Eerste MF Noord/Oost meeting

dennis%20schop.jpg

[me]superfrog bevindt zich dan waarschijnlijk op Baan 6 van Bergen-Hohne
[/me]

Kortom: Kikker is op schietserie/oefening. Dus helaas, volgende keer beter :)

I'm in!!!!! ik heb iig nieuwe bandjes nodig en mischien wat nieuwe kleding :)
Ik zal er zekers zijn!!!

btw: North-side r3pr35ent! nouwja... Hoevelaken beginnertje dan :X maar ik woon in NH :)

Ik kom uit Groningen op mn 500EX. Ik weet het nog niet zeker maar ik zal proberen 30-08 er te zijn.

Vandaag al sneakpreview gehad op de Noord meets Oost meeting. :) Was gezellig en lekker getoerd. :]

Word wel gezellig druk volgens mij... :)

Gaat lekker idd met de aanmeldingen :)

Ik mis alleen nog verschillende mensen uit het Oosten :( (Kom op stelletje mietjes ;) )

Kan trouwens een van de Mods die poll ff verwijderen, de datum is al bepaalt.
Alvast bedankt :}

Ik kom ook ff kijken met koekblik, heb geen motor meer.

zit ff te kijken naar de deelneemerslijst, valt me elke keer op bij de noordelijke meetings netzo, dat er eigenlijk alleen mannen (op Eska na dan) naar de meetings komen....waarom dames?...we bijten niet.. of is er geen ruk aan?

zit ff te kijken naar de deelneemerslijst, valt me elke keer op bij de noordelijke meetings netzo, dat er eigenlijk alleen mannen (op Eska na dan) naar de meetings komen....waarom dames?...we bijten niet.. of is er geen ruk aan?

Geen idee of er een ruk aan is...Maar bij deze geven Cham2 en Piedra zich ook op. Komt er toch nog een v-tje... ;)

Op dit moment zitten we op 27 aanmeldingen :) . Dat gaat zeker een leuk dagje worden.

Moeten we Ten Kate motoren nog ff bellen om de 3 testbanken te reserveren ? :P ;)

Geen idee of er een ruk aan is...Maar bij deze geven Cham2 en Piedra zich ook op. Komt er toch nog een v-tje... ;)

Verdomd, komen er toch nog lekkere wij , ik bedoel vrouwen naar de meeting, leuk man..anders wordt het zo'n macho bedoening hé.... :9

owwww.....wordt er nog ergens verzameld voor rijders uit het Noorden trouwens?

Wtf... hele topic nooit gezien...

Als ik niet hoef te werken ben ik er absoluut zeker bij!

Terug
Bovenaan Onderaan