DvnnT 1.01

Welke soep wil je bij de stop?

• ossestaartsoep

Stemmen: 2 9,1%
  • Groentensoep

Stemmen: 2 9,1%
  • tomatensoep

Stemmen: 12 54,5%
  • goulashsoep

Stemmen: 6 27,3%
  • anders, staat in mijn post

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    22
ik moet me helaas afmelden, heb m'n nieuwe werkrooster binnen gekregen en moet de 13e werken ;(

Beetje jammer Elsjo, maar ja niets aan te doen.

JAAAAAAAA, het vertrekpunt is rond!!!!!!!!

Het vertrekpunt is geworden, de blokhut van mijn scouting vereniging in Velsen Zuid.
zal binnenkort de route beschrijving in de eerste post zetten.

Hoi CB400 alias the bike die ik vroeger bezat.
Zet Mij en mijn Fazerwoman er maar bij zodat ook wij 13 April met de Doik vanun doik toertocht meerijden.
Hopelijk tot horens en mazzel vanuit mijn nieuwe E-mail adres robokoppes@planet.nl

:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]

groetjes van Sixzero en his woman

vandaag op m`n werk ff doorgegeven dat ze met het nieuwe rooster er rekening meehouden dat ik 13 april niet kan werken.
dus als alles volgens plan gaat dan gaan we lekker een stukkie rijden.
hopen dat het weer dan ook nog een beetje meezit dan kan mijn dag niet meer stuk :)

Nu wel :)
Sorry dat het zolang duurde Jos

Laatst bewerkt:
YES !!!
vertrekpunt staat in het topichoofd.
de rest van de tocht wordt ter plaatse uitgedeeld !!
gr. Geert en Jos

Ff kijken. Ik kom uit Rhenen. Zijn er nog meer mensen die uit die regio gaan? Of mensen die anderszins langs de A12 komen?

Kan er misschien ook een starttijd in het begin van het topic komen. Hoelaat worden we voor de fun verwacht?

dank voor de routebeschrijving

als de route definitief bekend is, kan ik hem ook via mail wel verspreiden voor de liefhebbers. Tevens heb ik een mailtje naar Geert gestuurd ivm. de aamvangstijd in het topic.
Gr. Jos

ehhhh :? hoe laat worden we eigenlijk verwacht ??, 'k heb nog geen vertrektijd gezien :P

Ff kijken. Ik kom uit Rhenen. Zijn er nog meer mensen die uit die regio gaan? Of mensen die anderszins langs de A12 komen?
Hmm wij komen langs a12, maar volgens mij aan de verkeerde kant... nabij den haag (zoetermeer dus :P )

Hmm wij komen langs a12, maar volgens mij aan de verkeerde kant... nabij den haag (zoetermeer dus :P )

Da maak nie uit, dan kan ik eerst die kant op komen, natuurlijk. :)

Tis met de motor, dus een stukkie (om)rijden is geen punt. ;)

Kan er misschien ook een starttijd in het begin van het topic komen. Hoelaat worden we voor de fun verwacht?

dank voor de routebeschrijving

idd het is wel lekker als we weten hoelaat we worden verwacht,dan weet ik ook hoe laat ik de kroeg uit moet de dag ervoor. :P

Da maak nie uit, dan kan ik eerst die kant op komen, natuurlijk. :)

Tis met de motor, dus een stukkie (om)rijden is geen punt. ;)

Gezelli :) , eerst ff kijken hoe laat we ergens moeten zijn, daarna afspreken op knorrestein ;)

Op donderdag 13 maart 2003 19:15 schreef hoffer het volgende:idd het is wel lekker als we weten hoelaat we worden verwacht,dan weet ik ook hoe laat ik de kroeg uit moet de dag ervoor. :P
:^

We willen om een uur of 12 gaan rijden, dus tussen 11 en 12 gaan we verzamelen. Geert zal dit nog even in de topictitel aanpassen.
Verder zal de route op verzoek toegemaild worden zodra deze definitief is. (we moeten hem nog een keertje voorrijden en een koffie / lunchhalte inlassen)
Stuur je mailadres even naar: Jos.Vriend@hccnet.nl voor de routebeschrijving.
Geert kan je dit stukje als je het leest ook even in de topictitel kopieeren?
M.Vr.Gr. Jos

Terug
Bovenaan Onderaan