De vierde kleine Kadijkerrun

Is het misschien beter om de run te verschuiven?
Als ik mijn lieftallige assistente moet gelove blijven alleen nog popeter en bosso over en misschien Roesten. Mijn K75 moet voor die dag nog gerepareerd worden, anders moet ik de MZ pakken.

In het beste geval heb ik dus 4 spannen voor 5 bewoners en 2 medewerkers.
Dat is niet echt veel.
 
Ik heb ook nog niks gereserveerd aan verblijf voor de kids. En was wel al aan het rondvragen voor OBT van a.s. zondag. Wat ik dus ook nog niet weet of dat door gaat.

Dus dat 4e span is zeker nog ovb. :/
 
Is het misschien beter om de run te verschuiven?
Als ik mijn lieftallige assistente moet gelove blijven alleen nog popeter en bosso over en misschien Roesten. Mijn K75 moet voor die dag nog gerepareerd worden, anders moet ik de MZ pakken.

In het beste geval heb ik dus 4 spannen voor 5 bewoners en 2 medewerkers.
Dat is niet echt veel.

:W
 
Is het misschien beter om de run te verschuiven?
Als ik mijn lieftallige assistente moet gelove blijven alleen nog popeter en bosso over en misschien Roesten. Mijn K75 moet voor die dag nog gerepareerd worden, anders moet ik de MZ pakken.
Je ken tog niet met een 2 takt aankomen :? Iig achter aansluiten anders moeten we in die patat lucht rijden. *O*
In het beste geval heb ik dus 4 spannen voor 5 bewoners en 2 medewerkers.
Dat is niet echt veel.
Ja halloik ben er ook nog :W
 
De huidige stand van zaken:

Ja*Halflive
Ja*4strokerrules
Ja*Ootje
Ja*Bosso (zelfs als hij plots overlijdt zal hij toch komen)
Interesse*Roestendoenze
Optioneel* Popopeter
Interesse*Roestendoenze
Helaas niet*Corrosie
Interesse*Leluk2000
Helaas niet*ZijspanRob
Helaas niet*Roadcaptain*Hevu
OVB HelloKitty
 
Laatst bewerkt:
De huidige stand van zaken:

Ja*Halflive
Ja*4strokerrules
Ja*Ootje
Ja*Bosso (zelfs als hij plots overlijdt zal hij toch komen)
Interesse*Roestendoenze
Optioneel* Popopeter
Interesse*Roestendoenze
Helaas niet*Corrosie
Interesse*Leluk2000
Helaas niet*ZijspanRob
Helaas niet*Roadcaptain*Hevu
OVB HelloKitty

Ik heb wel voor 2 interesse. :Y
Maar het wordt toch een streep erdoor helaas. -O-
Ben schijnbaar toch meer trendgevoelig dan ik zelf dacht. :/
 
Een man is een man, een woord is een woord. Een Bosman houd zich aan zijn woord. Dus, Bosso rijdt gewoon mee, en wandelvriendin Tina is er weer bij op de rustpost c.q. rust stop. Als het kan neem ik het liefst mijn broer Robert mee ( de Bossobroer ) maar als er te weinig spannen zijn laat ik 'm thuis, en dan kan er nog iemand bij mij achterop.

Laat 't maar weten hoe we het gaan regelen.
 
Heeft het zin om ook een solo (Pan European) uit te nodigen ?
Goed plan, dan kan één van de begeleiders achterop, dat geeft net genoeg lucht in de bezetting. Ik had er nog niet aan gedacht, een RR zal niet werken, maar een Pan of andere toerbak gaat best. Gaat Annemiek op de RT?
 
Goed plan, dan kan één van de begeleiders achterop, dat geeft net genoeg lucht in de bezetting. Ik had er nog niet aan gedacht, een RR zal niet werken, maar een Pan of andere toerbak gaat best.

Nee, een collega van mij heeft wel eens gezegd dat hij dat leuk vindt.
Hij heeft het in overweging genomen.

Gaat Annemiek op de RT?

Nee, ze heeft te koRTe beentjes. ;)
 
Ik heb het overwogen, afgewogen en het is zeer bewogen maar ik weeg nog net geen ons.
Om een lang verhaal kort te maken, ja ik wil wel meerijden ( de pan european waar vriendelijke vriend Ootje het over heeft )
Kom weliswaar 1 wiel te kort, maargoed wie weet wat de toekomst brengt.
 
Kom weliswaar 1 wiel te kort, maargoed wie weet wat de toekomst brengt.

[flauwmodus] een derde wiel misschien??[flauwmodus/]

Maar evengoed toch leuk te horen dat je mee gaat met de run waar ik helaas dit jaar bij verstek moet laten gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan