DvnnT 1.01

Welke soep wil je bij de stop?

• ossestaartsoep

Stemmen: 2 9,1%
  • Groentensoep

Stemmen: 2 9,1%
  • tomatensoep

Stemmen: 12 54,5%
  • goulashsoep

Stemmen: 6 27,3%
  • anders, staat in mijn post

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    22
Doe maar zonder slagroom voor Drop, volgens mij zit ik 13 april in Litouwen ;(

slecht verhaal.

Het vertrekpunt staat nog niet vast maar ik ben wel met wat bezig. Zal wel lukken hoor.

Utreg was lachen vandaag trouwens :) *D

slecht verhaal.

Het vertrekpunt staat nog niet vast maar ik ben wel met wat bezig. Zal wel lukken hoor.

Utreg was lachen vandaag trouwens :) *D

Als het vertrekpunt dan toch nog niet vaststaat....

Jongens vertrekpunt is Vilnius !! 8-)

Als het vertrekpunt dan toch nog niet vaststaat....

Jongens vertrekpunt is Vilnius !! 8-)

we kunnen ook bij cafe bantam hoogkarspel vertrekken,de eigenaar is zelf ook motorliefhebber en parkeerruimte voor +/- 500 motoren geen probleem :+

Je kunt ook bij Cafe schermerwapen in Stompetoren beginnen is ook een motorliefhebber en ligt wat centraler. Zou ook zeker proberen de noorddijk hh-waard achter Hensbroek in rit op te nemen vanwege de vele mooie Noordhollandse vergezichten en de hollandse molens. Dit voor de NH onbekende onder ons.

Je kunt ook bij Cafe schermerwapen in Stompetoren beginnen is ook een motorliefhebber en ligt wat centraler. Zou ook zeker proberen de noorddijk hh-waard achter Hensbroek in rit op te nemen vanwege de vele mooie Noordhollandse vergezichten en de hollandse molens. Dit voor de NH onbekende onder ons.

en ook voor de N-H bekenden is dit een leuk stukkie om te rijden.

Kan nu nog niet beslissen maaaaaaaaaaar!!!!!!!!!!

Count me in!!!

Zo niet meld ik het wel ff :)

Ik neem ook waarschijnlijk ET Racing mee!! (Bekend bij dit Forum)
Sprak hem vandaag en had er ook wel zin in. :+
Zijn vader die op een HD rijdt vroeg of hij als introducee mee mocht??

Hallo medeforummers,
Geert en ik hebben op dit moment een leuke route in de planning, waar diverse genoemde punten in terugkomen. Als vertrekpunt hebben we een locatie op het oog, waarvan het nog niet 100% zeker is dat we er gebruik van kunnen maken. Mocht dit veranderd moeten worden, proberen we de route zoveel mogelijk intact te houden, en dus een nieuw vertrekpunt te bepalen langs de huidige route.
De tocht zal op eigen verantwoordelijkheid gereden worden, wij hebben niet de mogelijkheid tot een bezemwagen oid. maar als de groep niet al te groot is, rijden we gezamelijk, en woont er altijd wel iemand in de buurt waar 1e motorhulp verleend kan worden.
Ook introducees worden uiteraard van harte welkom geheten.
We'll keep you informed.
M.Vr.Gr. Jos

Ik neem ook waarschijnlijk ET Racing mee!! (Bekend bij dit Forum)
Sprak hem vandaag en had er ook wel zin in. :+
Zijn vader die op een HD rijdt vroeg of hij als introducee mee mocht??

Ze staan erbij hoor.
En voor de vertrekplaats dat is ook bijna rond. Moet nog ff 1 iemand hebben, maar die wil waarschijnlijk zelf ook mee rijden en dan is het rond.

Mijn oom rijdt waarschijnlijk ook mee op zijn Kreidler met motorblok

Op maandag 24 februari 2003 21:19 schreef CB400F het volgende:Mijn oom rijdt waarschijnlijk ook mee op zijn Kreidler met motorblok
tja...
anders moet ie fietsen op z'n kreidler, en da's een kolere eind natuurlijk !! })

Ik wil ook graag meerijden. Mijn roots liggen in NH 8-)

Het is wel ondervoorbehoud, ik moet nog eens op vakantie dit jaar ;)

Mark

Ik zet je erbij Mark.
En Jos, ik bedoel dat hij op zijn Kreidler een kenteken heeft zitten en dus officieel ook een motorfiets heeft. vin het altijd wel lachen dat ding

Ik overweeg ook om mee te gaan (als dat mag natuurlijk). Ik moet nog ff mijn agenda checken. Zijn er nog meer mensen uit midden Nederland (omgeving Veenendaal) die meegaan?

Ik zet je erbij Mark.
En Jos, ik bedoel dat hij op zijn Kreidler een kenteken heeft zitten en dus officieel ook een motorfiets heeft. vin het altijd wel lachen dat ding

Thnx!

Hoort Langedijk ook bij West-Friesland :? Ligt net op het randje volgens mij.. Je kunt daar namelijk ook mooi rijden :}

Mark

Zie ik daar 13 april staan als datum ?? ja toppie, een prima datum is dat :} Afhankelijk van het herstel van mama bierelier (m-f naam zonnebloem ) gaat ze waarschijnlijk wel ff mee .

Ze staan erbij hoor.
En voor de vertrekplaats dat is ook bijna rond. Moet nog ff 1 iemand hebben, maar die wil waarschijnlijk zelf ook mee rijden en dan is het rond.

Mijn oom rijdt waarschijnlijk ook mee op zijn Kreidler met motorblok

reed hij vorig jaar ook met de rit van cartall(jobe) mee?
Er reden toen ook twee kreidlers met motorkenteken mee.

Zo een aardig grote groep geworden.
Gaat zeker gezellig worden.
Een probleempje...misschien zit ik dan op vakantie..hangt van school af.
Dus weet nog niet 100% zeker of ik mee kan.

reed hij vorig jaar ook met de rit van cartall(jobe) mee?
Er reden toen ook twee kreidlers met motorkenteken mee.

Ik weet het niet zeker, maar het zou best kunnen.

Op dinsdag 25 februari 2003 12:40 schreef Orpheus het volgende:
Ik overweeg ook om mee te gaan (als dat mag natuurlijk). Ik moet nog ff mijn agenda checken. Zijn er nog meer mensen uit midden Nederland (omgeving Veenendaal) die meegaan?

Tuurlijk mag dat, zou geen reden kunnen verzinnen waarom niet. Het is wel OBT gedachte maar geen verplicht brikken gehalte.

Heren/dames...helaas... ik ga afhaken deze keer. Heb de 13e helaas andere verplichtingen (ook leuk, trouwens).

Zie jullie iig in het hoge noorden op de OBT 3.5 (toch?) :P

Jammer Jochem. Maar veel plezier, roei je zelf (ik wel) of ga je als toeschouwer voor het bier?

[off-topic]
Ik heb geroeid bij Triton en heb in de organisatie van de 117e Varsity gezeten
[/off topic]

In elk geval veel plezier en het weer van de afgelopen dagen toeggewensd! :9

Zal wel lukken. Veel plezier met de Varsity

Terug
Bovenaan Onderaan