Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Eerste MF Noord/Oost meeting

Wtf... hele topic nooit gezien...

Als ik niet hoef te werken ben ik er absoluut zeker bij!

Euhh, kennen ze in het noorden het woord vrij nemen???

Ik heb de 30e vrij genomen. En de 29e iig geen nachtdienst!!!

Euhh, kennen ze in het noorden het woord vrij nemen???

Ik heb de 30e vrij genomen. En de 29e iig geen nachtdienst!!!

Vrij nemen?
De enige reden waarvoor ik (al heel veel) vrij heb genomen is MF...

Wtf... hele topic nooit gezien...

Als ik niet hoef te werken ben ik er absoluut zeker bij!

Je bent erbij gezet, dus nu ken je nie meer terug

Noord - Oost ik kom ook uit het oosten rij wel niet met de mensen van het "oost nederland" topic maar wil er zeker wel bij zijn.

Ik denk dat er nog wel meer mensen van het topic "scheuren in Zwolle" mee willen!!!!! Zal het daar ook eens in het topic zetten.

Tenminste als jullie het natuurlijk allemaal goed keuren

hier nog iemand uit het noorden... Ga ook ff kijken op de 30-ste...

Hoe meer zielen.........

[me]Sjoske denkt dat de inwoners van nieuwleusen nog een verrassing te wachten staat de 30e [/me]

Topic was me nog niet opgevallen. Nu het is gepost in de topic "Scheuren in de omgeving Zwolle" wel....

dus off course....ik ben van de partij! schrijf me er maar bij!

en...lekker dichtbij

Topic was me nog niet opgevallen. Nu het is gepost in de topic "Scheuren in de omgeving Zwolle" wel....

dus off course....ik ben van de partij! schrijf me er maar bij!

en...lekker dichtbij

Waarschijnlijk ga ik ook even kijken. Kunnen we samen rijden.
Ik zal kijken of ik nog meer mensen kan regelen voor die dag

hee das de laatste vrije dag van m'n vakantie, dan ben ik weer terug in nederland , kom ik ook ff kijken

Met een beetje mazzel heb ik tegen die tijd ook mijn rijbewijs en dan ben ik zekers van de party
Maar dan kan ik op alle data behalve de 30e en zo te zien vis ik achter het net, aangezien bijna iedereen de 30e heeft gestemd

Met een beetje mazzel heb ik tegen die tijd ook mijn rijbewijs en dan ben ik zekers van de party
Maar dan kan ik op alle data behalve de 30e en zo te zien vis ik achter het net, aangezien bijna iedereen de 30e heeft gestemd

30e is al definitief, de poll moet alleen nog worden verwijderd.

De teller staat op dit moment op 34 personen

Ja tuurlijk ben ik ook v/d party ,misschien neem ik nog wel een paar lui mee

Zo , das dus 35
Mischien moet Gerrit ten Kate van te voren maar even op de hoogte gebracht worden
kan ie alvast wat extra koffie inslaan , en natuurlijk wat extra monteurs achter de hand houden.
In ieder geval mogen ze mijn vering wel stellen

Ik moet btw nog wel ff checken of ik dan vrij kan regelen!! Dus van volle en zekere inschrijving ga ik terug naar "onder voorbehoud"!!

Ik moet btw nog wel ff checken of ik dan vrij kan regelen!! Dus van volle en zekere inschrijving ga ik terug naar "onder voorbehoud"!!

MF meeting moet je baas een vrije dag voor geven

zit ff te kijken naar de deelneemerslijst, valt me elke keer op bij de noordelijke meetings netzo, dat er eigenlijk alleen mannen (op Eska na dan) naar de meetings komen....waarom dames?...we bijten niet.. of is er geen ruk aan?

Lijkt mij leuk, zal er zijn.

Voor het geval als ik alleen ga, lijkt het mij leuk om samen met andere mf-ers te rijden. Dus wie vertrekt vanuit groningen of omgeving, afspreken in assen is ook een optie.