Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hey, jij leeft ook nog.Was ook van plan even langs te gaan bij ten Kate, ff RR spul kijken en evt bandjes wisselen. leuk dat er dus een meeting is van me Noorden vriendjes :D
CU there !
!@#$%^&* ik moet me afmelden... een of ander !$#%#^& familielid viert haar 50e verjaardag en moet dus al om 1400 uur in voorthuizen zijn (als !^@%$ verassing )
tsja ach...sommige familie heb je niet voor het kiezen... deze wel trouwens.familie?...wat doe je daar ook mee man...
Vertrektijd martinihal 11.00,11.30,12.00, zeg het maar, maakt mij niet zoveel uit. Kunnen misschien binnendoor rijden inplaats van de gehele rit snelweg.
He Boet,
Kheb nie zoveel tijd de laatste weken, vandaar.
Je ziet me wel weer verschijne
11.00 uur weg ??? onderweg ff happie eten bij de mac
Ken de weg niet binnendoor , maar zoeken we op dacht ik zo
Moet trouwens wel om 15.30 uur weer thuis zijn , vrijgezellenfeest van zwager van me
Voor de 100ste keer.
Hoelaat vertrekken we vanaf de Tex in Hengelo???
Jos,He Boet,
Kheb nie zoveel tijd de laatste weken, vandaar.
Je ziet me wel weer verschijne
In plaats van het van een ander te verwachten..noem zelf 's een tijd
11:00 uur bijvoorbeeld of misschien wat eerder en dan een leuke route rijden via Duistland ofzo.
Jaaaaaaa...Duitsland
Moet een jaar lang geen dikke bekeuringen krijgen.
Vind het prima. Zal wel ff kijken of ik een leuke route door het land van onze oosterburen kan vinden.
Dus bij deze 11 uur vertrek vanaf de Tex. Ff bakkie doen en dan via Duitsland naar Nieuwleusen.
Nog meer suggesties voor het dagprogramma (voor zover dat er is tenminste )