EggRun 2011, 7e editie

@ big-hendrik,

ik sluit me aan bij de esso in zaandam om met jullie naar de arena te rijden. :]

c y laters
 
Hallo! Ik doe dit jaar ook weer mee! Heb al eens eerder met BlueFazerin gereden.
Ik zag mezelf al op de foto staan bij een post van Ratz :+
Kom naar A'dam Arena.
Dit jaar op mijn nieuwe motor. Een Paasgele Hornet 8-)
 
Er is ook een verzamelpunt zaterdag om 10.15u bij de Mac Donalds langs de A6, afslag Almere Haven... voor wie van die kant komt.
 
Laatst bewerkt:
Is nog niet bekend .
Maar zal niet erg veel zijn omdat we de 17e een landelijke rit in Elburg rijden van onze club en er zijn mensen die twee ritten in een weekend wat veel vinden. :Z :Z _O-


Voor degene die zich bij ons aan willen sluiten ik vertrek om 9.45 bij de Mac in Hoorn langs de A7.
Mijn maatje Hans S. vertrekt om 9.45 bij Ranzijn aan de Omval in alkmaar.
Wij verzamelen bij het Esso tankstation de watering op de A8 Zaandam ter hoogte van de Moskee
waar we tussen 10.15 en 10.30 richting Arena vertrekken.

Dus als er mensen uit omg.Hoorn en Alkmaar zijn die het leuk vinden om in een groep bij de Arena aan te komen sluit je dan bij ons aan.

Hoi! Ik sluit me graag aan bij Ranzijn in Alkmaar!
Ben te herkennen aan een gele Hornet en een geel kuikenpak :+

Denk trouwens dat ik naar de Prinsenstichting in Purmerend ga.
Betreft een opvang voor mensen met een (verstandelijke) handicap. En ze hebben zaterdag een disco *O*
 
Laatst bewerkt:
@Kiwawa: leuk dat je weer 'boven water' bent.
Ook gefeliciteerd met je Hornet, lekker wenbaar he.

Helaas, moet ik dit keer weer laten afweten.
Ben afhankelijk van klusjesman met spoed geval.
Dus morgen een nieuwe poging, ik moet voorbereiden en vroeg thuis zijn.

Veel plezier allen.
 
Voor mensen die morgen nog even het 'beest' uit willen hangen heb ik nog een konijnenpak te leen, dus meldt je even bij mij!
 
Laatst bewerkt:
O, wat was het super!!!
De rit erheen ging niet geheel vlekkeloos zullen we maar zeggen, maar eenmaal aangekomen in Purmerend werden we opgewacht door een stuk of 20 verstandelijk beperkte mensen. Die gingen helemaal uit hun dak, ze zaten op de motoren, mochten gasgeven en toeteren dat het een lieve lust was.
We waren er denk ik met een mannetje of 35-40, dus volle bak.
Binnen was er disco, we zijn met zijn allen in motorpak in een polonaise beland... daarna als spetterende afsluiting nog 2 optredens van de bewoners, grandioos gewoon!

Wel een kanttekening: dat de heren van de Harleyclub daar de nodige biertjes gaan staan drinken vind ik echt niet kunnen. We worden toch als groep aangekeken, ook al ken ik ze niet. Ze geven een lekker voorbeeld zal ik maar zeggen.... we moesten nog terug rijden :X
 
Laatst bewerkt:
  • Het weer was goed
  • Opkomst was goed
  • Organisatie deed't goed

Ik denk dat we kunnen spreken over een geslaagde run.
Iedereen ontzettend bedankt, zonder motorrijders zou er geen run zijn.
Ik heb vandaag vele blije gezichten gezien, voor vele kids & bikers was dit

een dag om niet te vergeten ...
 
Beetje dooie boel hier mensen ... :?
Hoe kan dat nou, d'r waren toch ook MF'rs.
Kom op, hoe was't + foto's of video's graag!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan