg ver (drie keer geweest in een jaar).
Mooie automaat :+ en de service is top (en het arbeidsloon).
Maar kicken je niet weg zoals andere dealers bij pech.
 
Safe Rotterdam is nooit een geweldige motorzaak geweest, maar wel gezellig in het weekend op het plein met
collega motorrijders. Later toen Safe verkocht werd aan een investeerder werd het doel uitbreiden en werd het nog
veel commerciëler. De persoon die daar het geld inpompte had verder niks met motoren. Toen het flink geld verdienen
toch tegenviel werd het geld er weer zoveel mogelijk uitgehaald, en plofte de boel. Er is door anderen nog geprobeerd
een doorstart te maken maar dat werd geen succes zonder het grote geld.
Uiteindelijk waren de klanten de dupe van het gerommel, en die investeerder leeft er nog steeds lekker van in Monaco.
 
De jaar markt was helemaal een leuk uitje toen.
Ja, altijd spectaculair incl de vechtpartijen voor de koopjes, en'' stoere'' motorrijders die wheelies maakte en vervolgens de motor in een
uit de parkeerplaats rijdende auto boorde, of uit de bocht vlogen richting Safe.
;)
 
En dan bij mij vroeger in de buurt,5 min lopen Cees van Dongen.
Liet wel eens wat onderhoud doen aan mijn GS550 maar voor de humor moest je daar niet zijn.
Cees was soms echt een pleurissacherijn maar je kon wel zaken doen met hem.
Ik heb er 2 motoren gekocht en later bij zijn zoon William nog 1.
 
Safe Rotterdam is nooit een geweldige motorzaak geweest, maar wel gezellig in het weekend op het plein met
collega motorrijders. Later toen Safe verkocht werd aan een investeerder werd het doel uitbreiden en werd het nog
veel commerciëler. De persoon die daar het geld inpompte had verder niks met motoren. Toen het flink geld verdienen
toch tegenviel werd het geld er weer zoveel mogelijk uitgehaald, en plofte de boel. Er is door anderen nog geprobeerd
een doorstart te maken maar dat werd geen succes zonder het grote geld.
Uiteindelijk waren de klanten de dupe van het gerommel, en die investeerder leeft er nog steeds lekker van in Monaco.
maar elke week in MOTOR en moto73 een paginagrote advertentie
Op een gegeven moment hadden ze een spectaculaire aanbieding van VF750 interceptor en de 1000 interceptor..
Maar kreeg ook een schijtbedrag terug voor mijn Z650...maar niet gedaan
 
Bij de volgende beurt ga je die betalen ( plus nog een paar hamburgers die niet klanten hebben op gegeten )
_O-

Mijn oude werkgever in de metaal hield wel een mapje bij van tegoeden die hij bij een reparatie er bij ging tellen.
Een klant iets geven is noteren in het zwarte boek. _O-
 
Heb er alle vertrouwen in dat het goed komt….de 30k beurt….. _O-
Ja, nee, het gaat mij om de hamburgers, sates met pindasaus en een natje. ;)

Wel lekker kleppen stellen die 30k beurt en een nieuwe ketting. :?
Snel verkopen die Beemer. :o
 
Ja, nee, het gaat mij om de hamburgers, sates met pindasaus en een natje. ;)

Wel lekker kleppen stellen die 30k beurt en een nieuwe ketting. :?
Snel verkopen die Beemer. :o
Ach zo, stond op hun site mbt proefrijden op de NineT’s…..dat explosiever ontbrak eraan na de conclusie van de proefrit , verder wel een lekkere tourmotor….. ;)

Voorkapje er laatst afgehaald en de tandwiel zag er wel goed uit, evenals de ketting. Vorige eigenaar heeft hem goed onderhouden, verder laat ik het over aan de dealer…

En verkopen, neuh….ik heb dat ding maar net….._O-
 
Voorkapje er laatst afgehaald en de tandwiel zag er wel goed uit, evenals de ketting. Vorige eigenaar heeft hem goed onderhouden, verder laat ik het over aan de dealer…
Het staat in het boekje wanneer ze die ongezien vervangen bij een dealer.
32k.. volgens mij.
Dus dan is die ook meestal ongevraagd vervangen.
Veiligheidsding. Officieel.
 
Laatst bewerkt:
Je kijkt in de ogen van de verkoper die je (klein-)zoon had kunnen zijn en leest daarin: "Ouwe lul, ouwe motor, oud leren jack. Daar gaan we nix aan verdienen." _O-
Ik ben wel eens een keer bij Kroymans geweest (Ferrari) maar daar hebben de verkoper volgens mij met de paplepel ingegoten gekregen “ook al ziet de klant eruit als een zwerver die drie maanden niet gewassen is dan kan het evengoed nog een multi-miljonair zijn”. Kortom, je werd er met alle egards behandeld, wie of wat je ook was, want je weet maar nooit .......
 
Cees was soms echt een pleurissacherijn maar je kon wel zaken doen met hem.
Ik heb er 2 motoren gekocht en later bij zijn zoon William nog 1.
Hoe heette zijn shop ook al weer joh???
Kom er gewoon niet op. Iets met Ultimate ofzo?!?!

Daar ooit nog eens voor een schijtprijs zelf mee gebrachte banden onder laten leggen.
Personeel van hem had toen een prijsje door gegeven voor het omleggen van de banden,
Was William totaal niet blij mee:+

Die zat ergens in een woonwijk bij de Lusthofstraat..

Vader Cees kan ik alleen bij naam, en waar hij zat op de Zwaanshals?
Verder nooit geweest
 
Ik ben wel eens een keer bij Kroymans geweest (Ferrari) maar daar hebben de verkoper volgens mij met de paplepel ingegoten gekregen “ook al ziet de klant eruit als een zwerver die drie maanden niet gewassen is dan kan het evengoed nog een multi-miljonair zijn”. Kortom, je werd er met alle egards behandeld, wie of wat je ook was, want je weet maar nooit .......
Ik heb 4 jaar voor Frits Kroymans gewerkt.
En ja, dat was inderdaad (een onderdeel van) de bedrijfsfilosofie. Mogelijk ook omdat Frits er soms zelf als een zwerver uit zag.... :+
 
Ik heb 4 jaar voor Frits Kroymans gewerkt.
En ja, dat was inderdaad (een onderdeel van) de bedrijfsfilosofie. Mogelijk ook omdat Frits er soms zelf als een zwerver uit zag.... :+
De miljonair of bemiddelde man in oude kleren, ribbroeken, etc wel vaker gehoord. :Y
 
Hoe heette zijn shop ook al weer joh???
Kom er gewoon niet op. Iets met Ultimate ofzo?!?!

Daar ooit nog eens voor een schijtprijs zelf mee gebrachte banden onder laten leggen.
Personeel van hem had toen een prijsje door gegeven voor het omleggen van de banden,
Was William totaal niet blij mee:+

Die zat ergens in een woonwijk bij de Lusthofstraat..

Vader Cees kan ik alleen bij naam, en waar hij zat op de Zwaanshals?
Verder nooit geweest
Ultimate motors zat in kralingen.
En cees zat in de zaagmolenstraat inderdaad
 
Terug
Bovenaan Onderaan