Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daar heb je ook gelijk in: dit is geen oplossing. Net nog een keer proberen tr starten en hij loopt direct richting de 6000 toeren met een oorverdovende herrie ten gevolg.Dit is geen oplossing en kun je de flenzen nog krommer trekken. Doe nou controle want zo kom je geen spat verder.. Alleen met geluk heb je 't nu opgelost.
Dit ga ik zo direct even testen met een bus remreiniger.Onbelast is het zeer goed mogelijk dat een motor op arm mengsel zo in toeren schiet.
Controleren en testen!!(met deo of remreiniger).
Ik neem aan dat je een schuifmaat bedoelt. Mijn multimeters zijn allemaal niet recht.Je kan kromheid ook zien als je de rug van een multimeter (of iets anders wat recht is) van oor tot oor over de flens houdt.
Ehm..Ik neem aan dat je een schuifmaat bedoelt. Mijn multimeters zijn allemaal niet recht.
Een zijkant van een schuifmaat werkt inderdaad wel erg goed om rechte vlakken te bekijken.
Teflon gevoerde kabels hoeven niet gesmeerd te worden. Stalen binnenkabel en stalen buitenkabel smeren met olie of als ze uit elkaar te halen zijn met vet.
De vraag is, hadden ze die al in 1972Mijn opmerking was inderdaad voor teflon gevoerde kabels.
Ja dat zal wel,maar dit is geen BMW,wat ik mij herinner hadden Honda,s dat pas veel later,maarJa, in ieder geval wel op BMW's