DvnnT 1.01

Welke soep wil je bij de stop?

• ossestaartsoep

Stemmen: 2 9,1%
  • Groentensoep

Stemmen: 2 9,1%
  • tomatensoep

Stemmen: 12 54,5%
  • goulashsoep

Stemmen: 6 27,3%
  • anders, staat in mijn post

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    22
maar met DvnnT 1.01 wel dus? ik wist al dat ik toch een keertje plaatst zou moeten gaan maken voor dr dus tja *D
Trouwens als Kaat al mee gaat met VCZ, kan je misschien alsnog bij dutchie achterop ;) :)

Anyways ze wist het nog niet of ze mee wilde, dus hou iig die dag alvast vrij :P

Trouwens als Kaat al mee gaat met VCZ, kan je misschien alsnog bij dutchie achterop ;) :)

Anyways ze wist het nog niet of ze mee wilde, dus hou iig die dag alvast vrij :P

we zien t allemaal wel :) kan toch nie ieder weekend.... moet ook nog ergens wat aan school gedaan worden.

we zien t allemaal wel :) kan toch nie ieder weekend.... moet ook nog ergens wat aan school gedaan worden.
Hmm dat doe je dan maar achterop of als we niet aan rijden zijn ofzo
Bedoel jij wilde tourpartner worden, zal je het weten ook :P

Jos heb je route ontvangen hoor, zal er eens naar kijken morgen, heb vandaag de GS afgemaakt, dus die is zaterdag in vol oornaad te bewonderen in Utreg. :)
:P

Sorry droppie, heb al vanmiddag met der afgesproken, moet der weer ff inrijden :P

Kan nu nog niet beslissen maaaaaaaaaaar!!!!!!!!!!

Count me in!!!

Zo niet meld ik het wel ff :)

eehhh....oh ja???
cb400 ??? cake??? slagroom???
'k heb net de route een beetje rond...
haai hattun leuke vertrekstek zoittie...ik'woit vannies... :?

Cake met slagroom wordt verzorgt door fietsertje blijkbaar. Ik weet ook van niets.
Ga zo nog even achter dat vertrekpunt aan

zal slingers meenemen *D

hehe
voel ik me helemaal jarig... alleen hoe we die cake gaan snijden :? ach ja, desnoods lekker primitief, gewoon afbreken, dot slagroom drop en happen maar *D en vervolges plakt alles :+
vertrekpunt zeker nog nie bekend?

Terug
Bovenaan Onderaan