Drachten e.o. deeltje 3 (ook voor andere Friese steden)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga zaterdag even met mijn broer rijden. Ritje van zijn werk. Eens kijken hoe hoog het tempo daar ligt.

Haha ik heb zondag van een klant van ons een toerrit.. denk dat daar tempo niet zo hoog ligt.. kan ik ff zien hoe zuinig de motor dan is.. :P
 
Laatst bewerkt:
Nee ik sponsor die club met geen enkele cent... ;) (op wat tv geld na dan). Grote voordeel is dat ik gewoon mag eten en drinken wat ik wil en niet twee uren van te voren als een soort gevangene opgesloten zit in dat dorp :W

Precies en dat nep volkslied van hun hoef aan te horen!!!
 
Precies en dat nep volkslied van hun hoef aan te horen!!!

Wij gaan helemaal niks horen :+

"De supporters van SC Cambuur willen er zondag alles aan doen om het Friese volkslied in de soep te laten lopen. Cambuur Culture, de fantieke aanhang van de club uit Leeuwarden, heeft fluitjes besteld die uitgedeeld moeten worden aan de 1.200 supporters in het uitvak"

Ik heb er zin in *O*
 
full


Wij zijn er ook klaar voor....
 
mensen, heeft er iemand hier uit de buurt nog een dB killer liggen met een diameter van ongeveer 55mm? 50mm mag ook. Zoja, deze wil ik wel kopen voor 50 keer de normale prijs :D ik MOET er wss één hebben voor het circuit.
 
Laatst bewerkt:
Je mag de mijne best een dag lenen.
Is db-killer voor yoshimura trs-oval. 48mm

Ok top. Dan heb ik jouw killer in ieder geval achter de hand. Mocht er iemand zich melden die een 55mm heeft dan zal dat wel beter zijn. Morgen ga ik nog ff naar kobo en/of motorplaza heerenveen. Boonstra had er helaas geen. We houden contact ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan