En je was niet de enigste he, denk er aan!
Klopt, maar wel de eerste kerel.
En omdat jij mij weer verkeerd begreep, krijg ik weer een kop koffie van jou
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En je was niet de enigste he, denk er aan!
Volgens mij kunnen F14 Tomcats geen Mavericks meenemen maar ik kan er naast zitten, verdiep me al een paar jaar niet meer in de luchtvaart.Was alleen maar ter illustratie wijsneus.
In werkelijkheid wordt er een Maverick neergegooid.
Een Een air-to-surface missile voor de wijsneuzen onder ons
En mocht dat nie afdoende zijn komen we met deze ......
(Afbeelding)
Paar hellfires erop en klaar is BoomerRR
Volgens mij kunnen F14 Tomcats geen Mavericks meenemen maar ik kan er naast zitten, verdiep me al een paar jaar niet meer in de luchtvaart.
Op woensdag 30 juli 2003 19:22 schreef ArjanR1 het volgende:Klopt, maar wel de eerste kerel.
En omdat jij mij weer verkeerd begreep, krijg ik weer een kop koffie van jou
'Kleine' aanpassing aan je motor. Nu met Mavericks.Op woensdag 30 juli 2003 19:25 schreef BoomerRR het volgende:Alles kan zolang je maar wil
Kleine aanpassing moet kunne dus
Goede opmerking, alhoewel we pas een paar pagina's bezig waren We kwamen er net in...Mensen, graag niet te veel onzin in dit topic.
Daar word het geheel enigszins onoverzichtelijk van.
[me]Fuzz10 vind wapentuig een enorme waste of money......
[/me]
Goede opmerking, alhoewel we pas een paar pagina's bezig waren We kwamen er net in...
Nou, daar ben ik het volledig mee eens.
[me]ArjanR1 vind geld aan bier uit geven ook zonder[/me]
Neem die die zaterdag toch vrij? Of we komen ff BBQ'en bij je na je werkdag.
Vrij nemen word lastig, dit zijn de dagen waarvan ik de centjes moet verdienen om het motorrijden te betalen.
En dan mag ik na een dag keihard werken nog een BBQ verzorgen voor 20 man? Hoop dat jullie allemaal van verkoolde sate'tjes houden
Maar baal er wel van dat dit soort dingen altijd op zaterdag gedaan word. We leven in een 24 uurs economie hoor! (tenminste, diegene MET werk dan he )
Maar baal er wel van dat dit soort dingen altijd op zaterdag gedaan word. We leven in een 24 uurs economie hoor! (tenminste, diegene MET werk dan he )
Op woensdag 30 juli 2003 23:50 schreef Henry Gsx600f het volgende:
schop
Da's idd geen probleem. Nu moet ik wel zeggen dat de kas redelijk vol is op dit moment en dat geeft weer andere mogelijkheden. Vanaf heden kan er tijdelijk in natura betaald worden!!
Ja Rev, nu moet jij je weer 'ínkopen' bij ons. Dat kan wel bij Scarface, geloof ik
U have a sick mind, u know?Op donderdag 31 juli 2003 00:35 schreef Scarface het volgende:Dan doe ik m'n ogen wel gewoon ff dicht..
U have a sick mind, u know?
Maar we zouden niet meer offtopic in dit topic.