Die linksom naar Heinenoord vond ik wel een mooie.Vooral de bocht, komende uit de richting van Safe en dan richting het zuiden naar de Heinenoordtunnel (in de oude situatie) was een smerige.
Mijn GS550 kocht ik pas rond 2005 voor €175,00.59
In 84 een Suzuki GS550 bij Willy van Gent gekocht (ja,die was er ook nog) en ingeruild bij Safe in 86 voor een nieuwe Yamaha FZ750.
Ik praat geen onzin dat was echt de mooiste gaafste tijd ever.1988 op mijn nieuwe GSXR tuurlijk bij Safe vandaan,dit deden we dus als we bij Safe waren.
Alle op en afritten pakken rond de Heinenoord tunnel en Barendrecht,dan weer naar Safe en dan alles nog een keer en voor sluit weer naar Safe.
Bekijk bijlage 1977948
Het was ook spannend elk jaar,wat voor supersport komt er nu weer uit en natuurlijk de specials voor de superbikes waarvan ik die RR had.Ik praat geen onzin dat was echt de mooiste gaafste tijd ever.
Gisteren op bezoek bij een kennis in Amsterdam met de auto natuurlijk moet er niet aan denken om met een motor dit te doen wat een idioten in het verkeer en mega druk.Als ik ga rijden met de brommer om mij scherp te houden is het de Zondagavond(rustigste tijd binnendoor) puur omdat je dan nog redelijk kan sturen.
Heb ook 2 Suzuki’s daar bij de Heinenoord in de vangrail gedouwd,die RR in ‘90 en een SRAD in ‘97.Ben op weg naar Safe mijn XJ 650 nog eens in een greppel gereden na een gemiste bocht - voorvork krom. Was al lang blij dat er geen tegenligger aan kwam.. Kon nog net naar Safe doorrijden en de Yamaha achterlaten voor reparatie en daar mijn pa bellen met de vraag om me op te halen..
En ik die €10.000 aan mijn BMW vorig jaar zelf betalen.Heb ook 2 Suzuki’s daar bij de Heinenoord in de vangrail gedouwd,die RR in ‘90 en een SRAD in ‘97.
Die RR had 26.000 gulden schade dus over en uit.
Die SRAD had 3.000 gulden schade maar Safe heeft het voor mij afgerond door hem zelf nog een beetje te mishandelen in de werkplaats met een straatsteen want die R1 kwam eraan dus totall los.
Was ik bij, toen ze net klaar waren kwam de schade expert binnen
Willy van Gent?!?59
In 84 een Suzuki GS550 bij Willy van Gent gekocht (ja,die was er ook nog) en ingeruild bij Safe in 86 voor een nieuwe Yamaha FZ750.
Eind jaren 70 welvolgens mij verkochten ze ook de benelli zescylinders?
Tinstraat in de Alexanderpolder,ook op de Bergweg gezeten.Willy van Gent?!?
Zat toch in de Zwaanhals in 010 (Oude Noorden)?
Mijn eerste nieuwe GS500 Slingshot kwam in '95 bij Safe vandaan..
En nee, nog lang niet in de buurt van de 60.
Wel dichtbij de 48 iig.
Krijg nu het idee dat ik dan de jongste ben hier
Droog je tranen ventje.Krijg nu het idee dat ik dan de jongste ben hier
Wij zitten er middenin op deze leeftijd,zijn tijd komt nog.Droog je tranen ventje.
Wij houden je hand wel vast als je bang bent in deze bittere tijden.
Wees niet bang voor het donker.
De leuke tijden van nieuwe knieën en heupen?Wij zitten er middenin op deze leeftijd,zijn tijd komt nog.
Je was ''een goeie klant'' voor Safe dus.Heb ook 2 Suzuki’s daar bij de Heinenoord in de vangrail gedouwd,die RR in ‘90 en een SRAD in ‘97.
Die RR had 26.000 gulden schade dus over en uit.
Die SRAD had 3.000 gulden schade maar Safe heeft het voor mij afgerond door hem zelf nog een beetje te mishandelen in de werkplaats met een straatsteen want die R1 kwam eraan dus totall los.
Was ik bij, toen ze net klaar waren kwam de schade expert binnen
Klopt en volgens mij op de Mariniersweg ook een filiaal waar o.a. Fantic Enduro’s verkocht werden. Ik heb in de tussenuurtjes op school daar al die crossers “gepast”. We spreken dan over midden jaren ‘70.Willy van Gent?!?
Zat toch in de Zwaanhals in 010 (Oude Noorden)?
Op de Mariniersweg zat ook Motorcity.Klopt en volgens mij op de Mariniersweg ook een filiaal waar o.a. Fantic Enduro’s verkocht werden. Ik heb in de tussenuurtjes op school daar al die crossers “gepast”. We spreken dan over midden jaren ‘70.
Ik ging dus op mijn bij Safe gekochte nieuwe Jawa 640 naar de jaarmarkt en was er van overtuigd dat ik wel eens tot de snelste openbare weg gebruikers kon behoren.Je was ''een goeie klant'' voor Safe dus.Maar ik heb er meerdere gezien die de bocht naar Safe ietwat te enthousiast hadden genomen,
dus je was niet de enigste.
En nog steeds toch?Links en rechts vlogen ze voorbij alsof ik stilstond.
Het is nog goedgekomen.En nog steeds toch?
Wel met een echte sticker nog erop hoop ik?Heb hier nog een kevlar spijkerjas en winterhandschoenen uit de faillissement. Had ook nog een gereedschapskar uit de werkplaats, moest mijn zusje bellen om hem op te komen halen met de auto, had zelf geen autorijbewijs.
Stonden hier en daar wat strepen met tape op vangrail geplakt ter herinnering.Je was ''een goeie klant'' voor Safe dus.Maar ik heb er meerdere gezien die de bocht naar Safe ietwat te enthousiast hadden genomen,
dus je was niet de enigste.