EggRun 2011, 7e editie

Beste allemaal,

Er zijn voor dit jaar nog 2 marktkramen beschikbaar op de Arena Blvd tijdens het evenement, dus als jullie nog iets willen verkopen is dit een uitgelezen kans!
Natuurlijk ook als jullie iemand weten die op deze manier enkele honderden motorrijders kan benaderen *O*

Stuur maar een mail of pb als je interesse hebt!
 
Het duurt nog wel ruim een maand voor het zover is maar ik zie nog niet zoveel aanmeldingen . Ik ben vast niet de enige in Roden maar heb het idee dat er vorig jaar om deze tijd meer mensen zich al hadden aangemeld . Hoop dat het weer net zo gezellig word als vorig jaar en het jaar daarvoor...........
 
Er word druk druk druk geflyerd
En er is veel positieve feedback/respons
Hoe meer hoe beter; dus zeg't voort zeg't voort!
 
Laatst bewerkt:
Hij staat in de agenda, binnenkort motor eens een beurtje geven en dan inschrijven
 
heb de rit al eens mee gemaakt toen achter op (tja geen rijbewijs he ) ma rij hem nu zelf zamen met mijn vader(gl1500se) die weer voor rijder is en de motor club waar hij lid van is op stap punt is roden en van af daar zien we wel :] :] :]
 
Heeft/weet iemand nog een verlengkabel van plm.50mtr die hij/zij de betreffende zaterdag (16-4) kan missen? We zoeken voor de Eggrun nog een paar verlengkabels voor die dag op de ArenaBlvd
 
Het duurt nog wel ruim een maand voor het zover is maar ik zie nog niet zoveel aanmeldingen . Ik ben vast niet de enige in Roden maar heb het idee dat er vorig jaar om deze tijd meer mensen zich al hadden aangemeld . Hoop dat het weer net zo gezellig word als vorig jaar en het jaar daarvoor...........

denk dat iedereen het weer nog een beetje aan het afwachten is... btw ik vertrek ook vanaf roden...
 
Wij willen ook wel meerijden van uit Roden (wij zijn 3 motoren)
waarvandaan en de tijd :]

Meer informatie kunt U vinden op Recensies over Binaire Opties en Auxmoney
Ook word U verzocht zich daar onder't kopje "deelnameformulier" op te geven.
Dit is geheel vrijblijvend, dus mocht U verhinderd zijn of wegens bv slecht weer af willen zien van deelname, dan kunt U gewoon thuis blijven (bv).
Voor nu alvast een heeeeele fijne Eggrun 2011, en bedankt voor jullie deelname!

In Roden gaan we dit jaar weer verzamelen op het Jaarbeursterrein aan de Norgerweg, pal naast het centrum.
Er worden borden geplaatst die u de weg wijzen naar deze opstapplaats.
Ontvangst tussen 10uur/11.30uur.
 
Laatst bewerkt:
Wie weet wel van de partij, moet nog wat familieverplichtingen... O-)

not-too-fast-honey-honey-eggs-shop-trolley-cart-motorbike-mo-demotivational-poster-1243595247.jpg
 
weinig aanmeldingen nog. zit de organisatie op mf? als je in breda verzamelt ga je dan langs 1 ziekenhuis of het hele lijstje?
 
het word verdeeld in groepjes die 1 soms 2 ziekenhuizen aandoen.
 
Is nog niet bekend .
Maar zal niet erg veel zijn omdat we de 17e een landelijke rit in Elburg rijden van onze club en er zijn mensen die twee ritten in een weekend wat veel vinden. :Z :Z _O-


Voor degene die zich bij ons aan willen sluiten ik vertrek om 9.45 bij de Mac in Hoorn langs de A7.
Mijn maatje Hans S. vertrekt om 9.45 bij Ranzijn aan de Omval in alkmaar.
Wij verzamelen bij het Esso tankstation de watering op de A8 Zaandam ter hoogte van de Moskee
waar we tussen 10.15 en 10.30 richting Arena vertrekken.

Dus als er mensen uit omg.Hoorn en Alkmaar zijn die het leuk vinden om in een groep bij de Arena aan te komen sluit je dan bij ons aan.
 
Laatst bewerkt:
Houd er aub wel rekening mee dat men per persoon het terrein op mag, dus niet allemaal tegelijk!
En houd aub €10,- apart en binnen handbereik (broekzak oid) om zodoende de entree te verspoedigen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan