De Nieuwe Ducati Scrambler

Dat is incl de ducati scrambler adapter toch? Dat is in orde en fijn dat je het wilt opsturen. Mijn telefoonnummer is 0623861089. Als je mij een bericht stuurt, dan kunnen wij het verder via de telefoon afhandelen. Dank je!
Ja, helemaal compleet (anders heb je er niets aan).
Ben bij de Duitse post geweest, daar is het zgn. Sperrgut, heel verhaal over hoe in te pakken enzo maar de kosten bedragen daar 60 euro! Lijkt mij erg veel dus. Ik ga vandaag naar post NL en bel je deze week daarover.Even geduld nog a.u.b, wordt aan gewerkt!
 
Ja, Zeeland is fantastisch. Zeker aan zee. Wat dat betreft ben ik wel een beetje jaloers... Vorig jaar een lang weekend in Zeeland geweest, toen nog met mijn vader. Ik heb er erg goede herinneringen aan...
Mooi Zeeland, maar kom ook eens naar de "Dutch Mountains" in de buurt van Arnhem en Nijmegen. Het is niet voor niets dat KNMV bochtentraining geeft op de rand van de Veluwe. Ik heb een mooie route met meer haarspeldbochten dan je in NL zou verwachten. Maar wel op een werkdag, want anders is de weg verstopt met groepen wielrenners en motorcoureurs die absoluut geen geduld hebben.
 
Mooi Zeeland, maar kom ook eens naar de "Dutch Mountains" in de buurt van Arnhem en Nijmegen. Het is niet voor niets dat KNMV bochtentraining geeft op de rand van de Veluwe. Ik heb een mooie route met meer haarspeldbochten dan je in NL zou verwachten. Maar wel op een werkdag, want anders is de weg verstopt met groepen wielrenners en motorcoureurs die absoluut geen geduld hebben.
Klinkt goed! Jammer dat het zo'n eind rijden is vanaf hier...
 
Ik weet niet of ik de beschikbaarheid nog kan aanpassen, maar 22 juni valt voor mij helaas af.
 
Ik weet niet of ik de beschikbaarheid nog kan aanpassen, maar 22 juni valt voor mij helaas af.
Als ik dan nu kijk naar de beste datum met 4 deelnemers(5 gaat nergens lukken) dan kom ik uit op zondag 23 juni. Helaas kan Ad dan niet mee maar dat is helaas niet anders. Laat maar horen wat jullie er van vinden of dat er nog andere opties zijn.
 
Als ik dan nu kijk naar de beste datum met 4 deelnemers(5 gaat nergens lukken) dan kom ik uit op zondag 23 juni. Helaas kan Ad dan niet mee maar dat is helaas niet anders. Laat maar horen wat jullie er van vinden of dat er nog andere opties zijn.
Zondag 23 juni moet ik kunnen. Zal kijken nog eens kijken of ik de kalender aan kan passen.
 
Zondag 23 juni moet ik kunnen. Zal kijken nog eens kijken of ik de kalender aan kan passen.
23 juni lijkt de beste dag. Jammer dat ik het dan zal missen, maar op Sardinië vind ik dat misschien net iets minder erg! Veel plezier!
 
Dus het is zondag 23 juni geworden? Met zijn vieren, leuk!

Dan het volgende punt: waar gaan wij rijden?

Ik kom uit Rotterdam
MacJunk uit omgeving Utrecht
Skippy uit Zeeland
Bertus, waar moet jij vandaan komen?

Heeft iemand een voorstel?
 
Dus het is zondag 23 juni geworden? Met zijn vieren, leuk!

Dan het volgende punt: waar gaan wij rijden?

Ik kom uit Rotterdam
MacJunk uit omgeving Utrecht
Skippy uit Zeeland
Bertus, waar moet jij vandaan komen?

Heeft iemand een voorstel?

Bertus gaf aan ook uit het midden van het land te komen. Misschien is het leuk om een route te doen in het gebied rond de lek en bijvoorbeeld te starten in Kinderdijk of rond die omgeving. Kom maar met ideeën zou ik zeggen tot nu toe vond ik alle afgelopen ritjes ook zeer de moeite waard.

 
Ik kom uit Utrecht.
In het weekend mag er niet op de lekdijk thv Ijsselsteijn niet gereden worden. Ik zal ook nog eens naar een route kijken incl dijk
 
Dus het is zondag 23 juni geworden? Met zijn vieren, leuk!

Dan het volgende punt: waar gaan wij rijden?

Ik kom uit Rotterdam
MacJunk uit omgeving Utrecht
Skippy uit Zeeland
Bertus, waar moet jij vandaan komen?

Heeft iemand een voorstel?
Ik ga dan wel niet mee, maar ik had al een route in midden-NL voorgesteld als notitie op de datumprikker met een link naar: Roadbook-tour Zeist 2014 - MotoPlus
 
Hier een foto van mijn onlangs aangeschafte motor. Wat een heerlijke fiets is het toch...
Heb er wel al weer wat aan versleuteld dat nog niet op de foto te zien is:
Verschillende ‘gouden’ accenten, achterstepjes verwijderd en afgedekt met EvoTech plaatjes en ik kan weer naar achteren kijken door 2 Rizoma barendmirrors op Yamaha billet stuureindjes.
1AEE7C4B-31B7-42D8-A07F-1DC8F78E0A7F.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Hier een foto van mijn onlangs aangeschafte motor. Wat een heerlijke fiets is het toch...
Heb er wel al weer wat aan versleuteld dat nog niet op de foto te zien is:
Verschillende ‘gouden’ accenten, achterstepjes verwijderd en afgedekt met EvoTech plaatjes en ik kan weer naar achteren kijken door 2 Rizoma barendmirrors op Yamaha billet stuureindjes.
Bekijk bijlage 1400245

Nice bike! Kick om zo twee verschillende types te zien. Heel stoer zo.
 

Hier een foto van mijn onlangs aangeschafte motor. Wat een heerlijke fiets is het toch...
Heb er wel al weer wat aan versleuteld dat nog niet op de foto te zien is:
Verschillende ‘gouden’ accenten, achterstepjes verwijderd en afgedekt met EvoTech plaatjes en ik kan weer naar achteren kijken door 2 Rizoma barendmirrors op Yamaha billet stuureindjes.
Bekijk bijlage 1400245
Wat een beest van een machine is dat toch! Scrambler staat er ook netjes bij.
Met de verwijderde stepjes en bar end mirrors ziet de MT er vast nog strakker uit.
Waar koop jij je Evotech spullen als ik vragen mag?
 


Wat een beest van een machine is dat toch! Scrambler staat er ook netjes bij.
Met de verwijderde stepjes en bar end mirrors ziet de MT er vast nog strakker uit.
Waar koop jij je Evotech spullen als ik vragen mag?
Ik koop die bij de G&G Shop online, net als al mijn CNC Racing onderdelen op de Scrambler.
 
@ Skippy, hoe is het met jou uitlaat afgelopen. Zit die er nu al op?
Nope...
Ik heb geen idee hoe het er voor staat en eerlijk gezegd interesseert het me ook niet meer. Besteld in december, regelmatig achteraan gemaild en gebeld de eerste 2/3 maanden met het gevoel van daar heb je die zeikerd ook weer en na herhaaldelijk te hebben gehoord dat ze het echt zouden laten weten als het klaar was tot op de dag van vandaag nog steeds niets vernomen.
Waar transacties met bedrijven tot in alle uithoeken van de wereld eigenlijk vrijwel altijd soepel verlopen lijkt het steeds lastiger om "gewoon" lokaal iets in een winkel te kopen...
Het zal wel aan mij liggen... B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan