Eggrun 2009

Check

Rojo, ik wil de OP wel bijwerken, dan moet die wel op mijn naam staan.
Als je dat goed vindt, dan vraag ik de webmeester voor verandering.
 
Laatst bewerkt:
Heb mezelf net ingeschreven,

Stond al op de lijst. Maar ben wel een beetje alleen :( vanuit veghel

Blue?
kan je erachter zetten dat ik nog wat vrienden zoek :P ;)
 
Heb mezelf net ingeschreven,

Stond al op de lijst. Maar ben wel een beetje alleen :( vanuit veghel

Blue?
kan je erachter zetten dat ik nog wat vrienden zoek :P ;)

Ik hou alleen hier t lijstje bij, jammer dat niet in OP kan. Maar iedereen moet zelf inschrijven bij EggRun. Tegen die tijd als de ziekenhuizen al bekend zijn kan je een voorkeur opgeven, zo niet gewoon staan bij de borden. Vol is vol.
 
Ik hou alleen hier t lijstje bij, jammer dat niet in OP kan. Maar iedereen moet zelf inschrijven bij EggRun. Tegen die tijd als de ziekenhuizen al bekend zijn kan je een voorkeur opgeven, zo niet gewoon staan bij de borden. Vol is vol.


Dat snap ik wel.

Maar sta zo zielig alleen hier op MF in het lijstje ;).
Daar zal het idd wel wat drukker zijn.
 
Maat van me ook over kunnen halen om mee te gaan Barry zal ook gaan vertrekken van Veghel alleen heeft hier heen account.
 
Lijkt me heel leuk, 11 april ga ik proberen vrij te houden en ga me aanmelden (wat is uiterste inschrijfdatum?). Moet ik nog wel een paas-pak oid opsnorren of is dat niet verplicht??
Is het nou de bedoeling dat er alleen ziekenhuizen in Amsterdam e.o. worden bezocht of gebeurt dat rond/bij de startplaatsen ? En Den Haag ligt net tussen Amsterdam en Breda in, wat is leuker als startplaats (ik bedoel, ik moet er zelf ook wat plezier aan beleven natuurlijk :] ?

ik zie het al op de site: vanuit elke startplaats wordt er een aantal ziekenhuizen in die regio bezocht: voor mij wordt het dus A'dam.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Gio6,
Vanuit Amsterdam wordt Noord-enZuid Holland, Utrecht, Flevoland etc bediend. Maar niet alle ziekenhuizen doen mee. Na januari 2009 wordt er meer duidelijk dus volg de Eggrun site en dit Forum. Bedankt voor je aanmelding maar die moet je wel via het inschrijfformulier op de site doen.
mvg
Roland
Org. Eggrun Amsterdam
 
Ik hoop dat het WKZ in Utrecht erbij zit... met een beetje 'geluk' ligt daar rond die tijd het dochtertje van mijn beste vriendin. Dan zou ik zoooo graag bij haar langs willen he :)
 
Laatst bewerkt:
Hallo Gio6,
Vanuit Amsterdam wordt Noord-enZuid Holland, Utrecht, Flevoland etc bediend. Maar niet alle ziekenhuizen doen mee. Na januari 2009 wordt er meer duidelijk dus volg de Eggrun site en dit Forum. Bedankt voor je aanmelding maar die moet je wel via het inschrijfformulier op de site doen.
mvg
Roland
Org. Eggrun Amsterdam
ga ik zeker doen, maar tot wanneer kan je je uiterlijk inschrijven?
 
Flyer of poster, mail me first then I mail you the right format. :}



full
 
Hallo Eggrunners,

Als jullie instellingen weten waar zieke kids of hulpbehoevende kids verpleegd worden wil de organisatie dat graag weten. We zijn aan het kijken of we ook andere plaatsen dan ziekenhuizen kunnen bezoeken. Graag jullie reactie naar het secretariaat in Roden.
mvg
Roland
 
Hopelijk zit het WLZ er ook weer bij *O*
Ik werk er zelf, dus het lijkt me toch wel erg leuk. Enig idee wanneer het bekend wordt? Als het WLZ er namelijk ook bij zit, kan ik daar ook wel een affiche ophangen! :)


Oh en Jarl (Keen) gaat misschien ook mee naar A'dam als hij er zin in heeft :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan