Eerste motor kiezen.. handen in het haar

Je kan ook kijken voor een Hypermotard 1100 of 1100S. Luchtgekoelde tweeklepper die goedkoper in onderhoud is dan een watergekoelde, vierkleps 821. En minstens zo veel karakter en minstens zo mooi met z'n buizen subframe.
 
Gewoon kijken wat er te koop staat, iets uitkiezen en kopen. Daarna rijden en genieten. Niet naar je zin? Verkopen en weer wat anders halen. Snap deze topics nooit zo goed. Overal zijn testverslagen van te vinden, vergelijking tests, ..
 
Gewoon kijken wat er te koop staat, iets uitkiezen en kopen. Daarna rijden en genieten. Niet naar je zin? Verkopen en weer wat anders halen. Snap deze topics nooit zo goed. Overal zijn testverslagen van te vinden, vergelijking tests, ..

Bedankt voor de.. uh.. tip! :)
 
Voor de liefhebbers / geïnteresseerden
 

Bijlagen

  • 20210711_184950.jpg
    20210711_184950.jpg
    332,3 KB · Weergaven: 48
Ik ben ook zeer benieuwd naar al die meningen die gaan komen. De rode Hayabusa gaat ook voorbij komen.

Kennis van mij liet me net zijn dilemma weten:

1. Zijn zojuist gekochte rood-oranje Hayabusa zelf ophalen en naar huis rijden
2. Of dit door zijn oom laten doen, die wel een motorrijbewijs heeft
 
Kennis van mij liet me net zijn dilemma weten:

1. Zijn zojuist gekochte rood-oranje Hayabusa zelf ophalen en naar huis rijden
2. Of dit door zijn oom laten doen, die wel een motorrijbewijs heeft
Heb je die kennis een schop voor de kloten gegeven omdat'ie overweegt om zonder rijbewijs te gaan rijden?

db
 
Kennis van mij liet me net zijn dilemma weten:

1. Zijn zojuist gekochte rood-oranje Hayabusa zelf ophalen en naar huis rijden
2. Of dit door zijn oom laten doen, die wel een motorrijbewijs heeft

Ben persoonlijk van mening dat als je zo'n gedachte proces je eigenlijk helemaal geen motor moet rijden, lol
 
Kennis van mij liet me net zijn dilemma weten:

1. Zijn zojuist gekochte rood-oranje Hayabusa zelf ophalen en naar huis rijden
2. Of dit door zijn oom laten doen, die wel een motorrijbewijs heeft
Het lijkt me voor de hand liggen dat hij hem zelf naar huis rijdt indien de Hayabusa een verlengde achterbrug heeft.
 
Heb je die kennis een schop voor de kloten gegeven omdat'ie overweegt om zonder rijbewijs te gaan rijden?

db
Ja, maar hij had ervaring met bromdietsen, dus kan hij op een motor die in 10 seconden 200+ gaat.
 
We gaan zien hoe lang het goed gaat, laten Darwin het werk doen.

Ik heb hem geadviseerd eerst een paar jaar op budget-motoren te rijden, waarbij een kras en deukje extra geen probleem is. En hij zelf kan ervaren welke eigenschappen van een motor een hele goede motor maakt.

Maar ja. Meneer wil een Hayabusa, want Hayabusa.
 
Triumph Speed Triple eet uit de hand maar gaat op bevel net zo makkelijk op het achterwiel. Stuurt beter en vlotter dan de Triumph 600cc 4-cylinder die ik ervoor had. Geschikt voor lange rijder.
 
Ik heb ook geen idee wat nou precies de lol is om harder dan 130 te rijden. Zeker niet als je dat 8 uur moet volhouden.
 
We gaan zien hoe lang het goed gaat, laten Darwin het werk doen.

Ik heb hem geadviseerd eerst een paar jaar op budget-motoren te rijden, waarbij een kras en deukje extra geen probleem is. En hij zelf kan ervaren welke eigenschappen van een motor een hele goede motor maakt.

Maar ja. Meneer wil een Hayabusa, want Hayabusa.
Ik begrijp dat (veelgehoorde)' advies nooit; wordt ook vaak in de racetopics gegeven. Alsof je vaak kan vallen zonder lichamelijk letsel.
 
Ik begrijp dat (veelgehoorde)' advies nooit; wordt ook vaak in de racetopics gegeven. Alsof je vaak kan vallen zonder lichamelijk letsel.
We gaan zien hoe lang het goed gaat, laten Darwin het werk doen.

Ik heb hem geadviseerd eerst een paar jaar op budget-motoren te rijden, waarbij een kras en deukje extra geen probleem is. En hij zelf kan ervaren welke eigenschappen van een motor een hele goede motor maakt.

Maar ja. Meneer wil een Hayabusa, want Hayabusa.
Hij komt vanzelf in 112 als ze hem van de weg afschrapen
 
Terug
Bovenaan Onderaan