- Onderwerp starter
-
Doe maar zonder slagroom voor Drop, volgens mij zit ik 13 april in Litouwen
slecht verhaal.
Het vertrekpunt staat nog niet vast maar ik ben wel met wat bezig. Zal wel lukken hoor.
Utreg was lachen vandaag trouwens
Als het vertrekpunt dan toch nog niet vaststaat....
Jongens vertrekpunt is Vilnius !!
Je kunt ook bij Cafe schermerwapen in Stompetoren beginnen is ook een motorliefhebber en ligt wat centraler. Zou ook zeker proberen de noorddijk hh-waard achter Hensbroek in rit op te nemen vanwege de vele mooie Noordhollandse vergezichten en de hollandse molens. Dit voor de NH onbekende onder ons.
Kan nu nog niet beslissen maaaaaaaaaaar!!!!!!!!!!
Count me in!!!
Zo niet meld ik het wel ff
Ik neem ook waarschijnlijk ET Racing mee!! (Bekend bij dit Forum)
Sprak hem vandaag en had er ook wel zin in.
Zijn vader die op een HD rijdt vroeg of hij als introducee mee mocht??
tja...Op maandag 24 februari 2003 21:19 schreef CB400F het volgende:Mijn oom rijdt waarschijnlijk ook mee op zijn Kreidler met motorblok
oooooh...En Jos, ik bedoel dat hij op zijn Kreidler een kenteken heeft zitten en dus officieel ook een motorfiets heeft. vin het altijd wel lachen dat ding
Ik zet je erbij Mark.
En Jos, ik bedoel dat hij op zijn Kreidler een kenteken heeft zitten en dus officieel ook een motorfiets heeft. vin het altijd wel lachen dat ding
Ze staan erbij hoor.
En voor de vertrekplaats dat is ook bijna rond. Moet nog ff 1 iemand hebben, maar die wil waarschijnlijk zelf ook mee rijden en dan is het rond.
Mijn oom rijdt waarschijnlijk ook mee op zijn Kreidler met motorblok
reed hij vorig jaar ook met de rit van cartall(jobe) mee?
Er reden toen ook twee kreidlers met motorkenteken mee.
Op dinsdag 25 februari 2003 12:40 schreef Orpheus het volgende:
Ik overweeg ook om mee te gaan (als dat mag natuurlijk). Ik moet nog ff mijn agenda checken. Zijn er nog meer mensen uit midden Nederland (omgeving Veenendaal) die meegaan?